2010-12-22, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Xin Zhao, Eve eller Akali är väl de som jag spelar mest. Prövade Gangplank och även om jag drog hans "cleanse" så fort jag fick stunnen på mig så var Seeker redan färdig och jag hade -1000hp. Tycker det inte direkt känns så himla värt att dra cleanse i varje spel för att kontra någon som kanske kommer upp. Nej, han behöver mer en riktigt nerf. Att ens Seeker kan ta så mycket som 1000 i skada som en normal ability med 2-3 items är rent jävla sjukt.

Om hans seeker tar 1k skada så måste han ju ha mer än bara några 3 items (varav 1 antagligen är boots), sååå sjuk är den inte och är dessutom hans enda skada i princip, efteråt är det bara backa och vänta ner cooldowns.

Sen är han ju hur klen som helst mot stuns och silences, kör något av dom just när hans stun har gått över så avbryts HSS, eller just innan så blir han totalt värdelös och är enkel att ta ihjäl snabbt.
2010-12-22, 12:52
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failstorm
Är det värt och lägga tid på spelet?

Med ambitionen att? Vill du bara ha lite kul är det bara köra hårt, det är ett nice tidsfördriv att "döda" några timmar. Det är ganska lätt att komma in i det och inlärningskurvan är ganska neutral.

Om du vill bli "pro" och bli bäst i världen är det som med allt. Du behöver lägga några tusen timmar på det.

Lycka till!

Tips på vägen:

www.leaguecraft.com
www.mobafire.com
www.leagueoflegends.com
2010-12-22, 17:22
Medlem
Jak@ns avatar
Går ju inte att redigera tidigare inlägg såhär långt efter så:

Sen igår har jag börjat bli dissconnectad när jag spelar LoL. Allt fryser till i typ 4 sek sen är jag tillbaka i spelet, skitirreterande! Händer helt slumpmässigt, kan vara var 15'e minut sen lugnt i flera timmar etc. Någon som vet vad detta kan bero på? Har aldrig haft problem med nätet tidigare, har ingen router eller sånt skit. Kör med Bredband2.

Hela internet går liksom ner sig, kan inte surfa under dessa sekunder heller. Kanske inte har med LoL att göra men det började hände när jag körde detta spel, och jag märker det ju bara om jag spelar.
2010-12-23, 10:11
Medlem
shaqims avatar
Någon som har sett Riots nya video?

http://www.youtube.com/watch?v=q68YHHI5D_A&feature=player_embedded

I slutet står det "In 2011 expect the unexpected".

Några spekulationer om vad de kan mena? Betyder det nåt öht?
2010-12-23, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaqim

Antagligen är det väl den nya banan som släpps. Vet inte hur 'unexpected' det är, men det tror jag på iaf.
2010-12-23, 13:22
Medlem
Igor89s avatar
Funderar på att köpa Miss Fortune. Åsikter om detta?
2010-12-23, 13:46
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Vad är det för jävla brasilianare som spelar detta? Spelar på US och för det mesta är det bra spelare men ibland kommer det någon brasilian som varannan sekund skriver "lag". Så undrar man om han har någon download igång i bakgrunden så skriver han "no i have 3 fps".

Han spelar LoL med 3 fps konstant? Har han hittat datorn på skrottippen eller?

Synd som fan att detta spel inte kostar... då hade vi sluppit spelare som bara spelar för att det är gratis och skiter i om de förlorar eller vinner, samt så hade Riot games kunnat göra mer med spelet snabbare... tyvärr lär detta inte ske.
+1

Har man tråkigt och vill spela en simpel 3v3 med 2st randoms så ska man ha tur om man vinner, för mestadel så får man två stycken ryssar som tydligen inte vet vad spelet går ut på. Towerdivar på level 1 och ligger på 0-28 i standardstats.

Skulle också vara extremt härligt att kunna lira rated games direkt från level 1.
2010-12-23, 14:55
Medlem
Igor

Håller också på att skrapa ihop till henne.
Tycker hon är riktigt kul, gillar mest att spela henne som AD
Sen hur poppis hon är i högre elo vet jag inte.

Om du tycker hon är kul så varför inte?
Fast själv tycker jag att det finns vettigare gubbar att köpa i den prisklassen.
2010-12-23, 15:16
Medlem
Igor89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Challe_
Igor

Håller också på att skrapa ihop till henne.
Tycker hon är riktigt kul, gillar mest att spela henne som AD
Sen hur poppis hon är i högre elo vet jag inte.

Om du tycker hon är kul så varför inte?
Fast själv tycker jag att det finns vettigare gubbar att köpa i den prisklassen.

Hej! Vilka syftar du på då?
2010-12-23, 16:34
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaqim

Det är förmodligen bara, det känns givet att det kommer komma "nångång" under 2011. Men den stora frågan jag undrar är vart den där "remaken" tog vägen? Kommer ni ihåg hur dom snackade för ett tag sedan om en helt ny grafikmotor som dom jobbade med som skulle uppgradera spelet betydligt? Så fick man se lite pics på några champs som såg ut att vara renderade i 3d. Vad hände med det? Eftersom dom gör en sån där video och hypar och har sig borde det vara nått mer än den nya kartan... det känns ju ganska meh om fallet skulle vara så.
2010-12-23, 17:22
Medlem
Vlad skulle vara mitt första val om jag skulle välja den jag tycker är vettigast i den klassen.
Galio / Corki

Vlad / Galio är dock bannade då och då
2010-12-23, 17:45
Medlem
pjalles avatar
Magma chamber lär väl komma tidigt nästa år...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in