2010-11-15, 16:26
Medlem
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNN NN!!!!!!!!!!!

Lär er pusha när ni leder om ni inte vill att en broder på flashback ska få hjärtinfarkt. Spelade nyss mot ett par riktiga idioter som inte pushade trots att det var 40min in och ledde killsen med 40-18. Fan vilka idioter alltså påpekade att de skulle pusha men de var såklart inte i någon hurry. "Learn to push" nej då skulle jag "learn to win", IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!
2010-11-15, 16:33
Medlem
Skyggedanss avatar
Blir så jävla förbannat. Trynd "Fittan" Noob_Horan; hur fan kan man förlora när man har han i laget?

Ont: http://img691.imageshack.us/img691/7678/kukenihoran.jpg

Snurra genom lagen efter engage, hugga ihjäl allt vad carriers och mjukisar heter. Va fan kan man göra? La ulti som malzahar, fittan nere på 1 hp, han gör fortfarande 3500 dmg på 5-6 sekunder. Sen har man ju idiothoror i laget (naturligtvis spelar de WW eller Ashe). FY FAN Va är det för fel på folk som spelar WW? 90% är kromosomberikade.

Trynd i motståndarlaget blev fan inte ens feedad ett skit, tvärtom! Men det spelade inte roll då han kunde knulla våran DPS och mig dirr i late game ändå. Vi fick ner han några gånger och ace'a, pusha och fick ner alla deras turrents och alla deras inhibitors. Sen var det reträtt och 30 min senare lyckas de göra 9/11 av våran Nexus.

GRÅTER PÅ INSIDAN!
2010-11-15, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Blir så jävla förbannat. Trynd "Fittan" Noob_Horan; hur fan kan man förlora när man har han i laget?
Game time: 1:10:24. När man möter Tryndamere får man anpassa och försöka vinna innan 40-50 minuter. Tryndamere tenderar att vara svag early-mid game, men riktigt late game är han svårstoppad.
2010-11-15, 17:10
Medlem
pjalles avatar
Ni hade 6 stuns... Fokus Trynda kanske?
2010-11-15, 17:24
Medlem
Citat:

Snurra genom lagen efter engage, hugga ihjäl allt vad carriers och mjukisar heter. Va fan kan man göra? La ulti som malzahar, fittan nere på 1 hp, han gör fortfarande 3500 dmg på 5-6 sekunder. Sen har man ju idiothoror i laget (naturligtvis spelar de WW eller Ashe). FY FAN Va är det för fel på folk som spelar WW? 90% är kromosomberikade.

Trynd i motståndarlaget blev fan inte ens feedad ett skit, tvärtom! Men det spelade inte roll då han kunde knulla våran DPS och mig dirr i late game ändå. Vi fick ner han några gånger och ace'a, pusha och fick ner alla deras turrents och alla deras inhibitors. Sen var det reträtt och 30 min senare lyckas de göra 9/11 av våran Nexus.

GRÅTER PÅ INSIDAN!

nu var det ju blind pick, men konstigt att ingen hade en exhaust
2010-11-15, 19:25
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:

En sak ni kunde gjort mot Trynd är att inte låta honom free farma vilket det ser ut som han hade gjort. 345 cs, mest i gamet är mycket guld. Sen om man tittar på din print scrn så verkar det som att det bara var 1 person mer än du som kunde farma i ditt lag då WW antagligen hade lite neutrala mobs som inte visas. Under 200 cs i ett game som varar 70 min är rätt så uselt. Sen kan jag hålla med att det är irriterande när man förlorar ett game när man har spelat bra.
2010-11-15, 21:01
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Ni hade 6 stuns... Fokus Trynda kanske?

Jag får det till fem.

Men ja det är klart att hela saken är en fråga om skill-issue när det väl kommer till kritan... Men var rätt många gånger vi stunade Trynd men tiden han har endless rage kunde han ändå döda våran Ashe på och kom han nära mig var jag rätt snabbt död. I ett drömscenario skulle jag ulti honom (Trynd = 1hp, endless rage på) sen Rammus taunta och någon stun efter taunten. Men vem kan göra allt detta när fyra andra spelar står och pumpar sina abilities mot en. Det finns liksom inte läge att stå och autoattacka när de köttar på då är det att ge allt man har på de som är till hands och inte heter Mordkaiser typ. >_>

Men ja det var dåliga spelare jag hade i mitt lag. Så frustrerande...
2010-11-15, 21:04
Medlem
Livets spel
2010-11-15, 21:04
Medlem
9Hv2s avatar
Är LoL Eller HoN bäst?
2010-11-15, 21:05
Medlem
pjalles avatar
Men ja, Tryndamere är en jävla hora... nog han jag hatar mest atm.
2010-11-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9Hv2
Är LoL Eller HoN bäst?

Vill du starta ett flamewar eller?
Man kan ju inte säga vilket som är bäst, handlar ju främst om personlig preferens. På LoL kan man inte denya (om man inte är Gangplank), men det är ju upp till var och en om man vill ha det så eller inte. Sen är det även min uppfattning att HoN inte är riktigt lika newbvänligt som LoL, men jag kan ha fel.
2010-11-15, 21:10
Medlem
pjalles avatar
I HoN kan en feedad carry vinna ensam.

Så är inte fallet i LoL.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här