2010-12-09, 13:58
Medlem
Dantexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Urgot är bäst.

Manamune

Innervating Locket

Brutalizer

Merc treads

Bloodthirster

Sword of the Occult

Sjukt underskattad hjälte.

Helar något otroligt med innervating locket. Sjuk inbyggt slow.
Jo han är en av dem sjukaste early - early mid game (^^). Fast senare lategame så gör han otroligt lite dmg, ända han är bra till late game är hans ulti och slowen.

Fast tar du mid, får lite farm och plockar lite kills så VÅLDTAR du verkligen det andra teamet, ååhhh alla penta kills.
2010-12-09, 14:00
Medlem
pjalles avatar
Lite damage? Han steker squishies.
2010-12-09, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Anledningen till att du köper Lich Bane på Vladimir är för proccen den ger, inte för manan eller liknande. Den sammanfaller rätt bra med transfusion CD och du kan totalt demolera torn med den.
Då är det väl bara att nöja sig med sheen och vänta med att uppgradera till lich bane till late game när man har typ fullt i inventory? Brukar alltid dra sheen som första item till sion sedan dojor sedan oftast ett item till innan jag uppgraderar till lich mest för movement speeden men lite ap också.

För övrigt så har väl cd'n på lich och sheen försvunnit? står fortfarande kvar i description men kommer inte längre fram någon cd-ikon efter att man använt.
Senast redigerad av Mr.Dee 2010-12-09 kl. 14:05.
2010-12-09, 15:59
Medlem
Har nog aldrig sett en riktigt bra Urgot.
2010-12-09, 16:10
Medlem
pjalles avatar
Inbyggt super slow, schysst aoe dot armor reduction, fin spamkniv mellan attackerna. Dock så hade hans vanliga attack range haft lite längre range... 400 är rätt snålt.

Sen är han så jävla långsam.
2010-12-09, 16:25
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Då är det väl bara att nöja sig med sheen och vänta med att uppgradera till lich bane till late game när man har typ fullt i inventory? Brukar alltid dra sheen som första item till sion sedan dojor sedan oftast ett item till innan jag uppgraderar till lich mest för movement speeden men lite ap också.

För övrigt så har väl cd'n på lich och sheen försvunnit? står fortfarande kvar i description men kommer inte längre fram någon cd-ikon efter att man använt.
CD'n på lich är kvar, Sheen vet jag inte då jag inte använt den ännu.
2010-12-09, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
CD'n på lich är kvar, Sheen vet jag inte då jag inte använt den ännu.
ska fan dra en 3v3 bara för att kolla
2010-12-09, 16:50
Medlem
Panzerbat.s avatar
En annan sak, är det värt att köpa tier 1 och tier 2 runor eller ska jag spara mina IP till tier 3?
2010-12-09, 16:57
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
En annan sak, är det värt att köpa tier 1 och tier 2 runor eller ska jag spara mina IP till tier 3?

T1 är värt det om du vill ha ett litet övertag till lvl20 då du köper t3. T2 är totalt meningslöst då dem kostar för mycket för den lilla stunden du ska använda dem.
2010-12-09, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Inbyggt super slow, schysst aoe dot armor reduction, fin spamkniv mellan attackerna. Dock så hade hans vanliga attack range haft lite längre range... 400 är rätt snålt.
Vad tillför han i en teamfight som ingen annan hade gjort bättre?

Citat:
Jag tycker att du nog kan spara till Tier 3, man är level 1-19 ganska kort tid. Efter en 100-130 games eller så borde du vara level 20. Samtidigt skulle du ju kunna köpa några Tier 1 för 15 IP styck, hmm. Köp 25 Tier 1 för 15 IP styck, sen när du är level 30 så slår du ihop dem. Då får du en random Tier 3, förhoppningsvis en bra sådan. Då har du betalat 375 IP för en liten boost för låg level samt en random Tier 3. Du bör ha sparat ihop en del IP till level 20, skulle jag säga. Runor är nice.
2010-12-09, 17:06
Medlem
Citat:
är du verkligen 100 på det? dubbelkollade för bara nån vecka sen både sheen och lich och det kom aldrig någon såndär cd-ikon som kom förut. kanske dock ändå är cd fast det syns inte
2010-12-09, 17:11
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
är du verkligen 100 på det? dubbelkollade för bara nån vecka sen både sheen och lich och det kom aldrig någon såndär cd-ikon som kom förut. kanske dock ändå är cd fast det syns inte
Nä helt hundra är jag inte, men har för mig att jag fick lich blade "buffen" igår.
Ska fan kolla nu, brb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in