2010-11-20, 22:34
Medlem
Jag håller med, Olaf är inte allt för beroende av items i och med sin true damage.
2010-11-21, 02:26
Medlem
Hmm detta med true dmg borde innebära att jag kan bygga han väldigt bulkig?
Är lite oroad över detta med att han gör mera skada när han har mindre liv.

Xin är väll lite likadan med sin skada "baserad på fiendens max hp" eller nått sånt.
Borde ju också innebära att han kan va rätt bulkig
2010-11-21, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Challe_

Xin är väll lite likadan med sin skada "baserad på fiendens max hp" eller nått sånt.

Han får ju mera damage desto mera HP han har, så det är ju bara att pumpa på, dra frozen mallet, starks, banshees, sunfire. Sen får du så mycket damage och attackspeed när du ligger nere på lite hp så lifestealar man bara upp det riktigt snabbt.

Och det där med att vara itemberoende, i princip behöver Olaf bara Frozen Mallet och Starks för att vara effektiv.
Senast redigerad av Xennah 2010-11-21 kl. 10:00.
2010-11-21, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Challe_

Jepp. Därför jag kallade dem "off-tanks". Många Olaf jag ser brukar skaffa en Madred's Bloodrazor för att förbättra deras jungle. Med tanke på att man ofta börjar med en Cloth Armor och 5 Health Pots som jungler så är Bloodrazor sällan helt fel för Olaf. Men jag antar att man kan klara sig utan det också. Har faktiskt inte spelat Olaf så mycket, även om jag tycker att han är kul.
2010-11-21, 15:58
Medlem
Jag testade Miss Fortune och jag får säga att hon inte alls är värdelös. Hennes ulti är inte särskilt bra längre dock, är mest för att avsluta folk som springer iväg nu. Hennes early game harass kan fortfarande vara riktigt stark.
2010-11-21, 18:17
Medlem
Vamoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Ghostblade på range carries, thoughts?
Yommuu's kanske inte är så jättebra, men The Brutalizer är finfin på t.ex. Ashe.
2010-11-21, 23:49
Medlem
Mr.Chis avatar
Finns det någon här som spelar Xin Zhao? Har precis börjat spela honom och undrar nu om ni har någon bra buildt för honom som jag kan testa?
2010-11-21, 23:56
Medlem
FrankDuPoints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Chi
Finns det någon här som spelar Xin Zhao? Har precis börjat spela honom och undrar nu om ni har någon bra buildt för honom som jag kan testa?

Jag bruker köra Armor Pen runor, Flat Dmg Quin, Offence Masteries, sen ignite och ghost som summoner skills.
Första item dorans sword, sjuk damage i början. Sen skaffar jag snabbaste bootsen och BF swords, sjukt bra nuke, har dom tunga gubbar kör jag attack speed.
2010-11-21, 23:59
Medlem
Mr.Chis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankDuPoint
Jag bruker köra Armor Pen runor, Flat Dmg Quin, Offence Masteries, sen ignite och ghost som summoner skills.
Första item dorans sword, sjuk damage i början. Sen skaffar jag snabbaste bootsen och BF swords, sjukt bra nuke, har dom tunga gubbar kör jag attack speed.

Okej ska testa ett game nu med den builden. Vad ska man ta efter Bf sword? Ska man fylla på med hela infinity edge eller?
2010-11-22, 00:54
Medlem
Lirade betan ett tag, men det finns roligare spel.
2010-11-22, 11:19
Medlem
pjalles avatar
Årets Ashe:

http://img266.imageshack.us/img266/8070/notmybuild.png

Hon sköt inte en enda frost arrow under hela matchen
2010-11-22, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Chi
Personligen gillar jag 9/21/0 eller 0/21/9. Defensive Masteries gör att han lever väldigt mycket längre. Brukar köra Armor Pen Marks och Flat HP Quints. När du bygger honom, se till att få in några survival items. Du vill kunna hoppa in, göra ultin och fortsätta slå utan att dö direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in