2012-01-19, 14:05
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Killen är kaxig och reggat sig i december, kan redan nu se att han inte kommer tillföra något till tråden så jag satte honom på ignore direkt.

Helt glömt bort den funktionen, tack för påminnelsen!
2012-01-19, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoggerTattoo
låter som att fegis bakar ur asså, fjolla :/
ÄGissar att du är en svensk liten råtta som bakom datorskärmen och tror du är cool!

Men herregud Nogger är du dum på riktigt eller spelar du bara? Du har en attityd som inte är av denna värld, när/om du växer upp, kommer du inse att det inte funkar på det viset. Under tiden, snälla håll dig borta från forumet, du gör bara bort dig själv.
2012-01-19, 14:09
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Majoriteten tycker nog att SR är roligare än Dominion, samt att alla turneringar körs där.

Men du ska helt klart spela det du tycker är roligast!

Självklart! Dock så är det lite tråkigt att vissa karaktärer är lite OP i dominion. Jag spelar heimer t ex, som jag tycker är sjukt bra i dominion.

Någon som vet om riot har några planer på att göra dominion lite mer balanserat?
2012-01-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
Självklart! Dock så är det lite tråkigt att vissa karaktärer är lite OP i dominion. Jag spelar heimer t ex, som jag tycker är sjukt bra i dominion.

Någon som vet om riot har några planer på att göra dominion lite mer balanserat?

Jag tror att dom lägger sitt fokus att balansera 5v5 eftersom att det är det mest eftertraktade spelet, och som det är sagt tidigare, där alla turneringar går också.

Om dom balanserar för dominion så blir det ju obalanserat i SR.
2012-01-19, 14:11
Medlem
Fridaynights avatar
TSM visar vad de går för denna rundan iaf

Lite tråkigt dock att Regi nästan alltid spelar Leblanc/Karthus dock och att Curse counterpickar sig själva med Vayne.
2012-01-19, 14:12
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraggelnos
Jag tror att dom lägger sitt fokus att balansera 5v5 eftersom att det är det mest eftertraktade spelet, och som det är sagt tidigare, där alla turneringar går också.

Om dom balanserar för dominion så blir det ju obalanserat i SR.

Precis. Var/är samma dilemma med TT också. SR måste vägas in i alla ändringar som görs ang. dominion och TT
2012-01-19, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Precis. Var/är samma dilemma med TT också. SR måste vägas in i alla ändringar som görs ang. dominion och TT

Det enda dom kan påverka i Dominion utan att riskera att försöka SR är items, och den där buffen man börjar med samt dom andra små sakerna. Champions går nog inte att göra något åt.
2012-01-19, 14:16
Medlem
Efter att tittat på SK matchen och TSM CRS matchen så känner man sig inte så kaxig längre, STEFAN vad duktiga dom är!
2012-01-19, 14:17
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
De är inte colorblind, de är vanliga spectatormode.

De andra turneringarna har det ju varit gröna healthbars, inte blåa som de är i colorblind?

Sen förövrigt med att Chaox pickade Graves så är det skitsamma vem de sätter mot Chaox, han KOMMER vinna lanen.
Enda gången han förlorar är om han själv gör misstag.

Inte speciellt många som kontrar Graves förövrigt heller.
Ta Sivir exv, blir 1shottad när Graves blir lvl 6
2012-01-19, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
De andra turneringarna har det ju varit gröna healthbars, inte blåa som de är i colorblind?

Sen förövrigt med att Chaox pickade Graves så är det skitsamma vem de sätter mot Chaox, han KOMMER vinna lanen.
Enda gången han förlorar är om han själv gör misstag.

Inte speciellt många som kontrar Graves förövrigt heller.
Ta Sivir exv, blir 1shottad när Graves blir lvl 6

nej hon trycker E och får mana tillbaka istället för att dö ;S
2012-01-19, 14:27
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Chaox sa i en intervju nyss att dom har 1 speciell taktik, en som sticker ut alltså, någon sorts "cheese".

Vad tror ni den är? Super early game? Super late game?
2012-01-19, 14:27
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
nej hon trycker E och får mana tillbaka istället för att dö ;S

Jo men inte fan drar Graves sin combo när Sivir har sin E uppe O.o

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem