2012-01-11, 00:25
Medlem
Upfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Någon som har tips på hur man ska spela Jax? Hur man utnyttjar hans attacker och de som bäst mm mm..

w + q för att harrasa, när du får ulti så drar du ingång w på var tredje slag för lite extra skada. Han är inte så svår att spela, fast man får spela väldigt passivt i början, då han är ganska svag. Men ungefär när du får gunblade så kan du 1vs1 med dem flesta.
2012-01-11, 00:34
Medlem
Heaven23s avatar
Någon annan än jag som känner att TSM verkligen har sjunkit, spelmässigt? De har ju scrimmat mycket nu under de senaste dagarna, men för mig känns det som att det bara är loss på loss på loss.... de spelar inte riktigt som ett lag.
2012-01-11, 01:20
Medlem
Sheiks avatar
Ngn som vet vad rainman pysslar med nu? Levlar ngn smurf eller?
2012-01-11, 01:50
Medlem
http://na.leagueoflegends.com/news/jax-remastered

Ser lovande ut
2012-01-11, 02:09
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23
Någon annan än jag som känner att TSM verkligen har sjunkit, spelmässigt? De har ju scrimmat mycket nu under de senaste dagarna, men för mig känns det som att det bara är loss på loss på loss.... de spelar inte riktigt som ett lag.

Håller med. Reginald ragear sönder på alla också (mer än acceptabelt)
2012-01-11, 05:07
Medlem
Zebbe47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23

Dom scrimmsen jag har sett har dom vunnit, och jag tycker Chaox är förjävla grym. Han får godlike nästan varenda game.
2012-01-11, 06:22
Medlem
Man blir ju bara matt av det här spelet. Förlorat 10+ ranked i rad. Idioter, troll och annat löst sandneger pack som borde ha fått en enkelbiljett till gaskamrarna. Och nej, jag går inte mental på mina "lagkamrater", jag ger tips, jag pingar, jag wardar men det funkar fortfarande inte.
2012-01-11, 06:39
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakel
http://na.leagueoflegends.com/news/jax-remastered

Ser lovande ut

Tyckte det såg tråkigt ut.
"Aktivera CS för att dodga" - Yay.
Lite roligt att de skriver "When you played Jax you had to wait for random dodges and then use the ability", personligen tyckte jag han dodga 24/7 och att det var mer sällan han inte dodga än att han faktiskt dodga.
Reaktionsförmåga när man hörde ljudet också, han blir alltså nerfad.
MEN! Kommer abilityn reagera på creeps? Isåfall är det inte mycket till ändring.
Skulle de INTE reagera på creeps så kan man bestämma om Jax får av sin stun eller ej, vilket gör det hela väldigt intressant.
2012-01-11, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Tyckte det såg tråkigt ut.
"Aktivera CS för att dodga" - Yay.
Lite roligt att de skriver "When you played Jax you had to wait for random dodges and then use the ability", personligen tyckte jag han dodga 24/7 och att det var mer sällan han inte dodga än att han faktiskt dodga.
Reaktionsförmåga när man hörde ljudet också, han blir alltså nerfad.
MEN! Kommer abilityn reagera på creeps? Isåfall är det inte mycket till ändring.
Skulle de INTE reagera på creeps så kan man bestämma om Jax får av sin stun eller ej, vilket gör det hela väldigt intressant.

"When you activate your Counter Strike, the Grandmaster at Arms will begin dodging all incoming basic attacks for the duration of the ability. When the duration expires, he will damage all enemies in an area around him and stun them for a short period of time."

Man kommer alltså kunna bestämma när man vill dogda attacker, och när tiden tar slut så smäller stunnen av på folk runtom han.
2012-01-11, 09:41
Medlem
razaones avatar
Vilka champions tycker ni är roligast att lira?
I min mening är det helt klart shaco och lux. Fastnat ordentligt för dom. VIll ha lite tips på vem man ska lära sig och behärska härnäst

Det enda jobbiga med lux är att hon dör så jävla lätt
2012-01-11, 09:55
Medlem
Julbordsspecials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
I min mening är det helt klart shaco och lux. Fastnat ordentligt för dom. VIll ha lite tips på vem man ska lära sig och behärska härnäst

Hon ska dö lätt, det är så hon är. Försök inte köpa någon RoA för att biffa upp henne utan gå full damage så kommer det gå hur bra som helst. Du ska däremot verkligen se till att spela försiktigt, håll dig nära någon AD carry/tank och låt dem ta initiativet till teamfights.
2012-01-11, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razaone

Lux har en så lång range så de kompenserar för att hon är så squishy!
Och missar man spellsen är man körd, därför jag kör ryze för han har mycket svårare skillshots än lux.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in