Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Vad ska man köpa för hero då? Sitter och testar igenom gratishjältarna nu. Blir mest Warwick? Och caitlyn ibland för att inte tala om Teemo det lilla aset ^^
Men det måste ju finnas någon som är sådär äckligt obalanserad som är ett måste att ha som man bara smäller allt och alla med

yepp stoppable han svara de flesta som jag hade också i tanken.
Själv när jag hör motståndarlagens akali fått in 2-3kills på kort tid, direkt fixar jag hexdrinker för hon är helt galen när hon kommer upp till lev6.
Cait- är en av mina favo champar och har så jävla sjuk skada i endgame men du får räkna med de kommer dra på sig thornmail om du börja carry hård spelet.
Nasus - hund på rabies utspringande från busken och totalt gangar sönder allt som rör sig
Morgana - Skölda, baita, ulti, stasis...vet inter hur mer jag kan förklara men hon är en sjuk skön champ.
Akali- Går inte förklara hon är sjuk champ, både 5vs5 och 3vs3.
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Morgana - Nasus - Caitlyn - Akali
Lägg in även Leblanca (har inte ens på mitt nya konto), hon är liten speciell transa av sig som många har totalt glömt bort henne hur man ska möta mot henne.
Jag har haft turen att ha bra leblanc spelare i teamet som bara vräkte i sig kills, just för många har glömt bort henne totalt....