2011-09-03, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Ska precis köpa runes för första gången.. vad ska man köpa för något? Har 4k IP just nu och kör mest på Lux/Anivia som AP champs.

Ska man köpa 9st. 0.99 AP glyphs direkt (har råd med det) eller ska man köra en mix med typ 2st. blue, red och gula och kanske 1 quintessence?

Typiska runor för många ap-casters är: magicpen röda, manaregen/lvl gula, ap/lvl blå och quints varierar lite men flat ap eller flat health är båda bra. Anledningen till att jag gillar ap/lvl blå över flat ap är att efter lvl 6 så är per lvl runorna bättre men för quints tar det mkt mer lvls innan per lvl runorna blir bättre än dom som ger 5 direkt.
2011-09-03, 08:27
Medlem
Kristofer.s avatar
gamet vägrar att starta, står något om att min klocka är osyncad? står bara o väntat på att gamet ska starta, vilket det inte har gjort på 10min nu.... "game starting soon"
2011-09-03, 10:43
Medlem
Hej!

Var och läste lite på North America forumet och så hitta jag en tråd med denna länk:
http://www.gamesradar.com/pc-gamers-november-issue-packing-free-league-legends-champion-and-exclusive-skin/

Amerikanska subscribers får alltså gratis skin till Caitlyn + Caitlyn ifall man inte har henne redan.

Min fråga är då finns det något sätt att få tag på denna tidning ?
2011-09-03, 11:51
Medlem
Mindstormers avatar
Har snart råd med en nu champ och jag försöker välja mellan Udyr och Akali men det är svårt... Någon som har förslag på vilken av de 2 som jag borde välja?
2011-09-03, 11:54
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
gamet vägrar att starta, står något om att min klocka är osyncad? står bara o väntat på att gamet ska starta, vilket det inte har gjort på 10min nu.... "game starting soon"

Har hänt mig med, jag har löst det genom att stänga ner och försöka reconnecta, om gamet startats för resten vill säga...
2011-09-03, 11:55
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindstormer
Har snart råd med en nu champ och jag försöker välja mellan Udyr och Akali men det är svårt... Någon som har förslag på vilken av de 2 som jag borde välja?

Jag älskar båda två, med Akali kan det inte gå dåligt om du har teamm8's som backar dig i fightsen, grym burst.

Udyr har ju för sköna abilities som är mycket bra att ha i ett lag.
2011-09-03, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatit92
Hej!

Var och läste lite på North America forumet och så hitta jag en tråd med denna länk:
http://www.gamesradar.com/pc-gamers-november-issue-packing-free-league-legends-champion-and-exclusive-skin/

Amerikanska subscribers får alltså gratis skin till Caitlyn + Caitlyn ifall man inte har henne redan.

Min fråga är då finns det något sätt att få tag på denna tidning ?

http://www.press-stop.se/webbshop/produkt/pc-gamer-us/201110/

Där kan du börja prenumerera eller köpa tidningen.

Edit: Du kan även kolla om tidningen finns i närheten av dig med hjälp av postnummer funktionen om du inte orkar beställa och vänta.
Senast redigerad av Kidet 2011-09-03 kl. 11:58.
2011-09-03, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kidet
http://www.press-stop.se/webbshop/produkt/pc-gamer-us/201110/

Där kan du börja prenumerera eller köpa tidningen.

Edit: Du kan även kolla om tidningen finns i närheten av dig med hjälp av postnummer funktionen om du inte orkar beställa och vänta.

Är det inte billigare att bara köpa RP för 149 sek istället?

för 15 euro får du 2618 RP, hur mycket kan det komma att kosta? Eller är det exklusivt för tidningen? Så sa de ju om tryndameres vikingskin också...
Senast redigerad av Dsndss 2011-09-03 kl. 12:23.
2011-09-03, 12:20
Medlem
Jag jobbar på lagret som distribuerar alla tidningar till bl.a just press stop. Tack för tipset, måste ha missat denna utgåva, in på lagret o rota på måndag!
2011-09-03, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss

för 15 euro får du 2618 RP, hur mycket kan det komma att kosta? Eller är det exklusivt för tidningen? Så sa de ju om tryndameres vikingskin också...

Skinnet går bara att få genom tidningen och det är bara US som kommer att kunna använda koden.
2011-09-03, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss

Jo det är skinnet man vill åt.

Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Skinnet går bara att få genom tidningen och det är bara US som kommer att kunna använda koden.

Är du helt säker på det? Trist i så fall :/
Senast redigerad av Kidet 2011-09-03 kl. 13:26.
2011-09-03, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kidet
Jo det är skinnet man vill åt.

Är du helt säkert på det? Trist i så fall :/

Tror dom kommer göra som med Tryndamere skinnet, att man kommer kunna köpa det typ 1 månad efter eller liknande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in