2011-08-25, 20:57
Medlem
Kristofer.s avatar
Samma visa varje gång det är patch, vänta för guds skull så funkar det inom sinom tid
2011-08-25, 21:10
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Samma visa varje gång det är patch, vänta för guds skull så funkar det inom sinom tid

Själv hade jag glömt bort att de va patch så jag gick glatt upp kl 8 för att dra mig några games, mot min förtjusning så vart de unavailable så jag fick glatt vänta tills kl 09.59 tills servrarna gick upp och då startade jag nerladdningen.

Tog cirka 1½h innan allt var klappat och klart.
Blev några avsnitt "Game of Thrones" under dessa icke förtjusande timmar av väntan.

Offtopic: Men fy faaaaaaaaaaaaan vad den serien är bra!
2011-08-25, 21:37
Medlem
HeadlessChilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Om jag fattad rätt så ska Talon vara rent AD, även hans abilities ska vara AD? Blev helt förvirrad av det jag läst sen såg jag att han ska ha låg healing/noll healing på hans profil.

Någon som har lirat och kan kommentera vad ni tycker om han? Har snart IP för en ny hjälte.

Jag har kört honom nu några games och tycker att han är riktigt bra. Jag får en "feeling" av Akali när jag kör honom då man ska hoppa in i en påbörjad fight och deala damage som fan.
Jag brukar köra min build: Dorans Blade --> Berserker Greaves --> Yohumus Ghostblad --> Frozen Mahlet --> Black Cleaver --> Infinity Edge --> (Får ursäkta för stavfel bland items).

Så ja jag kör honom pure AD, här är en screen från mina senaste games: http://piclair.com/40bf2
2011-08-25, 21:47
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadlessChild
Jag har kört honom nu några games och tycker att han är riktigt bra. Jag får en "feeling" av Akali när jag kör honom då man ska hoppa in i en påbörjad fight och deala damage som fan.
Jag brukar köra min build: Dorans Blade --> Berserker Greaves --> Yohumus Ghostblad --> Frozen Mahlet --> Black Cleaver --> Infinity Edge --> (Får ursäkta för stavfel bland items).

Så ja jag kör honom pure AD, här är en screen från mina senaste games: http://piclair.com/40bf2

Vore inte trinity force väldigt bra? istället för frozen mallet alltså
2011-08-25, 22:01
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456

Frozen Mallet är en garanterad Slow, Trinityforce är bara 25% chans.
Eftersom Talon gör mer skada på slow osv och det proccar direkt på FM så ja...
2011-08-25, 22:03
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Frozen Mallet är en garanterad Slow, Trinityforce är bara 25% chans.
Eftersom Talon gör mer skada på slow osv och det proccar direkt på FM så ja...

Mjo men sheens effekt är ju grym också 10% alltid elr 25% varannan sekund? Q har så löjligt kort CD på lvl 5 så man har alltid sheen effekten uppe
2011-08-25, 22:10
Bannlyst
vad fick vinanrna av intel extreme turneringen?
2011-08-25, 22:14
Medlem
Naikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigtnamn200

Massa pengar. Tror det var 6000$ till vinnarna.

Hotshot fick massa andra priser då han vann typ "turneringens bästa spelare".
2011-08-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigtnamn200

Första priset var 12.000$

http://www.esl-world.net/masters/season6/cologne/ en bit ner på sidan på vänster sida finns prize money overview.
2011-08-25, 22:30
Medlem
HeadlessChilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456

Då han lätt tar damage så är Frozen Mahlet (Giant Belt) perfekt och att hans passiv medför extra damage pga. slow.
Senast redigerad av HeadlessChild 2011-08-25 kl. 22:33.
2011-08-25, 22:35
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadlessChild

+Quicksilver Sash så är han helt sjuk galen.

Körde som Leona och han konstant tog ner mig och jag insåg att han kunde ta bort stun så jag var rena offer.

Hans team bestod av renekton, nid (senaste patchen gör henne mer aggressiv än förrut) samt några andra champ.

Det här var en av hårdaste gamet jag någonsin vann, vi fick storstryk och förlora nästan alla torn tills sista 15min hade vi övertaget och lyckas köra ner dem och vann....

Kommer köpa Valon, han är helt galen champ...
2011-08-25, 22:57
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
För övrigt, när kommer Oracle Elixir + Prospectoritems bli available?
Eller är dessa bara till Dominion?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in