2011-09-02, 20:33
Medlem
Är det många här på Flashback som bytte till West efter splitten och som kör på West nu? Innan splitten var man ju säker på att man skulle byta till West, men det har inte hänt i mitt fall. Tyckte helt enkelt det inte var så hemskt på Nordic och East som jag trodde det skulle bli. Funderar på att byta eftersom jag såg en person skriva att han tyckte det var stor skillnad och att West var betydligt bättre. Är någon mer som tycker det? Rekommenderar ni West?

Tack för mig
2011-09-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molehasmoles
Är det många här på Flashback som bytte till West efter splitten och som kör på West nu? Innan splitten var man ju säker på att man skulle byta till West, men det har inte hänt i mitt fall. Tyckte helt enkelt det inte var så hemskt på Nordic och East som jag trodde det skulle bli. Funderar på att byta eftersom jag såg en person skriva att han tyckte det var stor skillnad och att West var betydligt bättre. Är någon mer som tycker det? Rekommenderar ni West?

Tack för mig

Jag märkte ganska stor skillnad på att byta till west, klart bättre. Att byta ut miljoner ryssar och pollacker mot några enstaka fransmän, tyskar(fast har märkt att många tyskar börjat prata lite engelska) och spanjorer är helt klart värt det.
2011-09-02, 20:44
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Jag märkte ganska stor skillnad på att byta till west, klart bättre. Att byta ut miljoner ryssar och pollacker mot några enstaka fransmän, tyskar(fast har märkt att många tyskar börjat prata lite engelska) och spanjorer är helt klart värt det.
Tyskarna pratar iaf engelska, har jag märkt.
Fransmännen också, dem är "ok" enligt mig. Har inte spelat med någon spanjor än så länge, så kan inte uttala mig om det iaf.
Det är bättre spelar på West med tycker jag, absolut inte många som feedar.
2011-09-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molehasmoles
Funderar på att byta eftersom jag såg en person skriva att han tyckte det var stor skillnad och att West var betydligt bättre. Är någon mer som tycker det? Rekommenderar ni West?
Min gissning är att det troligen beror på hur hög elo du är. Är du under 1400 lär det inte göra så stor skillnad. De flesta jag kör med har bytt till West i alla fall.
2011-09-02, 21:09
Avslutad
West<3
2011-09-02, 22:17
Medlem
East<3

Börjat köra Karthus, jävligt rolig att köra med
2011-09-02, 22:31
Medlem
Mango123456s avatar
Jag fattar inte vad som händer, hela den här veckan har jag varit på loosing-spree fucking franska kiddos i laget varje gång som whinar från champion selection till defeat, feedar, får mig på dåligt humör så jag spelar sämre osv fitta vad damp jag får, förra veckan var winning-spree varför tog den slut?! Och hur kommer det sig att de här dåliga människorna ALDRIG är på fiendelaget
2011-09-02, 22:34
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Jag fattar inte vad som händer, hela den här veckan har jag varit på loosing-spree fucking franska kiddos i laget varje gång som whinar från champion selection till defeat, feedar, får mig på dåligt humör så jag spelar sämre osv fitta vad damp jag får, förra veckan var winning-spree varför tog den slut?! Och hur kommer det sig att de här dåliga människorna ALDRIG är på fiendelaget

Picka vad som fattas.
Håll käften.
Pinga kartan.
Köp wards.
Vinn.
2011-09-02, 22:39
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Picka vad som fattas.
Håll käften.
Pinga kartan.
Köp wards.
Vinn.

Och du tror att jag INTE gör något av detta? Har inte skrivit ett enda negativt ord / flameat och jag drar ignore på alla idioter som whinar, köper wards oavsett om jag är carry osv eftersom de i mitt lag inte gör det, pingar gör jag alltid men mitt lag är 12 åriga hjärndöda fransmän som kan 2 engelska ord noob, och fuck och sen kollar de aldrig på mappen ändå 0 map awareness, hänt så många gånger. Kan ta dagens exempel, jag hade wardat hela jävla kartan så gott som, backar Swain när Caitlyn kommer mid för att ganka honom? Nej! Han fortsätter framåt, jag plingar på Caitlyn och skriver Back swain! Får man någon reaktion? Nej!
2011-09-02, 23:29
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Tyskarna pratar iaf engelska, har jag märkt.
Fransmännen också, dem är "ok" enligt mig. Har inte spelat med någon spanjor än så länge, så kan inte uttala mig om det iaf.
Det är bättre spelar på West med tycker jag, absolut inte många som feedar.

Tyskar, fransmän, rumäner och spanjorer har jag haft ingen problem med, de kommunicera på engelska eller ger korta engelska chatt så jag blir uppdaterad i spelet.

Däremot asiater och slaver på sitt eget språk (deras text fattar noll) samt när man frågar så skriver dom jag ska hålla käft jävla noob.
2011-09-02, 23:41
Medlem
Blev idag flamead av ett par premades, en Cho och en Cait. Spelade själv Brand och när jag skulle få blå kom Cait förbi och tog den. Sa då åt henne att jag som Brand hade större nytta av den men det vägrade hon inse utan svarade istället "mana som mana, jag vill kunna spamma abilities". Försökte påpeka att Cait kan göra stor skada utan abilities och istället kan hushålla med manan och skaffa röd buff men då bröt helvetet lös och hon började skriva med caps lock. Hennes slutstats blev 1/13 och jag tackar Riot för den underbara möjligheten att kunna mutea folk i chatten.
2011-09-03, 02:33
Medlem
Ska precis köpa runes för första gången.. vad ska man köpa för något? Har 4k IP just nu och kör mest på Lux/Anivia som AP champs.

Ska man köpa 9st. 0.99 AP glyphs direkt (har råd med det) eller ska man köra en mix med typ 2st. blue, red och gula och kanske 1 quintessence?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in