2011-05-29, 11:41
Medlem
cannabisonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabisonly
Hejsan!
Jag har laddat ner spelet nyligen och när jag började första gången så gick det ganska bra i några minuter men efter ca. 5 min så sjönk min fps till 1-10.

Jag har läst runt och uppdaterat mitt grafikkort och sånt och sänkt alla video graphics i spelet till low.

Nu så kan jag spela i ca. 15-20 min med 40-60 fps men sen så sänks den till 1-10 fps igen.

Varför blir det så? Vad kan jag göra?

Bump!
2011-05-29, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Så jävla fail att de inte har en pausfunktion. Blitz dcade. Medans han var dc tog fiendelaget ett torn och draken...

jag höll på att få ont i hjärtat igår. När CLG fick dcade så att dom förlorade matchen så bestämde riot sig för att spela om matchen, visserligen spelade dom om båda, en av dom förlorade ju EG för DC och en CLG, men hursomhelst så valde dom att spela om dom två. Sedan när blitz får DC i ett bra tag, då har Riot tydligen ändrat sina relger så att dom inte tänker spela om, Blitz är level 3 när han kommer tillbaka medans dom andra är level 9.

Sån jävla tur att EG satte dit CLG sen ändå.
2011-05-29, 12:12
Medlem
Kan man hitta replays från igår?
2011-05-29, 12:19
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
jag höll på att få ont i hjärtat igår. När CLG fick dcade så att dom förlorade matchen så bestämde riot sig för att spela om matchen, visserligen spelade dom om båda, en av dom förlorade ju EG för DC och en CLG, men hursomhelst så valde dom att spela om dom två. Sedan när blitz får DC i ett bra tag, då har Riot tydligen ändrat sina relger så att dom inte tänker spela om, Blitz är level 3 när han kommer tillbaka medans dom andra är level 9.

Sån jävla tur att EG satte dit CLG sen ändå.
tur? du säger tur?
EG var det bättre laget och det visste hotshot därför ville han överklaga beslutet om att de skulle få möta EG i första matchen. Ingen ville möta EG i första rundan.

Nu finns det en risk att vi inte kommer se CLG i Dreamhack och om jag ska vara ärlig så kommer jag inte sakna dom. Även ifall det är ett lag jag hejar på så är kvaliteten de visar när de spelar i lag usel just nu. Väljer konstiga picks och ligger på så sätt redan där långt efter.

Nu så skämmer HotshotGG ut sig totalt och börjar starta trolltrådar. CLG var en gång stora men på grund av att de har lagt av att spela scrims mot andra lag och verkligen försöka hålla kvar i det fina spel de hade innan, så har de blivit ett lag som tex. Arsenal i Premier League: ett bra lag men som aldrig kommer ta guldet i Premier League...
De måste skärpa till sig helt enkelt och HotshotGG måste visa respekt för sina motståndare och inte ser ner på dom.
2011-05-29, 12:24
Medlem
Nihennas avatar
Helvete att jag missade CLG-matchen igår D:

Men vad har HotshotGG gjort nu? Massa drama kring honom på forumen men hittar ingen post som beskriver vad det är han gjort.
2011-05-29, 12:29
Medlem
endymions avatar
Lite snyggt att göra en quadra kill med Garen genom ett tower dive.
2011-05-29, 12:29
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Helvete att jag missade CLG-matchen igår D:

Men vad har HotshotGG gjort nu? Massa drama kring honom på forumen men hittar ingen post som beskriver vad det är han gjort.
Det hela började med att CLG fick möta det åttonde seedade laget och TSM fick möta det sjunde seedade då det åttonde var EG(Dan Dinhs nya lag och han är bror till TSM Reginald) det uppstod rykten att EG skulle lägga sig och ge bort matchen till TSMs favör... Så riot väljer att EG får möta CLG istället.

TSM får en enkel väg till Dreamhack platsen medans CLG förlorade 3-2 mot EG. 2 matcher fick spelas om efter CLGs överklagan...

NU så har Hotshot startat en tråd där han vill att Riot ska fixa bevis för att Dan Dinh och Reginald har snackat med varandra om en eventuell läggmatch....
2011-05-29, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
tur? du säger tur?
EG var det bättre laget och det visste hotshot därför ville han överklaga beslutet om att de skulle få möta EG i första matchen. Ingen ville möta EG i första rundan.

Nu finns det en risk att vi inte kommer se CLG i Dreamhack och om jag ska vara ärlig så kommer jag inte sakna dom. Även ifall det är ett lag jag hejar på så är kvaliteten de visar när de spelar i lag usel just nu. Väljer konstiga picks och ligger på så sätt redan där långt efter.

Nu så skämmer HotshotGG ut sig totalt och börjar starta trolltrådar. CLG var en gång stora men på grund av att de har lagt av att spela scrims mot andra lag och verkligen försöka hålla kvar i det fina spel de hade innan, så har de blivit ett lag som tex. Arsenal i Premier League: ett bra lag men som aldrig kommer ta guldet i Premier League...
De måste skärpa till sig helt enkelt och HotshotGG måste visa respekt för sina motståndare och inte ser ner på dom.

När jag sa "tur att dom vann" så menade jag att jag blev så jävla glad att dom vann för hade dom förlorat det sista gamet mot CLG när det stod 1-1 hade jag blivit riktigt jävla arg och ledsen
2011-05-29, 12:35
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
När jag sa "tur att dom vann" så menade jag att jag blev så jävla glad att dom vann för hade dom förlorat det sista gamet mot CLG när det stod 1-1 hade jag blivit riktigt jävla arg och ledsen
ok nu hänger jag med

Edit: fixade stavfel
2011-05-29, 12:42
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Jag går mest lane och spelar som Amumu, Jarvan eller Alistar.

Ett tips, lanea inte med amumu, mycket bättre gubbe på att jungle.
Quint kör du full HP på, 26 eller vad det nu är. Gula brukar jag köra Armor, och blåa magic res. Röda är det många som kör på magic pen men det får du väl bestämma själv vad du tycker passar bäst.

Om det är ngt mer så äre bara å fråga på!
2011-05-29, 14:37
Medlem
Vilken champion borde jag köpa?

Anivia eller Nocturne? Och vilka items borde jag köpa isåfall till den championen?
2011-05-29, 14:53
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJ12
Vilken champion borde jag köpa?

Anivia eller Nocturne? Och vilka items borde jag köpa isåfall till den championen?
båda är bra val. Beror på vad du vill få ut av din spelide. Ifall du tycker om jungling så är Nocturne ett bra val. Ifall du vill ha en stark champion i lane då är det anivia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in