Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
jag höll på att få ont i hjärtat igår. När CLG fick dcade så att dom förlorade matchen så bestämde riot sig för att spela om matchen, visserligen spelade dom om båda, en av dom förlorade ju EG för DC och en CLG, men hursomhelst så valde dom att spela om dom två. Sedan när blitz får DC i ett bra tag, då har Riot tydligen ändrat sina relger så att dom inte tänker spela om, Blitz är level 3 när han kommer tillbaka medans dom andra är level 9.
Sån jävla tur att EG satte dit CLG sen ändå.
tur? du säger tur?
EG var det bättre laget och det visste hotshot därför ville han överklaga beslutet om att de skulle få möta EG i första matchen. Ingen ville möta EG i första rundan.
Nu finns det en risk att vi inte kommer se CLG i Dreamhack och om jag ska vara ärlig så kommer jag inte sakna dom. Även ifall det är ett lag jag hejar på så är kvaliteten de visar när de spelar i lag usel just nu. Väljer konstiga picks och ligger på så sätt redan där långt efter.
Nu så skämmer HotshotGG ut sig totalt och börjar starta trolltrådar. CLG var en gång stora men på grund av att de har lagt av att spela scrims mot andra lag och verkligen försöka hålla kvar i det fina spel de hade innan, så har de blivit ett lag som tex. Arsenal i Premier League: ett bra lag men som aldrig kommer ta guldet i Premier League...
De måste skärpa till sig helt enkelt och HotshotGG måste visa respekt för sina motståndare och inte ser ner på dom.