Citat:
Ursprungligen postat av irken
Kan man spela henne, så är hon OP, kan man inte så är hon rätt dålig.
Så är det nog med de flesta. Karaktären är fortfarande OP, även om man inte har skills nog för att utnyttja det. Det är ju inte Orianna som är dålig, utan bara spelaren som inte är bra på Orianna. Tror få skulle banna min Orianna då jag aldrig har kört henne i annat än custom, det betyder inte att hon inte är OP.
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Gick tidigare över till West. Nu har jag flyttat tillbaka till EU NE, och vet inte vad jag ska säga
Första två games var det 6/10 som var Ryssar, feeders, leavers, skit kassa spelare etc etc..
Skillnaden mellan West / Eu Ne verkar vara stor.
Av min erfarenhet är West bättre. Lär väl dessutom vara mer Ryssar på East än West? Men antagligen finns det dåliga spelare på båda sidorna.
Citat:
Ursprungligen postat av Partment
Befinner mig nu i lvl 8, har hittils köpt 2 heroes. (Master Ji och Annie) men funderar nu på att köpa ytterligare en champ. Har lite beslutsångest, så tänkte rådfråga er här. Rammus eller Poppy? Jag själv har aldrig spelat någon utav dessa, tycker ni jag bör vänta och spara mina IP:s till högre level eller hur bör man resonera?
Tycker varken Rammus eller Poppy är jättebra i seriösa games. Men de fungerar nog i games under summoner level 20-25 skulle jag tro.
Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
Finns inget atm, bruisers är op.
Vilka bruisers är OP? Du tycker Irelia, vilka mer?