Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-14, 23:37
  #121
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
DETALJERAD BESKRIVNING AV SUMMONERS!

http://www.leagueoflegends.com/pages/summoners

Nu ser man verkligen hur detta skär sig mot dota

det är mycket ståhej om runorna, ska bli intressant


Ja nu blev det intressant
Och det blev ett sjujäkla liv på alla forum också!
Tar mina första steg på fredag. Ska bli kul att se hur det är!
2009-07-15, 00:28
  #122
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Ja nu blev det intressant
Och det blev ett sjujäkla liv på alla forum också!
Tar mina första steg på fredag. Ska bli kul att se hur det är!

haha, dom släpper nyheten om att det komemr bli helt gratis och du tycker summoners är intressant

Men det ska bli sjukt intressant att kolla hur det blir. Verkar som att man får låsa upp runor och heroes
2009-07-22, 19:00
  #123
Medlem
Enhörnings avatar
Usch jag gillar varken att betala för multiplay DLC eller micropayments.

Jag förstår varför de tar småbetalningar då de kommer fortsätta jobba för spelet efter release men personligen hade jag hellre haft en fast avgift. Hade varit najs om det enbart varit "smink" till sina karaktärer man köpte för riktiga pengar men om nya champions också kommer säljas blir det nog dyrare för en i längden om man vill ha alla.

Ingen hjälte som på papperet intresserar mig mycket mer än någon annan. Jag gillar köra support så Soraka the Starchild kanske det blir mest av.

Den karaktär från DotA jag helst vill se är Bane Elemental (Atropos).

Fråga till betatestare. Hur får man Runor? Vad är största skillnaden mot DotA?
2009-07-22, 19:01
  #124
Medlem
Spejnars avatar
Enligt utvecklarna finns det inget användbart som kostar pengar som du inte kan få genom att endast spela spelet.
2009-07-22, 19:17
  #125
Medlem
Enhörnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Enligt utvecklarna finns det inget användbart som kostar pengar som du inte kan få genom att endast spela spelet.

Citat:
Riot Points is currency that is purchased with real money and is used to purchase things to add convenience, extra customization options, or to add diversity to the experience. Examples of things that can be purchased with Riot Points are Champions, alternate Champion skins, or boosts - which are modifiers that increase the rate at which you gain Influence Points.

Influence points får man genom att bara spela spelet och genom dessa kan man också köpa champions. Frågan är om vissa hjältar kräver Riot Points.
2009-07-22, 20:38
  #126
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Influence points får man genom att bara spela spelet och genom dessa kan man också köpa champions. Frågan är om vissa hjältar kräver Riot Points.

Som sagt. Du kan inte köpa något användbart som du inte kan få genom att bara spela spelet, hjältar inkluderat. Detta är precis vad de sa på Q&A förra veckan.
2009-07-23, 08:39
  #127
Medlem
Ockstaerrs avatar
Det är ett sjukt bra spel iaf! Mer tänker jag inte säga..
2009-07-23, 10:40
  #128
Medlem
jabbe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Det är ett sjukt bra spel iaf! Mer tänker jag inte säga..

Okej,, Har du kört det då alltså?? För annars kan du inte veta det,,
Jag gillar att det är lite Prince Of persia grafik på det, Alltså 3d fast ändå ser ut som lite tecknat.
2009-07-23, 11:45
  #129
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Okej,, Har du kört det då alltså?? För annars kan du inte veta det,,


100% Ren Humor.
2009-07-23, 13:34
  #130
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Okej,, Har du kört det då alltså?? För annars kan du inte veta det,,
Jag gillar att det är lite Prince Of persia grafik på det, Alltså 3d fast ändå ser ut som lite tecknat.

haha

Och du syftar på Cel-shading förmodligen
2009-07-23, 13:49
  #131
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Okej,, Har du kört det då alltså?? För annars kan du inte veta det,,
Jag gillar att det är lite Prince Of persia grafik på det, Alltså 3d fast ändå ser ut som lite tecknat.

Hehe! Jo visst har jag det Jabbe, är med i betan . Skriv lite på deras hemsida leagueoflegends.com och var med i beta utdelningen så kanske du också kommer in
2009-07-24, 16:17
  #132
Medlem
SCT invite

För er som inte är med i betan, så är det någon snubbe på SCT som har ett par hundra invites och ger ut dom. fick min invite därifrån

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback