2011-06-22, 00:05
Medlem
Cracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Spelat Jarvan seriöst idag för första gången, riktigt rolig karaktär, men så fort man spelar ranked har 5/5 flash som gör att jag vill slå in ett hål i väggen , går iofs o tajma rätt med att folk använder flash innan men sååååååå många gånger som de har använt flash för att undvika min ultimate.

Brukar spela honom med 2xPhilosophers stone>2 long sword/brutalizer om jag har bra farm>Mercury treads>gör klart brutalizer om inte klart>Atmas Impaler/Banshee's>Atmas Impaler/Banshee's (beroende på vilken deras "bästa" spelare är tar jag de i olika ordning)>Sunfire Cape>FoN eller Frozen Mallet om jag känner att jag har nog med MR.

Någon som har en annan build som fungerar najs på Jarvan eller helt enkelt kritiskt till min build?

Tänk på du kan avbryta ultin + om du använder flash borde ni kunna jaga den spelaren.

Helt OK build, du borde kanske trinity force och lite mer tanky i början. atmas borde du köpa lite senare imo.
2011-06-22, 02:07
Medlem
candystashs avatar
Vad är det som händer med servern nu då ?
Uppdate eller
2011-06-22, 02:08
Medlem
murpes avatar
Alltså, nu är det ju inte ens kul längre. Nu blir man ju gråtfärdig.

Körde nyss en match där 2 polare blev dissade varpå vi förlorade matchen, och när dem försöker komma in igen så är det "Server Busy". Och Pvp.Net är ju nere som vanligt.

Nu får dem fan se till och fixa skiten, detta är ju sinnessjukt.
2011-06-22, 02:11
Medlem
candystashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murpe

Körde nyss en match där 2 polare blev dissade varpå vi förlorade matchen, och när dem försöker komma in igen så är det "Server Busy". Och Pvp.Net är ju nere som vanligt.

Samma sak här, 2v5 teamfight och vi acear dom. Sen blir det bara jag mot hela deras team... Finish
2011-06-22, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murpe

Samma här, mitt i ett game som vi leder och helt plötsligt så nä, nu vill det inte fungera mer.

Riot, för i helvete, skärp er!
2011-06-22, 02:25
Medlem
Testade att logga in nyss och jag kom in utan några problem.
Så fortsätt köra!!
2011-06-22, 03:40
Medlem
Svampss avatar
Efter pickingphase, just före man går in i loadingscreen (den gula league of legends ikonen dyker upp mitt på skärmen) sedan hänger det sig och den säger att den har stött på ett problem och man kommer inte in i spelet. Testat starta om flera gånger och har nu testat på två separata games.
2011-06-22, 03:41
Medlem
Beykers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svamps
Efter pickingphase, just före man går in i loadingscreen (den gula league of legends ikonen dyker upp mitt på skärmen) sedan hänger det sig och den säger att den har stött på ett problem och man kommer inte in i spelet. Testat starta om flera gånger och har nu testat på två separata games.

"Failed to connect?"
2011-06-22, 03:44
Medlem
Inte bara LoL som har problem. Verkar vara internetproblem i europa från 2 inatt. Påverkar WoW m.m...
2011-06-22, 04:04
Medlem
murpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beyker
"Failed to connect?"

Det får jag, startat om 100 gånger. Man blir ju så less, såg ju ut att funka nu under natten, men nejdå
2011-06-22, 06:16
Medlem
Fargoths avatar
Spelade nyss en ranked där Taric i fiendelaget droppade ganska tidigt. Såg ut att vara en enkel vinst, men nejdå. Vår Annie fick frispel efter att hon feedat och sålde allt hon hade och köpte 6 oracles. Ännu en förlust och förlorad rating p.g.a. dessa jävla idioter som borde bli permabannade och analgästade av en brunstig Alistar.
2011-06-22, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Spelade nyss en ranked där Taric i fiendelaget droppade ganska tidigt. Såg ut att vara en enkel vinst, men nejdå. Vår Annie fick frispel efter att hon feedat och sålde allt hon hade och köpte 6 oracles. Ännu en förlust och förlorad rating p.g.a. dessa jävla idioter som borde bli permabannade och analgästade av en brunstig Alistar.
Om jag inte har helt fel för mig så kommer ratingen att resetas till season två så hade jag varit du hade gett fan i att spela ranked tills dess eftersom att det ändå är 70 % tjackade 12 åringar som sitter och spelar ranked nu för tiden.... tyvärr....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in