2011-06-12, 11:42
Bannlyst
Funkar det för er grabbar?
2011-06-12, 11:46
Medlem
smacky1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSaft
Funkar det för er grabbar?
jag spelade precis en match
2011-06-12, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smacky1234
jag spelade precis en match
Funkar inte för mig iaf ...
2011-06-12, 11:59
Medlem
smacky1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSaft
Funkar inte för mig iaf ...
är inne i en ny match nu. dock så har ja varit inloggad ganska länge så vet inte om det är där felet ligger?
2011-06-12, 12:12
Medlem
Funkar alldeles utmärkt nu.
2011-06-12, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smacky1234
är inne i en ny match nu. dock så har ja varit inloggad ganska länge så vet inte om det är där felet ligger?
nu funkar det ... men ingen är inne =/
2011-06-12, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noirs
Vill du utveckla lite?

Tyckte bara det var allmänt kasst eller så är LoL så jävla enkelt att man får ADHD varje gång man ser den klyddiga shoppen och allt annat skit man måste hålla koll på. Deny:a creeps gillar jag inte heller. Att alla champions är tillgängliga hela tiden för alla gillar jag inte heller. Att skins kan köpas för coins man tjänar på att spela en match gillar jag inte heller.

Det finns mycket hos HoN som är för jävligt.

Har inga problem med att det kostar 1 fee , men jag har spenderat at least 700 spänn på LoL som är gratis - om det nu hörde till resonemanget
2011-06-12, 13:20
Bannlyst
Nu är detta inte en tråd som vi diskuterar hur LoL och HoN är olika varann men..

Man kan inte gämnföra LoL och HoN, två HELT olika spel. Det är det misstaget folk gör.
LoL ÄR enklare. Det är fakta. Varför spelar alla gamla DoTa stjärnor HoN istället för LoL?
Man behöver mer skillz, du måste denia, shoppa med courier, warda bra, etc.

Finns värken pause eller RMK funktion, eller Spectator Mode (Fast Spec Mode kommer snart så).
Därför gör det det svårt för dom seriösa spelarna att spela LoL.

Själv så gillar jag LoL, för att det är mer casual.
Och jag gillar HoN också, för att det krävs att du är mer närvarande, du måste ha koll på ALLT.
2011-06-12, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker
Nu är detta inte en tråd som vi diskuterar hur LoL och HoN är olika varann men..

Man kan inte gämnföra LoL och HoN, två HELT olika spel. Det är det misstaget folk gör.
LoL ÄR enklare. Det är fakta. Varför spelar alla gamla DoTa stjärnor HoN istället för LoL?

Finns värken pause eller RMK funktion, eller Spectator Mode (Fast Spec Mode kommer snart så).

Och jag gillar HoN också, för att det krävs att du är mer närvarande, du måste ha koll på ALLT.

Så du menar att man inte behöver warda i LoL? är du efterbliven på riktigt?
Nämen allvarligt tycker jag bara denya förstör spelet - men det är bara jag
2011-06-12, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Så du menar att man inte behöver warda i LoL? är du efterbliven på riktigt?
Nämen allvarligt tycker jag bara denya förstör spelet - men det är bara jag
Jag sa inte att man inte behöver warda. Du ska nog läsa om, läsa rätt.
Jag menar att warding är inte likadant i HoN och LoL. I HoN måste man warda rätt, tex på klippor och ramps etc. I LoL kan man bara sätta wards på marken.
2011-06-12, 13:57
Medlem
Cunt.Draculs avatar
Vissa gamla dota-lirare har gått över till LoL, men HoN-lirarna kommer knappast lämna HoN. Sen kan jag inte förstå folket som klagar på ett gratis spel som fortfarande är i beta-stadiet.
2011-06-12, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker

Anledningen för att dem börja med HoN är väl mest pga att HoN skulle va väldigt likt DotA från början. Men utan att behöva böja sig för blizzards regler/begränsningar inom deras mapeditor. Och göra turneringar lättare och liknande för proffsen.

Jag har spelat Dota,HoN och LoL. Alla 3 har sin charm. Men LoL fastna jag för pga Mastery, runes och framförallt ability power!

På tal om LoL.

Har Galio helt försvunnit från folks radar? Jag slutade spela i samma veva som han kom ut. Och för att ha varit en ny champ så såg man honom förvånansvärt lite redan då. Har mött honom 1 gång sen jag börja spela igen. Har spelat honom själv 2-3 gånger nu när han är f2p. Tycker han verkar vara en väldigt unik hjälte som kan förstöra en teamfight ganska rejält med en välplacerad ulti. Vad tycker ni andra om honom?

Edit: Behöver en tank att spela. Helst inte Rammus/mumu. Eftersom jag brukar picka vad laget behöver då andra vägrar så blir ofta tankspoten ledig. Och eftersom jag inte har någon tank (anledningen till att jag spelade Galio som jag nämnde ovan) så är det nog bäst att fixa en illa kvickt. Dock blir rammus/ammumu bannade ganska frekvent. Vill ha ett hyffsat säkert kort.
Senast redigerad av Joeens 2011-06-12 kl. 14:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in