Hej
Jag söker ett spel, det är till SNES. Man kan spela single player men även multi player. Spelar man single player så tror jag man är ensam på skärmen. Spelets vy är sett ovanifrån (GTA 2-style). Det är ganska "tecknat" i grafiken så att säga. Den ena av dessa killar man kan spela har svart hår (har jag för mig? eller är han en racoon?) och kastar brev/vykort som vapen. Den andra minns jag inte, möjligtvis är denna en groda, fast jag har egentligen inte en susning. Jag har för mig att man kan samla upgrades som gör vapnen starkare, mer liv osv, men inte riktigt säker. Man avancerar framåt i olika banor/nivåer och stöter på bossar då och då.
Vad jag kan minnas av spelets banor är någon bana där man åker på en flotte i vattnet och möter en boss. Sedan kommer det någon bergsbana där man har bråttom uppför ett berg, det är stenras här också tror jag. Har även ett svagt minne av att första banan är ganska grön till färgen, med massa statyer. Enligt min bror så är första bossen "ett fetto" och spelet var på japanska (ingenting jag minns), detta är väl inget att gå på iofs.
Detta spelet är så kung, riktigt tråkigt att jag inte minns vilket det är. Någon som har koll? Släng ur era gissningar oavsett om det är fel eller rätt så är ni snälla. Tack på förhand.