Jag söker ett plattformspusselspel, man spelar som en trollkarl och samlar nycklar och grejer och måste göra allting rätt för att komma vidare. Det är till PC.
Någon som vet vad det heter?
Jag söker ett plattformspusselspel, man spelar som en trollkarl och samlar nycklar och grejer och måste göra allting rätt för att komma vidare. Det är till PC.
Gah! Tror jag vet precis vilket du menar! Nyklarna har olika färg, man kan köra 2 players har jag för mig o det finns spakar o grejer man kan dra i för att öppna luckor och dörrar. Kan inte komma på vad det heter tyvärr
Äsch, inte är commandos retro. Det spelade man ju bara för, hmm, det kanske iofs var en tio år sedan när jag tänker efter:P
Iallafall, jag söker ett spel som jag spelade i mitten på 90-talet på PC. Man skapade en gubbe och gick runt i en stad. Man utbildade sig, jobbade, köpte prylar till lägenheten, käkade osv. Att få jobb på banken var det bästa. Någon som vet vilket spel jag menar och kommer ihåg vad det heter?
Jag spelade spelet samtidigt som Street Rod (tror jag det hette) var inne
Jag söker ett spel som är DOS-baserat men spelades i windows 95. Spelet gick ut på att man hade ett flyg som man kunde uppgradera vapnen på. Spelet ser ut som 1942 men utspelar sig i rymden.