2009-01-21, 16:22
Medlem
Hejsan är själv utländsk kille, har nog mestadels svenska vänner men även sköna utländska. Nu hamnar jag ofta i diskussioner med vänner när jag exempelvis säger att jag stör mig på en vis typ invandrare för att dom ger mig dåligt rykte.

Det jag hatar/ogillar ,

1. Idioter som har haft familjer som blir räddade ifrån krig , så går de omkring och gör brott, och respekterar inte ett skit.

2. Hatar även dom som springer om kring och leker rappare och klär sig i hipp hopp kläder och tror att dom är gangsters för att dom äger en 50 cent album.

Detta inlägg är gjort för att döda tid på jobbet ^^ Hoppas det uppskattas . cheers
Citera
2009-01-21, 16:30
Medlem
Gosifs avatar
Något jag stör mig nåt ENORMT på är när jag är nere och spelar biljard. Alltid när det kommer ner 4-5 araber eller ibland räcker det med två så för dem ett JÄVLA LIV. Är biljardhallar runt om i Sverige en fritidsgård? För dem som spelar seriös biljard som jag själv kan lätt bli frustrerad över sådant. Varför inte prata i normal samtalston? När jag spelar med någon god vän så håller vi en låg ton för respekt för andra. Varför ska då andra i det här fallet araber, (för det låter som arabiska) föra ett sådant liv?

Handlar inte om rasism, handlar om rent sunt JÄVLA förnuft.
Citera
2009-01-21, 16:58
Medlem
Pratar man inte svenska i sverige ? är sjukt jävla trött på irakier , blattar kallat vafan du vill! som inte kan visa någon hänsyn o sitter o snackar sitt jävla språk totalt respektlös, Dom måste VILJA lära sej vårat språk annars behöver vi dom fan inte , SD mot riksdagen 2010
Citera
2009-01-21, 17:04
Medlem
Strawliess avatar
Jag hatar inte någon invandrartyp i allmänhet, utom möjligtvis kaxiga blattegäng som har alltför mycket ego och grupptryck men alltför lite respekt och omtanke för sina medmänniskor. Däremot håller jag med om att det är jobbigt att inte förstå vad någon säger, speciellt om man (som idag på T-banan) hör en kvinna tala arabiska på telefon och säga "Jihad". Vad menade hon med det, hmm?
Citera
2009-01-21, 17:07
Medlem
503s avatar
För att inte detta ska bli en listtråd så krävs det motivering till varför man tycker som man gör.
Diskussioner kring detta är tillåtet.

Vidare så flyttar jag denna till rätt plats.
nationalism -> integration och invandring
/mod
Citera
2009-01-21, 17:15
Bannlyst
Min Top-3 lista & Motivering på etniciteter:

1. Negroider (afrikaner - Negrer), extremt primitiva och lägsta intelligensen av alla raser/"nationaliteter", även väldigt fula och brottsbenägna, och inavlade i stor utsträckning
2. Araber / Turkar, svartmuskiga, ganska brottsbenägna, muslimer
3. Indier och diverse "svarta" folkslag i mellanöstern, mår illa av att se dem, de är även väldigt fula, ungefär som negroiden, dock är de mer utvecklade.
Citera
2009-01-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunkaro
2. Hatar även dom som springer om kring och leker rappare och klär sig i hipp hopp kläder och tror att dom är gangsters för att dom äger en 50 cent album.

Hahaha

Ja det är väl mest de stökiga småskitarna från förorten dvs araber, turkar och chilenare.

http://se.youtube.com/watch?v=bzUiA9tjn6E - Ett bra exempel.

Btw förjävla roligt klipp
Citera
2009-01-21, 18:03
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunkaro
...
Värsta sorten är med stor sannolikhet den så kallade spännblatten:
http://www.youtube.com/watch?v=ugiBP47MKrU
Citera
2009-01-21, 18:18
Medlem
oh_shits avatar
1. Muslimer/araber - Lukten, attityden mot vanligt folk, hög brottslighet, kan bannemej inte snacka svenska. Kan ej vistas i möblerade rum.

2. Afrikaner - Många afrikaner luktar inte nygräddad rabarberpaj direkt och det kan vara jobbigt i kollektivtrafik bl.a.. Gillar inte heller mörka personers kultur eller sätt att vara. Dessa kan inte heller vistas i möblerade rum.

Gemensamt för båda är ju hur stor influensen av hiphop är, vilket är en för jävla skränig genre. Även arabisk "klämma-tasken-i-dörrspringan-musik", där det vrålas något så besinningslöst till en bakrundsslinga som får en att tro att man hamnat på nån kaosartad marknad år 1297, spelas ju frekvent på balkongerna runt om i landet.. vilket är förargelseväckande och borde klassas som miljöbrott.
Citera
2009-01-21, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strawlies
Jag hatar inte någon invandrartyp i allmänhet, utom möjligtvis kaxiga blattegäng som har alltför mycket ego och grupptryck men alltför lite respekt och omtanke för sina medmänniskor. Däremot håller jag med om att det är jobbigt att inte förstå vad någon säger, speciellt om man (som idag på T-banan) hör en kvinna tala arabiska på telefon och säga "Jihad". Vad menade hon med det, hmm?
Ja, blattegäng är en riktig plåga. Men som oslagen etta utnämner jag somalier. Begår i regel mycket fler brott än andra invandrare, mycket mindre benägna att jobba, riktigt fega och riktigt fula.
Citera
2009-01-21, 18:31
Medlem
Leif Ds avatar
Dom som inte sköter sig. Ju större oordning på dom, desto mer ogiallar jag dom.

Invandrare som jobbar, betalar skatt och sköter sig rent allämnt är välkommna

Dom som inte sköter sig bör däremot genast skeppas iväg, oasvett vad som händer med dom på plats. Jag förespråkar också förvisning av svenskar som missköter sig grovt. Exempel: Hagamannen. Jag ser inget skäl att ha kvar hoonom i landet. Enkelbiljett till Somalia.
Citera
2009-01-21, 18:34
Medlem
FidoDidos avatar
Den invandrartyp som jag ogillar mest är den som befinner sej på svenskt territorium. Jag ycker att det är slöseri med utrymme att ha dem här. Och så luktar dom illa och beter sej konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in