2011-05-07, 12:08
Medlem
MAS74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Husneger. I svenskens ögon kommer du alltid att vara en svartskalle. Det spelar ingen roll hur mycket folk låtsas - blattar som du kommer alltid i andra (2:a) hand.

Håller helt med husneger är rent motbjudande.
Citera
2011-05-07, 12:09
Medlem
MAS74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Läser du så verkar han vara en självhatande sionist dessutom. Vem gillar du mer? En som står bakom sitt folk och är stolt över sin kultur eller en som säljer röven till högstbjudande? Såna som Naccache är självhatare och de önskar att de vore svenskar över allt annat på denna jord. Vanligast är detta fenomen bland invandrare från Iran. Vidrigt!

Helt rätt den som säljer röven till högstbjudande är ej värd respekt.
Citera
2011-05-07, 12:26
Medlem
SummaSummarums avatar
Muslimer, jag avskyr deras frihetskvävande och fientliga ideologi. Att muslimer har en fallenhet för att vara bedrägliga gör inte saken bättre. De är som sinnessjuka barn. Inget som bidrar till Sverige direkt.
Citera
2011-05-07, 12:29
Medlem
Vireks avatar
1. Alla typer av överdrivet religiösa. Vidskeplighet tillhör 1000-talet.
2. Skrikande neger och araber som inte kan bete sig och står och hänger utan att göra något vettigt.
3. Zigenare som tigger eller säljer rosor.
Citera
2011-05-07, 13:22
Bannlyst
Vi tar det i omvänd ordning.

5. Troende muslim

4. Arab

3. Neger

2. Rom

1. Valfri kombination av ovanstående.
Citera
2011-05-07, 16:56
Medlem
Sju-sovarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunkaro
Hejsan är själv utländsk kille, har nog mestadels svenska vänner men även sköna utländska. Nu hamnar jag ofta i diskussioner med vänner när jag exempelvis säger att jag stör mig på en vis typ invandrare för att dom ger mig dåligt rykte.

Det jag hatar/ogillar ,

1. Idioter som har haft familjer som blir räddade ifrån krig , så går de omkring och gör brott, och respekterar inte ett skit.

2. Hatar även dom som springer om kring och leker rappare och klär sig i hipp hopp kläder och tror att dom är gangsters för att dom äger en 50 cent album.

Detta inlägg är gjort för att döda tid på jobbet ^^ Hoppas det uppskattas . cheers

Jag kollar alltid på personligheten först. Alla raser är lika värda om dom beter sig OK.

Nu tar jag några grupper, kom ihåg att jag inte generaliserar. Jag pratar bara om den typen av ditt folk jag inte gillar.

1. Kurder. Finns många schyssta kurder, men jag ogillar våldsamma, eller jag kan bara säga Rinkebysvenska. Det räcker med Rinkebysvenska för att jag ska ogilla kurden. Då är jag nästan säker på hur han är som person.

2. Somalier. Jag vet att det finns säkert många schyssta, men jag har inte stött på en än. Dom verkar gilla att misshandla och bråka.

3. Zigenare. Mina fiender, tyvärr. Har inte stött på några alls. Hoppas inte det blir en flyktingsström av dessa.

Och alla andra som är kriminella och farliga för allmänheten.
Citera
2011-05-07, 17:02
Bannlyst
Jag hatar alla, invandrare och svenskar. I Hate The World
Citera
2011-05-07, 17:03
Bannlyst
Finskar. Jävla Alkoholister. Omöjliga att prata med eller förstå, ovänliga och tillbakadragna, men fortfarande högljudda och våldsamma.

Fyfan, de är som en degenererad alkholiserad version av Svenskar.
Citera
2013-01-04, 21:30
Medlem
Jag är utlänning . Men fick vad jag får ont i ögonen när jag
Ser blatte skitar i stan,leker coola och tror att dom
Äger hela världen med sitt soc bidrag. Sen blatte tjejer vars mustasch
Hänger ner för läppen får mig att vilja spy
Citera
2013-01-05, 17:56
Medlem
[quote=SummaSummarum]Muslimer, jag avskyr deras frihetskvävande och fientliga ideologi. Att muslimer har en fallenhet för att vara bedrägliga gör inte saken bättre. De är som sinnessjuka barn. Inget som bidrar till Sverige direkt.[/QUOTE

håller med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in