Citat:
Ursprungligen postat av dunkaro
Hejsan är själv utländsk kille, har nog mestadels svenska vänner men även sköna utländska. Nu hamnar jag ofta i diskussioner med vänner när jag exempelvis säger att jag stör mig på en vis typ invandrare för att dom ger mig dåligt rykte.
Det jag hatar/ogillar ,
1. Idioter som har haft familjer som blir räddade ifrån krig , så går de omkring och gör brott, och respekterar inte ett skit.
2. Hatar även dom som springer om kring och leker rappare och klär sig i hipp hopp kläder och tror att dom är gangsters för att dom äger en 50 cent album.
Detta inlägg är gjort för att döda tid på jobbet ^^ Hoppas det uppskattas .

cheers
Jag kollar alltid på personligheten först. Alla raser är lika värda om dom beter sig OK.
Nu tar jag några grupper, kom ihåg att jag inte generaliserar. Jag pratar bara om den typen av ditt folk jag inte gillar.
1. Kurder. Finns många schyssta kurder, men jag ogillar våldsamma, eller jag kan bara säga Rinkebysvenska. Det räcker med Rinkebysvenska för att jag ska ogilla kurden. Då är jag nästan säker på hur han är som person.
2. Somalier. Jag vet att det finns säkert många schyssta, men jag har inte stött på en än. Dom verkar gilla att misshandla och bråka.
3. Zigenare. Mina fiender, tyvärr. Har inte stött på några alls. Hoppas inte det blir en flyktingsström av dessa.
Och alla andra som är kriminella och farliga för allmänheten.