2009-01-21, 18:44
Medlem
HalvSvenskens avatar
Negrer! vart dom en kommer sprider dom kaos. Uppfann dom ens hjulet eller något annat elementärt i afrika. Vilken neger som helst får en wt att framstå som ett geni.
Citera
2009-01-21, 18:47
Medlem
Gosifs avatar
Det är inget större fel på folk ifrån Afrika. Dem tar inte lika mkt plats som araber. Igår förresten när jag var på ett köpcentrum i Norrköping så såg jag en familj, som pratade arabiska (antar att dem var araber). Plötsligt så skrek (om det var dottern, systern till sin pappa (antagligen pappan) så att varenda jävel vände sig om.
Självklart bryr sig ingen av familjeskaran att dem skämmer ut sig, inte heller vågar någon gå fram och fråga vad i helvete hon skriker för. Kan tro hon blev dödad eller något.
Citera
2009-01-21, 18:56
Medlem
Apanalol001s avatar
flyktingundomar 15-25 års ålder som springer runjt och ränner på stan och förorterna
Citera
2009-01-21, 19:59
Medlem
Lykurgoss avatar
14-15 åriga kickers som i ur och skur har sina tillhåll i samband med komunaltrafiken.. Även telefonförsäljare som ringer och bryter så man inte ens hör vart de ringer ifrån och blir kvar i luren tills man fattar vad det handlar om
Citera
2009-01-21, 20:00
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Jag älskar alla människor och tror på att alla människor skall enas i harmoni och vänskap.

Mest av allt tror jag på mångfalden!
Citera
2009-01-21, 20:04
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunkaro
Hejsan är själv utländsk kille, har nog mestadels svenska vänner men även sköna utländska. Nu hamnar jag ofta i diskussioner med vänner när jag exempelvis säger att jag stör mig på en vis typ invandrare för att dom ger mig dåligt rykte.

Det jag hatar/ogillar ,

1. Idioter som har haft familjer som blir räddade ifrån krig , så går de omkring och gör brott, och respekterar inte ett skit.

2. Hatar även dom som springer om kring och leker rappare och klär sig i hipp hopp kläder och tror att dom är gangsters för att dom äger en 50 cent album.

Detta inlägg är gjort för att döda tid på jobbet ^^ Hoppas det uppskattas . cheers

Såna som dig har jag inga problem med i allafall. Din chef kanske har en annan åsikt om hur du ska bedriva din arbetstid men det skiter vi i!

I övrigt så ogillar jag dom typerna som du räknat upp. Men också religösa muslimer som vägrar leva i 2009, utan envisas med att bära sina jävla slöjor och skit. Detta är Sverige och vi är till största del kristna. Därför har jag jävligt lite förståelse för att en muslim känner sig kränkt och diskriminerad pga av sina religösa attribut. Sitter tron i slöjan eller vad?

Citat:
Ursprungligen postat av HalvSvensken
Negrer! vart dom en kommer sprider dom kaos. Uppfann dom ens hjulet eller något annat elementärt i afrika. Vilken neger som helst får en wt att framstå som ett geni.

Och sen luktar dom ganska mycket också. Man känner lukten av en apflock på flera mils avstånd när vinden ligger mot en. Kanske är det bra så man hinner sätta sig i säkerhet.
Citera
2009-01-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strawlies
Jag hatar inte någon invandrartyp i allmänhet, utom möjligtvis kaxiga blattegäng som har alltför mycket ego och grupptryck men alltför lite respekt och omtanke för sina medmänniskor. Däremot håller jag med om att det är jobbigt att inte förstå vad någon säger, speciellt om man (som idag på T-banan) hör en kvinna tala arabiska på telefon och säga "Jihad". Vad menade hon med det, hmm?

Hon kanske bara vill retas med FRA

Annars betyder jihad inre kamp, att banta kan vara jihad till exempel.
Citera
2009-01-21, 20:13
Medlem
Manomarens avatar
Bara såna som är seriöst stökiga och jobbiga... Finns ju många olika typer av det men orka sätta igång o rabbla upp det, man ska helt enkelt vara trevlig och bara respektera andra ursprung... Vi är ju trots allt människor
Citera
2009-01-21, 20:17
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Jag älskar alla människor och tror på att alla människor skall enas i harmoni och vänskap.

Förklara för dem i biljardhallen om du har läst mitt tidigare inlägg att dem ska låta mig spela i harmoni och slippa höra deras babbel som om det vore på en hönsgård.
Citera
2009-01-21, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul

De lät så snuskigt Mona Sahlin aktigt ut så det finns inte. Öh!

Fresten handlar tråden om vilka stereotyper man stör sig på. de jag ogillar e gangster invandrar kids...

... kanske inte så ovanligt att man ogillar dessa.
Citera
2009-01-21, 20:20
Medlem
Jag ogillar oxå backslick bling bling typen. Men jag avskyr iof den svenska varianten av dessa sliskiga varelser.
Citera
2009-01-21, 20:31
Medlem
Cimmerians avatar
Jag ogillar faktiskt dem alla. Fast egentligen är det mer en skala som går från Hatar till Hyggliga men Patetiska.

Araber/turkar, Afrikaner och Judar + amerikanska niggers faller under Hata. Många juggar (i synnerhet kosovoalbaner) hamnar även här, naturligtvis.

En del juggar (ett fåtal makedonier, ett fåtal serber), samt negrer från Oceanien faller in under Hyggliga men Patetiska. Patetiska, så som alla som lever bland ett annat folk är, dömda att glorifiera sitt ursprungland, men fråntagna alla sanna rötter... att inte höra hemma någonstans. I mina ögon kan de bara upprätta sin förlorade heder genom att återförenas med sitt folk. Om de försöker rättfärdiga sin existens här löper de stor risk att hamna under Hata, eftersom det finns väldigt få saker som rättfärdigar att leva i FRIVILLIG landsflykt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in