Citat:
Ursprungligen postat av dunkaro
Hejsan är själv utländsk kille, har nog mestadels svenska vänner men även sköna utländska. Nu hamnar jag ofta i diskussioner med vänner när jag exempelvis säger att jag stör mig på en vis typ invandrare för att dom ger mig dåligt rykte.
Det jag hatar/ogillar ,
1. Idioter som har haft familjer som blir räddade ifrån krig , så går de omkring och gör brott, och respekterar inte ett skit.
2. Hatar även dom som springer om kring och leker rappare och klär sig i hipp hopp kläder och tror att dom är gangsters för att dom äger en 50 cent album.
Detta inlägg är gjort för att döda tid på jobbet ^^ Hoppas det uppskattas .

cheers
Såna som dig har jag inga problem med i allafall. Din chef kanske har en annan åsikt om hur du ska bedriva din arbetstid men det skiter vi i!
I övrigt så ogillar jag dom typerna som du räknat upp. Men också religösa muslimer som vägrar leva i 2009, utan envisas med att bära sina jävla slöjor och skit. Detta är Sverige och vi är till största del kristna. Därför har jag jävligt lite förståelse för att en muslim känner sig kränkt och diskriminerad pga av sina religösa attribut. Sitter tron i slöjan eller vad?
Citat:
Ursprungligen postat av HalvSvensken
Negrer! vart dom en kommer sprider dom kaos. Uppfann dom ens hjulet eller något annat elementärt i afrika. Vilken neger som helst får en wt att framstå som ett geni.
Och sen luktar dom ganska mycket också. Man känner lukten av en apflock på flera mils avstånd när vinden ligger mot en. Kanske är det bra så man hinner sätta sig i säkerhet.