2005-07-14, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av back flash
Och visst var det han som för en tid sedan dömdes för att ha tafsat på småflickor på en badstrand? har för mig att sa till dem att det fanns någon farlig gas och att han skulle smörja in dem med skyddande salva...
Men jag kan ha fel. Orkar inte söka i värmen... Det finns trådar om detta.

Du blandar ihop "Uno Kronqvist" med "kapten Georg Lager".

Den du syftar på dömdes dock inte. Friades.
Citera
2005-07-14, 16:05
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Churchill
Det är väl inte så svårt att se den typen av brudar framför sig? Tänk folkhögskola, rödvin, svarta sammetskläder, lite alternativ light men inte hardcore. 24 år och "har tröttnat på jämnåriga".
Är Stig Larsson verkligen intresserad av en 24-åring? Var det inte 13-åringar som gällde?
Citera
2005-07-14, 16:44
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Är Stig Larsson verkligen intresserad av en 24-åring? Var det inte 13-åringar som gällde?
Det går ju att fläta det hennafärgade håret till pippilottaflätor? Och det finns slickepinnar i turkbutiken längre ned på gatan…
Streck i debatten – fastslaget att Stickan lever, va?
Citera
2005-07-16, 20:16
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Näej, Tafkaf, nu får du gå hem och plugga på dina Rederiet-kunskaper. Johannes Brost spelar Joker, medan Uno Kronqvist i verkligheten heter Hans Engström.

nämengud så tokigt det kan bli...
Citera
2005-07-18, 07:17
Medlem
"Nu ska han börja leva" DN gratulerar.

I pappers-DN läser jag en artikel på Familjesidan med anledning av Stig L 50 år.

Tänker gifta sig i höst. Och vill ha barn.
Citera
2005-07-18, 11:36
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
I pappers-DN läser jag en artikel på Familjesidan med anledning av Stig L 50 år.

Tänker gifta sig i höst. Och vill ha barn.
Grattis Stickan! Hoppas bröllopsfesten blir på Rosa Drömmar – men är inte den blivande bruden lite väl gammal med sina 32 bast?!
Citera
2006-01-03, 13:21
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Churchill
Freddes:

Jag håller mig från att hänga med Stickan, men han är ju anställd av Kungliga Dramaten så en inte alltför vild gissning är att han befinner sig där.
Vill också poängtera att det är en gång på hundra som Stickan syns med kvinnligt sällskap och såååå snygga är inte brudarna - mer "bibliotekarie-typen som hennafärgat håret, vill vara bad girl och knulla dirty".

Utter:
Att de sommarstängt Rosa Drömmar är fräckt. Men inte lika fräckt som att de håller på att renovera stället - när jag passerade i kväll låg det fullt med utrivna inredningsdetaljer på trottoaren. Ett kultställe är på väg att försvinna...
Men jag tycker nog att det ser fint ut på Rosa drömmar ska ta en sväng dit tror jag, Alltid trevligt och säga hej till Stig Larsson och Brasse Brännström som kan ses där,
Citera
2006-01-03, 14:00
Medlem
Musse669s avatar
Har hört att han och Katarina Frostensson slemmige man Jean Claude brukade hänga utanför ungdomsgårdar i jakt på fulla trettonåringar.

Alltså slut med det nu för familjemiddagar på Rosa Drömmar .
Citera
2006-01-03, 14:02
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Såg honom på PA & Co förra året. Polaren blev full och frågade: Varför skriver du inte längre, Stig. Det visade sig att peddostämpeln han fick tog rätt hårt.
Citera
2006-01-03, 14:20
Medlem
Lyckholms avatar
Men hallå. Han stavar väl "Stieg"? Eller är det någon annan författare (som skrivit "Män som hatar kvinnor")?
Citera
2006-01-03, 14:39
Medlem
Stig Larsson skriver pjäser o manus lever
Steig Larsson skrev om rasism är död.
Skvallret är om Stig Larsson
Citera
2006-01-03, 16:13
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Stig Larsson skriver pjäser o manus lever
Stieg Larsson skrev om rasism är död.

Ja, så kan det gå.. sensmoralen är alltså: rasism dödar, pojkar och flickor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in