2006-01-03, 17:09
Medlem
Markattans avatar
Har en god vän som umgicks mycket med Stig ett tag.. Sen kände han att det blev väääl mycket tjack och väääl mycket unga flickor hemma hos SL på Lilla Essingen... Han ville inte vara delaktig, med flickebarnen iaf..
Citera
2006-01-03, 17:50
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Stig Larsson skriver pjäser o manus lever
Steig Larsson skrev om rasism är död.
Skvallret är om Stig Larsson

Oki. Tack för klargörandet.

/Vän av ordning
Citera
2006-01-03, 18:51
Medlem
Har han slutat hänga på Prinsen och PA? Pank?
Citera
2006-01-03, 23:01
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markattan
Har en god vän som umgicks mycket med Stig ett tag.. Sen kände han att det blev väääl mycket tjack och väääl mycket unga flickor hemma hos SL på Lilla Essingen... Han ville inte vara delaktig, med flickebarnen iaf..
Oj vad du snackar nu,, DU HAR HELT FEL;
Citera
2006-05-05, 09:32
Medlem
krigsmans avatar
Stig

Stig lever och mår bra, Vi tog en öl i tisdags!
Citera
2006-05-05, 13:54
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsman
Stig lever och mår bra, Vi tog en öl i tisdags!

Endera ljuger du eller Stig. Såg Stig när han var med på Studio Virtanen och då hävdade han att han spolat kröken pga frugan och börjat springa istället. Såg ovanligt fräsch ut och inte nerdekad alls.

Edit: Hävdade att han springer 6km om dan
Citera
2006-05-05, 15:05
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Endera ljuger du eller Stig. Såg Stig när han var med på Studio Virtanen och då hävdade han att han spolat kröken pga frugan och börjat springa istället. Såg ovanligt fräsch ut och inte nerdekad alls.

Den som sett Stickan utanför Rosa Drömmar under våren ställer sig synnerligen tveksam till att han helt spolat kröken...
Citera
2006-05-05, 15:53
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Churchill
Den som sett Stickan utanför Rosa Drömmar under våren ställer sig synnerligen tveksam till att han helt spolat kröken...

haha det var för 2 veckor sedan han sa det här på tv. Undrar vad frugan säger?
Citera
2006-05-05, 19:21
Medlem
krigsmans avatar
,

Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill

Jag sa en öl, det kan även den sportiga sorten peta i sig, och jag ljuger inte, ses vi på rosa? det händer att jag cyklar dit då och då trevlig ställe för oss ö-bor
Citera
2006-05-05, 19:38
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Jag sa en öl, det kan även den sportiga sorte peta i sig, och jag ljuger inte, ses vi på rosa? det händer att jag cyklar dit då och då trevlig ställe för oss ö-bor

Jag tror dig, det var bara det att jag fick intrycket av Stig att han slutat kröka helt men antagligen menade han tokfyllor.
Citera
2006-05-05, 23:08
Medlem
Borde förbjudas

Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Stig Larsson skriver pjäser o manus lever
Steig Larsson skrev om rasism är död.
Skvallret är om Stig Larsson

Har alltid trott att dramatikern hetat Stieg Larsson och så visar det sig att det är helt fel. Upprörande, folk som är ungefär lika gamla borde inte få göra ungefär samma saker och heta ungefär samma namn. Blir för svårt för mig. Lagstifta någon tack!

Tackar dock för klargörandet av Torparen.
Citera
2006-05-06, 22:42
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Jag sa en öl, det kan även den sportiga sorten peta i sig, och jag ljuger inte, ses vi på rosa? det händer att jag cyklar dit då och då trevlig ställe för oss ö-bor
Man cyklar inte till Rosa.
Man gör som Stickan - man rumlar ned för backen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in