Spice Gold ...
3/5 stekta kokosblad
Kommer ihåg första gången jag rökte detta.. Hade beställt hem en sån där färdigrullad Spice Gold joint. Rökte den runt klockan 14.30 en vardag. Vart skönt sänkt och tung i huvudet/kroppen. Började jobba klockan 22.00. Var fortfarande sänkt enda fram till 24.00 på natten.

Betedde mig riktigt flummigt på jobbet och var helt lost, haha.. Helt ok rökmix om man ej är inrökt på cannabis tidigare, för då kickar det knappt alls, av egen erfarenhet.
Spice AS
3.5/5
Ger en riktigt skönt bänghet första 10-20 minuterna, helt tung i huvudet och.. ja.. som CB helt enkelt. Men sen släpper det och gör mig mest seg och lite ont i huvudet, dock fortfarande hyffsat skönt. Rökte detta en gång under en LSA-tripp och JÄVLAR vad det boostade..
Smoke
4.5/5
Stor skillnad jämfört med det "klassiska" Spice-ruset. Har aldrig haft så sjuka skratt-attacker på någon typ av röka, olaglig som laglig. Fast det vart nästan jobbigt efter ett tag då jag ej kunde sluta skratta och hade så ont i magen att det var obehagligt. :P Betydligt trevligare än Spice i.m.o.
Genie
2.5/5
Blev lite småflummig på det här, men det var inte speciellt trevlig, kändes som ett "framställt" rus, mekaniskt på något sätt.. Inget jag kommer beställa igen.
Och så bara för att jämföra med mary jane..
Standard brunt
3/5
Well, finns väll inte så mycket att säga om effekterna av detta? Tog med det mest för att jämföra vad jag anser det ger jämtemot de lagliga rökmixarna i rusväg.
Bra brunt
4.5/5