2009-08-01, 17:12
Medlem
nuplie22s avatar
Smoke+ tar emot rätt hårt i halsen måste jag säga Nån som känner igen sen? Då har jag bara testat pipa ännu dock.
Citera
2009-08-01, 17:24
Medlem
Dr.Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Smoke+ tar emot rätt hårt i halsen måste jag säga Nån som känner igen sen? Då har jag bara testat pipa ännu dock.

Hur är ruset då?
Citera
2009-08-01, 18:06
Medlem
Millicents avatar
Citat:

Japp det gör det. Står även på vissa försäljares sidor.

Har rökt i en drös olika pipor, bong samt rullat. Lite softare med kall bongrök, man kan få i sig sjukt mycket innan halsen blir sådär sluten och avvisande mot röken.
Citera
2009-08-01, 18:23
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.J
Hur är ruset då?

Fick nog starkare rus av det här än NH skulle jag säga, dock har jag inte bongat ännu. Det kommer inte snabbt som NH gör dock, utan det tog nog ca 5min innan jag började känna av det här.

Men att röka i pipa är inte rekommenderat Tar verkligen stopp i halsen så det känns som man ska spy, går över på nån minut dock. Väldigt stark doft från påsen också, och röken känns mycket tjockare än tex NH.

Edit: kan också tilllägga att inte fylla pipan för mkt åt gången då det är rätt svårt att få i sig allt på en gång
Citera
2009-08-01, 20:40
Medlem
implantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millicent
UPP!!

Det första som märks är ett stort omotiverat léende.
Faaaaan. xD Jag får hålla mig till det jag röker nu, allt är fan uppåt. Orkar inte med uppåt haha.
Citera
2009-08-01, 20:57
Medlem
"TRIBAL WARRIOR ULTIMATE LIMITED EDITION är den klart starkaste rökmixen vi har att erbjuda. Med en extremt potent blandning av lagliga örter och växtextrakt har man med denna produkt verkligen lyckats att efterlikna "the real thing". "

Enligt mig så är detta helt fel. Är i klass med dom andra rök mixarna men "starkaste" ...nänä
Citera
2009-08-01, 21:16
Medlem
Vasterass avatar
Northern Heights är riktigt jäkla bra, drar i mig mindre än 0.01g (1/100g!) rent i pipan med 40-60min mellanrum när jag är på fyllan och mår kanooon! Man känner ”lugn i själen” och upprymdhet, man mår helt enkelt onaturligt bra! Plus att man susar iväg med tankarna och
får fniss/skrattattacker.

Jag tipsar om att passa på och investera i NH när tillfälle ges. Det är bra, billigt och blir antagligen olagligt snart (fan ta detta förtryckarsamhälle!). Man kan säkert återförsälja NH med 100% pålägg när det förbjudits (illegalt och omoraliskt, jag vet… men pengar är pengar), eller så kan man njuta så länge det räcker.
Citera
2009-08-02, 01:40
Medlem
Lyckades inte riktigt få fram nå bra vid sökning på Ex-Ses Platinum, så ställer frågan lite snabbt här.

Hur länge håller ruset i sig, och blir man väldigt seg dagen efter på just denna blandning?

Har nämligen fotbollsmatch imorgon så allt för seg bör jag nog inte vara.

Har även NB hemma vilket jag har erfarenhet av, men vela prova Ex-Ses nu då det sägs ha mer psykadeliskt rus och verkar allmänt trevligare

Får så ont i magen dagen efter jag rökt NB/YF. Någon annan som upplever samma sak?
Senast redigerad av lickyoureyesdry 2009-08-02 kl. 02:07.
Citera
2009-08-02, 02:06
Medlem
fairyfellers avatar
Är det sant att man kan hallucinera på Zohai RX?
Citera
2009-08-02, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Northern Heights är riktigt jäkla bra, drar i mig mindre än 0.01g (1/100g!) rent i pipan med 40-60min mellanrum när jag är på fyllan och mår kanooon! Man känner ”lugn i själen” och upprymdhet, man mår helt enkelt onaturligt bra! Plus att man susar iväg med tankarna och
får fniss/skrattattacker.

Jag tipsar om att passa på och investera i NH när tillfälle ges. Det är bra, billigt och blir antagligen olagligt snart (fan ta detta förtryckarsamhälle!). Man kan säkert återförsälja NH med 100% pålägg när det förbjudits (illegalt och omoraliskt, jag vet… men pengar är pengar), eller så kan man njuta så länge det räcker.

0.01g? Är inte det väldigt lite? Rekommenderad dos på Spice och dylikt är väl 0.3-0.5g.
Är det verkligen så stor skillnad mellan NH och spice?
Citera
2009-08-02, 02:14
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yupanqui
0.01g? Är inte det väldigt lite? Rekommenderad dos på Spice och dylikt är väl 0.3-0.5g.
Är det verkligen så stor skillnad mellan NH och spice?

NH slår spice med hästlängder tycker jag, ang 0.01 så antar jag att han gillar ett väldigt lätt rus.. Men det behövs faktist bara 0.1+ för att börja bli bäng

HF
Citera
2009-08-02, 02:21
Medlem
Citat:
NH slår spice med hästlängder tycker jag, ang 0.01 så antar jag att han gillar ett väldigt lätt rus.. Men det behövs faktist bara 0.1+ för att börja bli bäng

HF

Mmm låter bättre med 0.1g. Vad får man för rus på att röka 0.01g? som att halsa ett par folkisar, typ...
3g som man delar upp i 300 lika stora delar, då blir det hans dos. Alltså så kostar varje ''rus'' 1kr. Jävligt billigt att knarka i hans fall då

Blir definitivt att fylla förrådet med NH när det kommer in igen, låter lovande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in