2009-06-16, 16:22
Medlem
shws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3nNiL
Hej!

Skall om några dagar beställa tre olika rökmixar,

Funderar på att då beställa 1x Yucutan Fire 2g, och 2x Nordic Blend 5g.

Eller beställa från gs istället och då ta 1xEl Niño 3g och 2x Northern Heights 5g.

Så jag undrar, vilket skulle ni beställt?

Definitivt det första alternativet.
Citera
2009-06-16, 16:35
Medlem
Chamaica1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Definitivt det första alternativet.
Du skämtar va? 14posts...
Jag tror att jag måste gå in och säga andra alternativet. Provade alla de tre mixarna i helgen och måste säga att vi var alla överens om att NH och EN var av en annan klass än NB. Tänkte skriva utförligare om det senare, när jag får en stund över.

NB funkade iofs, men hade inte det fylliga mer intressanta rus som de andra har. Prisskillnaden tyckte inte jag uppvägde det. Kul att prova en gång.
Citera
2009-06-16, 19:34
Medlem
Gaasis avatar
EX-Ses Platinum Strawberry 9,5/10

Wow riktigt bra röka. Hade ett smakprov liggandes hemma med EX-Ses Platinum Strawberry. Laddade upp bongen och hällde ner allt innehåll i bongkoppen (0.4g)

Jag tänder på, drar i mig allt på en ca 15min. Det slår på redan efter 1 minut och ruset stiger konstant. Vid den här tiden börjar jag få munchies och går genast in i köket för att ladda upp med diverse läckerheter. Sätter mig ner i soffan och slår på musiken. Musiken tar tag om mig och jag flyter i väg i tankarna. Hamnar direkt i en fantasi-saga och spelas med i stort sett hela delen av ruset.

Gillade ruset pga dess psykadeliska effekter och sköna känsla. Förlåt för den dåliga rapporten men orkade inte anstränga mig. Känner mig sugen på EX-Ses Gold nu.
Senast redigerad av Gaasi 2009-06-16 kl. 19:37.
Citera
2009-06-16, 20:04
Medlem
shws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamaica1
Du skämtar va? 14posts...
Jag tror att jag måste gå in och säga andra alternativet. Provade alla de tre mixarna i helgen och måste säga att vi var alla överens om att NH och EN var av en annan klass än NB. Tänkte skriva utförligare om det senare, när jag får en stund över.

NB funkade iofs, men hade inte det fylliga mer intressanta rus som de andra har. Prisskillnaden tyckte inte jag uppvägde det. Kul att prova en gång.

Haha, 14 posts, och hur länge har jag varit medlem? Jag gillar att lurka, fram tills jag testade spice vilket var flera månader sedan. När NH och NB kom ut beställde jag båda, jag föredrar NB rejält. NH funkar inte alls lika bra på mig som det gör på andra, tyvärr!
Citera
2009-06-16, 20:33
Medlem
Chamaica1s avatar
Såg datumet nu. Mina konspirationsteorier föll platt
Klart det är olika för alla.
Citera
2009-06-17, 11:18
Medlem
Dubbelespressos avatar
Vilken ska man beställa nu då? Är det samma sak allihop eller är det Verkligen någon skillnad? Mest prisvärd?
Citera
2009-06-17, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaasi
EX-Ses Platinum Strawberry 9,5/10

Wow riktigt bra röka. Hade ett smakprov liggandes hemma med EX-Ses Platinum Strawberry. Laddade upp bongen och hällde ner allt innehåll i bongkoppen (0.4g)

Jag tänder på, drar i mig allt på en ca 15min. Det slår på redan efter 1 minut och ruset stiger konstant. Vid den här tiden börjar jag få munchies och går genast in i köket för att ladda upp med diverse läckerheter. Sätter mig ner i soffan och slår på musiken. Musiken tar tag om mig och jag flyter i väg i tankarna. Hamnar direkt i en fantasi-saga och spelas med i stort sett hela delen av ruset.

Gillade ruset pga dess psykadeliska effekter och sköna känsla. Förlåt för den dåliga rapporten men orkade inte anstränga mig. Känner mig sugen på EX-Ses Gold nu.

Ex-ses var riktigt bra när jag testade en 400mg påse också.
Citera
2009-06-17, 11:30
Medlem
Jag blir ständigt överraskad över hur bra NH är. Trots att jag har rökt det i nån vecka ger det mig fortfarande en rejäl kick utan några överdrivna doser. Lite besviken på rusets längd men annars äre riktigt grymt.
Citera
2009-06-17, 14:02
Medlem
Graspars avatar
Liten fundering, vad är mest prisvärt av Nordic Blend, Northen Heights och El Niño?

Har alltid beställt från spice nordic förut så jag står och väger mellan att fortsätta med det, beställa lite av det vanliga plus en eller två NB eller att ta ett par NH och EN.
Citera
2009-06-17, 14:16
Medlem
Gaasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graspar
Liten fundering, vad är mest prisvärt av Nordic Blend, Northen Heights och El Niño?

Har inte testat Northern Heights men det sägs ju vara den bästa mixen hittils.
Nordic Blend tyckte jag var väldigt prisvärt däremot, skön bodyload men samtidigt klar och flummig i huvudet.

El Niño var mer nedåt och man blev lite mer seg på det. Testa NH eller NB om du vill vara pigg, social och uppåt.

Tänker ladda upp med en pipa Zohai MX nu
Citera
2009-06-17, 14:20
Medlem
shws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graspar

Har alltid beställt från spice nordic förut så jag står och väger mellan att fortsätta med det, beställa lite av det vanliga plus en eller två NB eller att ta ett par NH och EN.

Jag rekommenderar NB stenhårt.
Citera
2009-06-17, 15:04
Medlem
dharmabumps avatar
Jag rökte konstgräs för första gången i fredags - Nordic Blend. Blev positivt överraskad. Fullgott alternativ för mig, tycker jag. Fast om den känslan håller i sig i längden återstår att se.

Beställde Silver och NH, fick Silver först. Billigt och välfungerande. Men Silver har vassare, rivigare smak än NB. Och ingen trippfeeling.

Ser fram emot NH!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in