Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Någon annan här som hade dessa summor som fickpeng i den åldern(ja vad den nu än är)? Lägg dessutom till full batikhäxe-service inklusive ollonpollering, samt tre mål mat om dagen samt att dessa kan beställa pissa när dom vill.
Jag hade 100kr i månaden varav 50 skulle sparas tills jag fyllde 16, då fick jag 500 (studie/barn bidraget utslaget över ett år, men då skulle jag köpa kläder och sånt (hygienartiklar inkl bindor, busskort osv) själv utöver saker som vinterjacka och andra "stora" poster)