2009-01-17, 18:57
Medlem
storytellers avatar
Ja, vad tror ni? Sverige känns som en bra gissning. Oslo har jag inte besökt men de tycks ha åtminstone en stabil bombingscen. Rätt mycket rörelse i Köpenhamn med... motiveringar tack
Citera
2009-01-17, 21:25
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Ja, vad tror ni? Sverige känns som en bra gissning. Oslo har jag inte besökt men de tycks ha åtminstone en stabil bombingscen. Rätt mycket rörelse i Köpenhamn med... motiveringar tack

Jag tycker att Köpenhamn har alltid mycket rull, massa pieces, tags, streetart, rollertags, pixação, oldskool, newskool, wildstyle, 70-tals new yorkstil, CP-toystil, throwups mfl. Aktiv scen, mycket turister, speciellt norrmän, besök från bla. BUNI, TRANE, TSD, KFC, mfl.

Har svårt att tänka mig att någon annan stad har samma klass i skandinavien. Närmaste stad i denna liga är nog Hamburg eller Berlin.

Vilken annan stad har brutala burnerpieces längs linjen i samma höga kvantitet som toypieces?
Senast redigerad av Disembowler 2009-01-17 kl. 21:30.
Citera
2009-01-17, 21:30
Medlem
mikke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Jag tycker att Köpenhamn har alltid mycket rull, massa pieces, tags, streetart, rollertags, pixação, oldskool, newskool, wildstyle, 70-tals new yorkstil, throwups mfl. Aktiv scen, mycket turister, speciellt norrmän, besök från bla. BUNI, TRANE, TSD, KFC, mfl.

Har svårt att tänka mig att någon annan stad har samma klass i skandinavien. Närmaste stad i denna liga är nog Hamburg eller Berlin.
Instämmer med föregående talare. Köpenhamns stil har inte drabbats så hårt av nolltolerensen som övriga norden.
Citera
2009-01-17, 21:36
Medlem
crewmatess avatar
Kan nog inte säga emot Disembowler på den punkten men samtidigt tycker jag att det är lite för mycket hysteri runt Köpenhamn scenen, men visst den är inte dålig. God natt!
Citera
2009-01-17, 21:53
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
Kan nog inte säga emot Disembowler på den punkten men samtidigt tycker jag att det är lite för mycket hysteri runt Köpenhamn scenen, men visst den är inte dålig. God natt!

Jag har varit i Köpenhamn varje dag i 6 år, jag tycker inte att scenen är överskattad.
Citera
2009-01-17, 22:30
Medlem
jackees avatar
Köpenhamn är tillsammans med Berlin graffitins huvudstad för tillfället. Som föregående talare har sagt, så är scenen väldigt välmående.
Citera
2009-01-18, 00:45
Medlem
Smygrökarns avatar
Köpenhamn helt klart, Ser minst ett snyggt rull varje gång jag är där, helt sjukt.

http://www.youtube.com/watch?v=I_pD6peHNSY smakprov
Citera
2009-01-18, 02:25
Medlem
oslo? hade inte dom precis tagit av sig byxorna å börja hälla olja över röven när nåra välkända sthlms grabbar flytta dit?
Citera
2009-01-18, 03:40
Medlem
va i danmark i sommras, blev chockad över hur jävla duktiga alla var på o måla! I princip allt jag såg var grymt, känns som att dom har lite äldre stil kvar där oxå mot den klassiska stockholmsstilen? fick syn på någon feeetlång vägg efter öresundsbron där nåra målare hade kört. vita blockbusters på 10m styck, rejält långt! sen fortsatte bara väggen med den ena efter den andra burnern, målningarna såg ut o va i klass med sånt man bara ser på lagliga väggar i sverige!
Citera
2009-01-18, 08:44
Medlem
Disembowlers avatar
...det enda har STHLM som Danmark saknar är en stor stationsscen.
Citera
2009-01-18, 11:17
Medlem
Paperkorgs avatar
I Helsingfors finns det inte mycket alls längre. Satsar sjukt mycket mot klotter där.. Men som sagt, Köpenhamn.
Citera
2009-01-18, 14:00
Bannlyst
att det är mera klotter i köpenhamn än resten av norden är väl inte så konstigt eftersom staden ligger närmare europa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in