2010-01-10, 02:59
Medlem
Finns Homeboy fortfarande eller är det stängt?
Citera
2010-01-10, 11:47
Medlem
delincuentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Tror att dom tar 200 för 5 burkar och 40/45kr styck. Och som brunnsparken säger så är det en extremesport/street affär. De säljer skateboards, kläder, skor osvosv.

tackar!
Citera
2010-01-11, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billywin
HL är haters allihopa. Så jävla bittra och tråkiga är dom, på curb har dom lite humor iaf.

jag tycker inte dom är dryga på något sätt. varje gång jag är där så är dom skit schyssta och säger inte ett smack om man är lite petig om det man ska ha. sluta waina dom är inte dryga mot alla och dom har säkert en bra anledning OM dom är dryga. tror nog inte ni skulle tycka så illa om dom som jobbar på hl om ni visste vad dom drog..
Citera
2010-01-11, 03:22
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kråm_i_påsen
jag tycker inte dom är dryga på något sätt. varje gång jag är där så är dom skit schyssta och säger inte ett smack om man är lite petig om det man ska ha. sluta waina dom är inte dryga mot alla och dom har säkert en bra anledning OM dom är dryga. tror nog inte ni skulle tycka så illa om dom som jobbar på hl om ni visste vad dom drog..
Det spelar ingen roll hur mycket status man har, man kan ha urusel kundservice trots det.
Citera
2010-01-11, 16:14
Medlem
Spelar det egentligen nån roll hur kundbemötandet är när jag i varje fall först baserar mitt köp på vilken färg man vill ha, Molotow, Black, Gold etc.?
Nu är jag visserligen inte alltför ofta på HL så man har väl inte dagsfärska rapporter hur bemötandet är där men jag tänker i varje fall alltid först på vilken burk jag vill ha.
För de köpsugna onlineshoppare som finns så ska jag tippsa om att fatcap har nu ironlak erbjudande för 33,- st. Bör vara ett lockande pris för er som alltid klagar på svenska priser.
Citera
2010-01-11, 16:21
Medlem
PhoenixRising303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Va fan har hant med ungdommen,Koper ni burkarna? Det var det dummaste jag hort, pa min tid akte man runt och stal ihop en 20-30 burkar om dagen! Fick pa mig 6st utan problem, har for mig att lill-Caster fick medf sig 10 at gangen! Da var det Auto-K, Belton och Carlofon som gjalde. Han man inte dagtid sa var det inbrott och hamta ladvis! Det var ett helvetes barande varje gang man tog en byggmarknad! Skarpning nya genarationer!
Hehe, ja dessa tider!
Men har du försökt få tag på burkar i dessa dagar?
Och sen är det väl lite så att, vem orkar racka när man får billiga burkar hos alternativa hak?
Tror väl inte folket här inne köper sina cans till fullpris hos OK/Q8
Bara tiden det tar att få ihop 20-30 cans gör ju att det är värt att punga ut lite stålars istället
Senast redigerad av PhoenixRising303 2010-01-11 kl. 16:23.
Citera
2010-01-11, 17:13
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhoenixRising303
Hehe, ja dessa tider!
Men har du försökt få tag på burkar i dessa dagar?
Och sen är det väl lite så att, vem orkar racka när man får billiga burkar hos alternativa hak?
Tror väl inte folket här inne köper sina cans till fullpris hos OK/Q8
Bara tiden det tar att få ihop 20-30 cans gör ju att det är värt att punga ut lite stålars istället

Hade mer än gärna baxxat mina kannor men alla affärer nu för tiden har ju kameror och "beepers" vid utgången, plus att vissa affärer har vakter också.
Citera
2010-01-11, 22:17
Medlem
PhoenixRising303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snek
Hade mer än gärna baxxat mina kannor men alla affärer nu för tiden har ju kameror och "beepers" vid utgången, plus att vissa affärer har vakter också.
Ja, det verkar iallafall inte vara som förr.
Då kunde man, om man var iskall, gå ut och in flera gånger tills gallret var tomt
Men jag fattar inte hur mackarna kunde vara så blåögda!
Jag menar, när man fyller på gallret på måndag med 50 cans, så är dom slut på tisdag förmiddag, fylls på igen på onsdag och slut på fredag
Jag hade tillochmed köpt mig en rackarväst! Såg lite gay ut, men det slank LÄTT in 10-15 roststop utan att man blev för stel
Citera
2010-01-11, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kråm_i_påsen

Jag vet vad de drar, inte alla där men de som brukar vara på Highlights söder, jag tycker inte deras kundbemötande blev någe bättre för att jag vet deras tags.
Citera
2010-01-11, 22:39
Medlem
Citat:
Då kunde man, om man var iskall, gå ut och in flera gånger tills gallret var tomt
Jag menar, när man fyller på gallret på måndag med 50 cans, så är dom slut på tisdag förmiddag, fylls på igen på onsdag och slut på fredag
Jag hade tillochmed köpt mig en rackarväst! Såg lite gay ut, men det slank LÄTT in 10-15 roststop utan att man blev för stel

Corros roststopp och roststopps svarta är skönt, den röda roststoppen funkar dock inte så bra på vintern
Citera
2010-01-11, 22:39
Medlem
Sneks avatar
Citat:

Haha go rostskydd svart
Citera
2010-01-11, 22:43
Medlem
PhoenixRising303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Corros roststopp och roststopps svarta är skönt, den röda roststoppen funkar dock inte så bra på vintern
Mr! Töm din inbox!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in