2009-01-25, 13:40
Medlem
Jag vill bara tipsa om att det är rea på montana cans på http://www.ubahn.se ,
29:- styck!
Citera
2009-01-28, 17:08
Medlem
cuzzys avatar
Är det någon som har provat på Ironlak och som kan berätta om hur dom var?
Citera
2009-01-28, 22:48
Medlem
Makas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cuzzy
Är det någon som har provat på Ironlak och som kan berätta om hur dom var?
Vill också veta
Citera
2009-01-29, 09:27
Medlem
ny på Flashback men varit med i gamet ett tag ..
Fick hem några grats provburkar av Ironlak när jag beställde Molotow från Fatcap.se. Och vilken överraskning! Superbra täckning (fick en ljusgul samt en ljusgrön) och riktigt fett med pigment i dem- luktade lite godis faktikst. Var ute i minus 4 men de funkade som klocka i varje fall. Ventilsystemet känndes som Montana Black ungefär. Första intrycket är faktikst att de var bättre än Molotov, i varje fall på ljusare nyanser, har inte testat de mörka färgerna menn de brukar ju alöltid vara bra. Så burken känns som en vinnare. Ska beställa mer av dem.
Citera
2009-01-29, 15:22
Medlem
Makas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomrider
Fick hem några grats provburkar av Ironlak när jag beställde Molotow från Fatcap.se. Och vilken överraskning! Superbra täckning (fick en ljusgul samt en ljusgrön) och riktigt fett med pigment i dem- luktade lite godis faktikst. Var ute i minus 4 men de funkade som klocka i varje fall. Ventilsystemet känndes som Montana Black ungefär. Första intrycket är faktikst att de var bättre än Molotov, i varje fall på ljusare nyanser, har inte testat de mörka färgerna menn de brukar ju alöltid vara bra. Så burken känns som en vinnare. Ska beställa mer av dem.
Okej, sonds good! Ska nog beställa några och prova
Men är det nån som vet om dem kommer få in hardcore igen/snart?
Citera
2009-01-29, 16:13
Medlem
mailade dom om det faktiskt, och de skulle ta in mer om ett tag när vädret var mer OK för Hardcore då det inte var någon kanonburk för svenska vintern.
Citera
2009-01-29, 17:53
Medlem
cuzzys avatar
Citat:

Det låter ju fullkomligen underbart . Blir nog att beställa hem en leverans med Ironlak när pengarna rullar in.
Citera
2009-01-29, 19:04
Medlem
GzGurrzs avatar
Jag vet inte om alla redan vet detta. Men en montana gold som har jag har vart ute i 2 dagar med minusgrader funkade helt sjukt bra tyckte jag för att ha stått ute så länge.

Haha då vet ni vilken burk ni nu på vintern
Citera
2009-01-29, 19:59
Medlem
Citat:
mailade dom om det faktiskt, och de skulle ta in mer om ett tag när vädret var mer OK för Hardcore då det inte var någon kanonburk för svenska vintern.

Det visste vi redan, dom friflödar när det blir under 0an! Lagom kul..
Citera
2009-02-07, 08:21
Medlem
delincuentes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=iBPllrALXLg&feature=related
litet klipp om ironlak
Citera
2009-02-07, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
http://www.youtube.com/watch?v=iBPllrALXLg&feature=related
litet klipp om ironlak

shit vilken hetsig lirare, ja blev helt åksjuk av å kolla på han..
men det verkar va samma skit i ny förpakning, e det så viktigt att det man målar med ska sticka ut massor oxå? räcker det inte me det som händer på väggen ska va bäst?
Citera
2009-02-07, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
shit vilken hetsig lirare, ja blev helt åksjuk av å kolla på han..
men det verkar va samma skit i ny förpakning, e det så viktigt att det man målar med ska sticka ut massor oxå? räcker det inte me det som händer på väggen ska va bäst?

tänkte köpa nåra burkar för o testa, dom verkar onekerligen sköna och samtidigt en 10a billigare än gold, så varför inte? dom kanske konkurrerar ut gold totalt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in