2012-07-22, 22:45
Medlem
UE.Raggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejz
Instämmer.

då blire black
Citera
2012-07-23, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UE.Ragger
kobra eller montana black?
Skulle rekomendera kobra
Citera
2012-07-23, 18:25
Medlem
Emptycola99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Themessage
Skulle rekomendera kobra

Kaos!!

kör men black bara
Citera
2012-07-23, 18:48
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-LA
köpte 6 burkar från streetcorner för kanske 4 månader sen, 2 av de jag fick hade fuckat ventilsystem, tyckte färgen rann som fan. Men nu när du skriver så ... Kanske var mina cans som var fucked..
beklagar sent svar, men det var nog dina cans. har själv haft problem med bla montana white burkarna och montanas 750 ml krom, som jag fick stå och slå mot en vägg typ i säkert 5 minuter innan den började spraya, medans den andra 750 ml burken jag köpte fungerade problemfritt. gick åt säkert 4-5 caps p.g.a det. så dra inte en stor slutsats bara, mina burkar fungerar prima. färgen rinner knappt för mig, fast jag körde med en riktigt fet cap, rann bara en gång under den piecen.
dock trist att burkarna knasade för dig
Citera
2012-07-23, 18:59
Medlem
Syrliga-Smakens avatar
Hade en Daycolours burk för ett tag sedan som var minst sagt underlig. Första gången jag använde den så skulle jag börja måla, tryckte ner capen, ingenting, tryckte ner den än en gång, ingenting.
Så jag började skaka skiten ur den, skakade i en halvtimme kändes det som, tryckte ner capen, ingenting.
Så jag stod och tryckte ner capen i typ 5 minuter och till slut så kom det ut någon form av "färgkorv" bestående av färg som typ klibbat ihop sig.
"Korven" var circa 20cm och bara hängde ifrån capen, jag började trycka på capen igen och "korven" bara flög framåt som skjuten ur en kanon och landade på marken, färgen i burken var ganska så skit den också, inte opak eller nånting, rann som vatten och såg mer ut som grön än gul.
Och sen dess har jag inte använt Daycolours.
Citera
2012-07-23, 22:24
Medlem
D-LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagluktarketchup
beklagar sent svar, men det var nog dina cans. har själv haft problem med bla montana white burkarna och montanas 750 ml krom, som jag fick stå och slå mot en vägg typ i säkert 5 minuter innan den började spraya, medans den andra 750 ml burken jag köpte fungerade problemfritt. gick åt säkert 4-5 caps p.g.a det. så dra inte en stor slutsats bara, mina burkar fungerar prima. färgen rinner knappt för mig, fast jag körde med en riktigt fet cap, rann bara en gång under den piecen.
dock trist att burkarna knasade för dig

Ah trist man ska inte ge sig lika lätt nästa gång! Stå o slå skiten i väggen bara
Citera
2012-07-24, 19:14
Medlem
spaderfjortons avatar
Det där som ni beskriver tänker jag beror på att burkarna stått ett tag eller fått för lite lösningsmedel/för mycket pigment i sig när dom blandade till färgen. Det blir lätt att trycket gärna vill komma ut men färgen är för tjock i botten på burken så den stockar sig i slangen. Har haft det med black, belton och mtn 94. Vissa får man igång efter 5 minuters samverkande tryck och skak, banka i marken och skaka och trycka länge funkar också som ni märkt. Men det bästa är bara gå tillbaka till butiken med cannan och säga "ni får returnera den här, den fungerar inte som den ska. Kan jag få en ny?"
Ett annat tips är att skaka så in i helvete, sätta på ett Astro-fat o trycka länge, det ska ju släppa igenom massivt med tryck så det borde funka.

ELLER så är man fett hardcorde och har med sig en fönsterhammare och slår hål i botten på cannan och köra splatter-style. Feta fills blire!
Citera
2012-08-01, 14:05
Medlem
unoosws avatar
hur är henxs egna färg? vet att det fanns nått inlägg tillbaka men hittade det inte.
Citera
2012-08-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
hur är henxs egna färg? vet att det fanns nått inlägg tillbaka men hittade det inte.
Dom är inte värda en enda krona, den täcker inte som den ska och har ingen vidare bra tryck i sig. Kör med dom nya hardcore istället om du ska köpa från henxs är ett bra tips. Dom är fläskiga!
Citera
2012-08-02, 19:57
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bars-
Dom är inte värda en enda krona, den täcker inte som den ska och har ingen vidare bra tryck i sig. Kör med dom nya hardcore istället om du ska köpa från henxs är ett bra tips. Dom är fläskiga!
hehe oops, ja då har man 12 cans till seconds och tags då
Citera
2012-08-02, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
hehe oops, ja då har man 12 cans till seconds och tags då
Det är ju vad han tycker,du får ju avgöra när du får dom.
Citera
2012-08-05, 13:56
Medlem
AnimalOfPrays avatar
hur är orginalcapsen på montana gold?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in