2010-01-06, 12:30
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recaped
Gold torkar mycket snabbare än Black, (även om black torkar snabbt),
Man kan måla över te.x chrome dirket för Gold har starkare pigment och Gold har mer färger och välja mellan. Det är säkert massa andra bättre grejer. Men det va vad jag fick fram efter ha läst lite snabbt på Montanas hemsida
Gold har lite högre tryck också.
Citera
2010-01-06, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Gold har lite högre tryck också.

Och med högre tryck kommer färgen snabbare ut om jag inte har fel?
Men det känns som om att man ska satsa på Gold. bara 5 kronors skillnad från Black..
Enda nackdelen med Gold är själva burken, den syns mycket lätttare än t.ex black när man kör på natten..
Citera
2010-01-06, 17:43
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goremachine
Men det känns som om att man ska satsa på Gold. bara 5 kronors skillnad från Black..
Enda nackdelen med Gold är själva burken, den syns mycket lätttare än t.ex black när man kör på natten..

Bara kråmen tycker jag är bra av de nya Black burkarna. Annars kör jag Gold.
Citera
2010-01-06, 20:58
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goremachine

Smaken är som baken. Köp några av varje och se vilken du gillar bäst. Själv kör jag på black.
Citera
2010-01-07, 13:04
Medlem
delincuentes avatar
umeå

VIlket utbud har stale i umeå? Priser? har dom annat än burkar?
Citera
2010-01-09, 02:49
Medlem
horses avatar
Någon som testat Clash/Mr black Silver bling?
Citera
2010-01-09, 16:06
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente

Det är en vanlig såndär extremsport-affär, de säljer lite kläder och brädor och wehörlurar. Som jag minns det så har det inte så jättemycket färg.. kan nog vara värt att köpa med sig om man vill måla där.
Citera
2010-01-09, 16:08
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente

Tror att dom tar 200 för 5 burkar och 40/45kr styck. Och som brunnsparken säger så är det en extremesport/street affär. De säljer skateboards, kläder, skor osvosv.
Citera
2010-01-09, 16:17
Bannlyst
Va fan har hant med ungdommen,Koper ni burkarna? Det var det dummaste jag hort, pa min tid akte man runt och stal ihop en 20-30 burkar om dagen! Fick pa mig 6st utan problem, har for mig att lill-Caster fick medf sig 10 at gangen! Da var det Auto-K, Belton och Carlofon som gjalde. Han man inte dagtid sa var det inbrott och hamta ladvis! Det var ett helvetes barande varje gang man tog en byggmarknad! Skarpning nya genarationer!
Citera
2010-01-09, 16:41
Medlem
NotchJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Va fan har hant med ungdommen,Koper ni burkarna? Det var det dummaste jag hort, pa min tid akte man runt och stal ihop en 20-30 burkar om dagen! Fick pa mig 6st utan problem, har for mig att lill-Caster fick medf sig 10 at gangen! Da var det Auto-K, Belton och Carlofon som gjalde. Han man inte dagtid sa var det inbrott och hamta ladvis! Det var ett helvetes barande varje gang man tog en byggmarknad! Skarpning nya genarationer!

Det är inte lika lätt att sno cans nuförtiden...

Tycker ni Montana Hardcore är bättre än Black? Kanske t.om. Gold?
Citera
2010-01-09, 17:01
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotchJohnson
Det är inte lika lätt att sno cans nuförtiden...

Tycker ni Montana Hardcore är bättre än Black? Kanske t.om. Gold?

Om man vill sno cans kan man sno dom. Jag är dock för osmidig och nojjig.
Citera
2010-01-09, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt

Jag rackar ibland, känns dock inte värt riktigt. Som mest har jag med mig 12 kannor. Om man köper kannor så blir det 480 kr för 12 st BRA kannor. Man kan inte jämföra Multona med molotow belton.

Sen är kannor mycket svårare att racka nu, oftast är det inlåst/bakom disk.
Dra ut du nu och se om du kan racka kannor lika lätt som förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in