Curb servin i stockholm har dom billigaste burkarna......37kr styck vid köp av 12 clash annars 40kr styck, dom har även Molotow för 40kr styck vid köp av 12 stycken annars 42kr styck.....www.curbservin.se
Synd att clash inte ens duger till attmata katten med.
Jag är glad att jag inte målade tåg när jag körde med clash. När man måste dunka skiten i backen och byta cap på samtliga burkar 3 gånger om och skiten fortfarande suger även fast man har clash caps så är det ingen burk man köper igen.
Tycker Clash kan vara riktigt nice emellanåt, täcker bra, jag gillar trycket i burken som fan också, men så fort det blir minsta lilla tillstymmelse till kyla i luften så fuckar fanskapet ur totalt. Har även haft att par Clash om inte funkat alls av någon anledning.
Fan folk har glömt tekniken med att skaka burkarna nuförtiden verkar det som ha ha ha , pröva att skaka burkarna ett tag så pigmentet blir blandat vetja , behövs med dagens burkar idag eftersom det är så tjockt pigment i dom!
Fan folk har glömt tekniken med att skaka burkarna nuförtiden verkar det som ha ha ha , pröva att skaka burkarna ett tag så pigmentet blir blandat vetja , behövs med dagens burkar idag eftersom det är så tjockt pigment i dom!
Har nog aldrig träffat någon som inte vet hur man skakar en sprayburk. Kan du runka kan du fanimej skaka en burk.
vilka caps fungerar till ironlak kannorna ? sitter och glor på fatcap.se men ser inga beskrivningar på vilka caps som kan användas till, men det är väl som alla andra kannor att alla caps med samma system funkar till då eller ?