2009-09-08, 13:30
Medlem
Neffs avatar
Kör ner en nål i hålet där du pressar ner capen, helst inomhus (...) och hoppas på det bästa. Det har funkat de senaste gångerna färgburkar blivit "söndriga" för mig
Citera
2009-09-08, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
Testa hålla den upp o ner och ta loss gummibrickan.
Sätt sen fast en cap och testa igen
Skrattar om det är de som är felet

hehe nej det är inte det som är felet, då hade jag skrattat själv.
jag har skakat, hållt den i alla vinklar, testat alla olika fatcaps men det verkar som sagt som att ventilen är paj. har beställt burkarna från highlights och bor i skåne så det blir svårt att gå dit och gnälla, ända chansen är om nån vet om man kan göra nåt åt det, annars kastar jag den bara åt helvete
Citera
2009-09-08, 17:30
Medlem
MACBiWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sken
annars kastar jag den bara åt helvete

Annars? hade snört den för länge sen. orka bråka med en burk. alltid nånting som är fel vid massproduktion
Citera
2009-09-08, 19:39
Medlem
virreees avatar
Har hittat en massa sprayburkar som byggarbetarna använder, men problemet är att ingen av dom fungerar även fast flera av dom nästan är helt fulla. Har testat capsen så det är inte dom det är fel på, bara att det inte kommer ut någon färg från burken. Några tips på vad jag ska göra?
Citera
2009-09-08, 19:50
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
Har hittat en massa sprayburkar som byggarbetarna använder, men problemet är att ingen av dom fungerar även fast flera av dom nästan är helt fulla. Har testat capsen så det är inte dom det är fel på, bara att det inte kommer ut någon färg från burken. Några tips på vad jag ska göra?
slå sönder alla klumpar i den, helt skiten är säkert som reflex balsam
Citera
2009-09-09, 09:11
Medlem
virreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
slå sönder alla klumpar i den, helt skiten är säkert som reflex balsam
Hur menar du? Jag skakade dom mycket så det är nog inte därför.
Citera
2009-09-09, 13:37
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
någon mer än jag som tyckte sabotaz-cannorna inte var så bra som man trodde? Körde med en gul och grön sådan bland annat, sist jag beställde. Den gula färgen var nog den sämst täckande jag testat nånsin.

Biltema är sämst täckande någonsin.

Dom var okej till fyll, men man måste måla några lager först
Citera
2009-09-09, 16:20
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sken
hehe nej det är inte det som är felet, då hade jag skrattat själv.
jag har skakat, hållt den i alla vinklar, testat alla olika fatcaps men det verkar som sagt som att ventilen är paj. har beställt burkarna från highlights och bor i skåne så det blir svårt att gå dit och gnälla, ända chansen är om nån vet om man kan göra nåt åt det, annars kastar jag den bara åt helvete

Du kan reklamera dom och få nya. Hör av dig till highlights.
Citera
2009-09-09, 17:27
Medlem
Sken, tror jag har samma problem som dig.. Frågade dom på highlights vad jag kunde göra. Dom sa att jag skulle testa dunka den lite lätt i backen samtidigt som jag använde en fatcap..

Jag drog ut och testade men det resulterade bara med att det vart ett hål i sidan som började spruta färg på mig..

Tror ni att jag kan reklamera den eller kommer det anses vara mitt fel?
Citera
2009-09-09, 17:30
Medlem
cuzzys avatar
Finns det någon affär i Sverige där man kan köpa spanska mtn? Helst webb butik men tips om fysiska affärer går bra det med.
Citera
2009-09-09, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cuzzy
Finns det någon affär i Sverige där man kan köpa spanska mtn? Helst webb butik men tips om fysiska affärer går bra det med.

Menar du såna här? http://backjump.se/product.php?ID=255
Citera
2009-09-09, 17:51
Medlem
cuzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillamore
Menar du såna här? http://backjump.se/product.php?ID=255

Precis sådana. Men helst med större utbud. Såvisst jag hört ska Backjump sluta sälja dom och satsa på MTN 94 istället. Därför jag söker en annan butik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in