2009-08-12, 10:01
Medlem
någon mer än jag som tyckte sabotaz-cannorna inte var så bra som man trodde? Körde med en gul och grön sådan bland annat, sist jag beställde. Den gula färgen var nog den sämst täckande jag testat nånsin.
Citera
2009-08-15, 18:12
Bannlyst
http://www.backjump.se/product.php?ID=303

Ja, vad tror ni? Priset är inget att tala om.

Men vet ni om guld burkarna ser OK ut (förväntar mig INTE resultat i klass med Molotow Burner). Men funkar de dugligt i alla fall?

Alltså, ser inte ut som vattenfärg på burk? Tacksam för svar!
Senast redigerad av Go 2009-08-15 kl. 19:11.
Citera
2009-08-15, 18:30
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Go
http://www.backjump.se/product.php?ID=303

Ja, vad tror ni? Priset är inget att tala om.

Men vet ni om guld burkarna ser OK ut (förväntar mig resultat i klass med Molotow Burner) men de funkar dugligt? Alltså, ser inte ut som vattenfärg på burk? Tacksam för svar!
värt priset (4kr/burk) om man säger så, antar att det är bättre än de floriserade(neon) som då inte har någon täckförmåga övh.
Citera
2009-08-15, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av satur
värt priset (4kr/burk) om man säger så, antar att det är bättre än de floriserade(neon) som då inte har någon täckförmåga övh.

Ok. Hur är Kråm då? Lika soppig den med?

Finns det någon burk från backjump.se som har bra täckförmåga?
Citera
2009-08-15, 20:30
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Go
Ok. Hur är Kråm då? Lika soppig den med?

Finns det någon burk från backjump.se som har bra täckförmåga?

Jag har varit med om krom som är det absolut sjukaste, det var ungefär som vatten med lite glitter i. Är burkarna du pratar om att jämnföra med dem jag tänker på så är det inte ens värt om dom är gratis, man vill bara bli av med dom. Men om man tycker att det är värt att chansa på det bättre så är det väl upp till en själv.
Citera
2009-09-08, 04:37
Medlem
"Söndrig" burk

har en helt oanvänd burk av de nya montana black men den vill inte spraya, har provat alla olika sorters caps men ingenting händer, verkar som ventilen har blivit nedtryckt eller nåt. nån annan som har haft samma problem? finns det något man kan göra?
Citera
2009-09-08, 08:17
Medlem
mungos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sken
finns det något man kan göra?

Släng den och köp en ny?
Klaga hos återförsäljaren?
Gnälla på internet?

Seriöst, det finns antagligen inte så mycket annat du kan göra åt det förutom att dra en spik i burken för att se vad som då skulle hända...
Citera
2009-09-08, 10:41
Medlem
Gimploos avatar
Testa hålla den upp o ner och ta loss gummibrickan.
Sätt sen fast en cap och testa igen
Skrattar om det är de som är felet
Citera
2009-09-08, 11:28
Medlem
ShogunAssasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo

Haha, för typ 10 år sedan skulle jag spraya min cykel i chrome färg, så köpte jag en kanna, tog cykeln ner till parkeringen och skulle börja spraya, men det kom ingen färg, jag var ganska liten då så jag trodde att man var tvungen att trycka jättehårt, men det gick inte heller, så jag gick till farsan och sade att den inte fungerade, så kollade han på den och började skratta...
Citera
2009-09-08, 11:45
Medlem
alaskapollocs avatar
du säger att du provat med många caps, omfattar det även pinky och goldcap? brukar lossna med en fatcap med högre tryck.. annars är det väl bara att gå till affären du köpte ifrån om den möjligheten finns eller att spraya upp-och-ner, skaka eller tala ömt till den
Citera
2009-09-08, 12:07
Medlem
Gå till återförsäljaren, berätta vad du har testat för metoder. Ifall återförsäljaren inte lyckas få igång den på mirakulöst sätt och det inte saknas massa färg från burken är chansen överhängande att du får byta ut den på plats utan extra byråkrati.
Citera
2009-09-08, 13:09
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
Haha jag lovar att det är så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in