Ett medel som man har i till exempel asfalt. I Molotow Masterpiece bläcket så finns det tar i. Det gör att bläcket blir tjockare men mycket mer synligt.
Ett medel som man har i till exempel asfalt. I Molotow Masterpiece bläcket så finns det tar i. Det gör att bläcket blir tjockare men mycket mer synligt.
Men det är cans det talas om. Lockbetet talar antagligen om Montanas tarblack kanna eller kolören tarblack som används finns i Molotows färgkarta.
nån som provat montana gold mystic svart lr montana gold magic vit? lägg gärna upp bilder på resultatet!
Bra skit om man använder det rätt, ytterst lite så man får en knappt synlig effekt, eller köra på stenhårt så det ser skitigt ut.. Ja använde det mycket förr, men knappt längre då jag kör mer med nyanser av samma kulörer för att få skuggor. Men det är en bra burk att köpa om man inte har råd med många nyanser. Ska du göra clean och riktigt BRA 3d, skugga osv. så är det nyanser som gäller! Men om du bara ska göra mindre detaljer och inte vill lägga andra burkar på det så visst..
Jag provade basic i helgen, blev glatt överaskad, trodde det skulle vara värsta skiten men jag tycker dom duger precis lika bra som belton/montana Så köp basic!
Jag provade basic i helgen, blev glatt överaskad, trodde det skulle vara värsta skiten men jag tycker dom duger precis lika bra som belton/montana Så köp basic!
Helt OK burkar. Jag gillar allt som det kommer färg ur så jag klagar inte över mycket.