2009-05-11, 02:55
Medlem
Protheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
Synd att man inte kan fylla som man gör i microsoft paint.. Klick, så vare klart!

Haha, fan vad fränt det hade vart. En wholetrain på 1 minut liksom.
Citera
2009-05-11, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Protheus
Haha, fan vad fränt det hade vart. En wholetrain på 1 minut liksom.
ska du inte ha linjer på det också?
Citera
2009-05-11, 17:32
Medlem
Protheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666IKVSTR
ska du inte ha linjer på det också?
Om man är 8 pers tar inte linjerna mer än en minut
Citera
2009-05-11, 18:17
Medlem
Xamples avatar
frågan är ju hur resultatet blir om 8 pers ska line'a en wholecar...
Blir kaos nog när tre pers delar på en fet jävel, han som skissat upp det kan självklart vart lines'en ska dras, och det gör inte de andra två.
Citera
2009-05-11, 21:14
Medlem
Turtlewax Rostopp

Har hookat några kannor Röd rostopp men problemet är att jag inte får dom att funka, verkar som ventilen/röret i burkarna är igensatta eller nått, har varit med om det förr med dessa brukar.
Har värmt dom lite för att höja trycket o färgen inte ska vara så tjock men dom funkar ändå inte fast jag skakat dom länge o kulan hörs, vilket den inte gjorde från början.

Nån som har förslag hur jag ska lösa det?
Citera
2009-05-11, 21:23
Medlem
Glad packs avatar
Kan dom ha ett annat capsystem? Det är det enda jag kan komma på.
Citera
2009-05-11, 21:51
Medlem
Xamples avatar
Ofta har de stått på hyllorna LÄNGE så att allt har lagt sig på botten och geggat igen ventilen. Skaka, slå burkarna i något hårt eller släng de i backen tills de väljer att funka. Självklart så du ha en FET cap på när du försöker få igång de då det ofta kommer korvar av gegga ut i början. Sen när den väl funkar kan du byta till vad du vill i stortsett.
Finns även de som helt enkelt är döda, punktera burken och rikta mot valfritt objekt.
Citera
2009-05-11, 22:29
Bannlyst
Som sagt banka bara mot nått hårt så ska de gå.
Citera
2009-05-12, 08:16
Medlem
Protheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
frågan är ju hur resultatet blir om 8 pers ska line'a en wholecar...
Blir kaos nog när tre pers delar på en fet jävel, han som skissat upp det kan självklart vart lines'en ska dras, och det gör inte de andra två.
inte wholecar, wholetrain.
Citera
2009-05-12, 09:32
Medlem
lockbetets avatar
Skaka så in i satan och hooka något annat cap. Fast ävenförsig brukar det vara svårt att fixa BRA han-system caps.
Citera
2009-05-12, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLobba
Har hookat några kannor Röd rostopp men problemet är att jag inte får dom att funka, verkar som ventilen/röret i burkarna är igensatta eller nått, har varit med om det förr med dessa brukar.
Har värmt dom lite för att höja trycket o färgen inte ska vara så tjock men dom funkar ändå inte fast jag skakat dom länge o kulan hörs, vilket den inte gjorde från början.

Nån som har förslag hur jag ska lösa det?

Hade samma problem men rensade hela capen med ståltråd och skakade som fan, sen funkade det perfekt. Prova även att rensa burken med ståltråd (där färgen kommer ut ofc).
Citera
2009-05-12, 12:51
Medlem
Brunnsparkens avatar
jag hade samma sak för ett tag sedan, det är bara att klicka med capen tills det kommer ut färg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in