2011-01-18, 22:31
Medlem
wakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkype
Både Mtn-94 och Molotow Premium är bra "all-around" cans. Jag personligen tycker att mtn-94 täcker lite bättre än Molotow Premium men gillar Molotows ventilsystem bättre och tryck. Båda cansen är toppklass.

Men om du skall måla mycket chrome så rekomenderar jag att du köper Mtn Nitro 2g burkarna, täcker jävligt bra och har ett jävligt bra ventilsystem, dock lägre tryck än t.ex Molotow Coversall.

Ofan. Älskar att måla med burner-chrome o coversall men där ser man. får väl lägga en beställning då.
Men inget vet nått om Impala i malmö då?
Citera
2011-02-02, 15:57
Medlem
Auto-k burkar, något att ha? Duger i krig?
Citera
2011-02-02, 16:04
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate23
Auto-k burkar, något att ha? Duger i krig?

Auto-k och Multona är de ultimata burkarna att måla med. Lägg till hagmans vit och Corrostabil/Hagmans svart. Dessa burkar kan jag måla med i resten av mitt liv.
Citera
2011-02-02, 16:28
Medlem
Zicks avatar
Hagmans svarta är ju riktigt "tarig". Den med en fet krom så är det ju bröl till max.
Citera
2011-02-02, 16:32
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Hagmans svarta är ju riktigt "tarig". Den med en fet krom så är det ju bröl till max.

Ultrabröl, det enda problemet med Hagmans svarta är att den inte är lika dryg och lättöverkomlig som Corrostabil.
Citera
2011-02-02, 16:44
Medlem
ssdds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wako
okej.. hmm shyssta priser med. Har inte provat dom nya 94, känns onödigt att beställa från holland för att enbart prova.. täcker verkligen den svarta chrome??
Personligen är jag mycket glad för molotow och kobra har imponerat mig positivt, Dom gamla montana hardcore är ju kult men tycker inte riktigt om den glansiga färgen..
Söker liksom en burk för allt.. som alla andra haha

Hörde Impala i malmö säljer mtn 94, stämmer det?

impala har mtn 94 ! om de inte har bytt ut lagret på sistonde men det tvekar jag på! 45kr st tror jag , 40 kr eller 43 om du köper mer än 6 tror jag det va
Citera
2011-02-02, 18:45
Medlem
wakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
impala har mtn 94 ! om de inte har bytt ut lagret på sistonde men det tvekar jag på! 45kr st tror jag , 40 kr eller 43 om du köper mer än 6 tror jag det va

okej tack! Har redan beställt från henxs och har inte hunnit prova dem ordentligt.. verkar bra så här långt iaf
Citera
2011-02-03, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Auto-k och Multona är de ultimata burkarna att måla med. Lägg till hagmans vit och Corrostabil/Hagmans svart. Dessa burkar kan jag måla med i resten av mitt liv.

Låter perfekt, får duga! Beställer hem en låda sådana.
Citera
2011-02-07, 16:06
Medlem
Random packer på 15st burkar på highlights, äre nåt o ha?? får man burkar så man kan göra nåt vettigt eller?
Citera
2011-02-07, 17:11
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vogue
Random packer på 15st burkar på highlights, äre nåt o ha?? får man burkar så man kan göra nåt vettigt eller?

Du får burkar som du kan ha till kass fyll på pieces, bra fyll i throwups eller såndär fyll i påsar.
Citera
2011-02-17, 19:37
Medlem
Schnauzers avatar
Behöver något billigt från Highlights. Vilket alternativ verkar bäst? Auto-K/Belton eller Random Cans?
Citera
2011-02-17, 20:38
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Behöver något billigt från Highlights. Vilket alternativ verkar bäst? Auto-K/Belton eller Random Cans?
Auto-K burkarna är väl helt ok, de mörka färgerna funkar bra och de ljusa lite sämre. Men helt okej i alla fall, dock är det ju bara 150ml burkar. Randomcans har jag ingen aning om (förutom plastik-kote som är värdelösa), skulle nog köpt auto-k om jag var tvungen att välja men lägger fan hellre 300 spänn på några ordentliga burkar istället. Eller ja, all färg är ju kanon att bomba med men ska man ställa sig och måla kanske man vill vara lite på den säkra sidan i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in