2010-03-02, 21:05
Medlem
Satan i gatans avatar
Mycket roligt att Tråk-Steffe fick åka hem. Det hade förvisso varit ännu skojigare om Sjöberg fått slå ut karl'n, men det viktigaste är i alla fall att han fick åka på smisk.
Citera
2010-03-02, 21:09
Medlem
Men va fan Holm håll upp armarna. Så mycket snack som det måste varit om duellen och folk som tränat i huset håller ju alla upp armarna. Och visst om han skulle få hjärnsläpp men han står ju för fan mittemot en som håller upp plus att han får 3 chanser men ändå inte fattar.
Fan va besviken jag blev nu jävla idiot Holm.
Citera
2010-03-02, 21:19
Medlem
Visst är "fettot" vacker när han grimaserar...
Citera
2010-03-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Uttagen i världslaget i världens största idrottsturnering. Då tycker jag man kvalificerar till programmet med marginal

Nej, Brolin är inte mästare bara därför att han var uttagen till ett världslag. Och att vinna cupvinnarcupen är ju ungefär som att vara bäst bland de inte riktigt bästa lagen eftersom de bästa lagen spelade i champions league. Brolin må vara en duktig idrottsman men någon mästare i ordets egentliga betydelse är han sannerligen inte!
Citera
2010-03-02, 21:38
Medlem
erkifnasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nej, Brolin är inte mästare bara därför att han var uttagen till ett världslag. Och att vinna cupvinnarcupen är ju ungefär som att vara bäst bland de inte riktigt bästa lagen eftersom de bästa lagen spelade i champions league. Brolin må vara en duktig idrottsman men någon mästare i ordets egentliga betydelse är han sannerligen inte!
Viktiga grejer.
Citera
2010-03-02, 21:41
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkifnask
Viktiga grejer.

Inte det minsta viktigt, jag bara undrade eftersom de alla presenterades som 'mästare' i sin gren. Men jag godtar Cupvinnarcupen

Jag börjar gilla Tomas Johansson. Charmig typ.

Holm trodde antagligen att det var smart att hålla nere händerna; räknade kallt med att Johansson skulle missa där uppe. Ingen dum idé men lyckades inte denna gång.
Citera
2010-03-02, 21:42
Medlem
Trumpeters avatar
Hade gärna sett Stefan fått vara kvar ett tag till
Citera
2010-03-02, 22:45
Medlem
mishimas avatar
Sjöberg har varit urusel i alla tävlingar rakt igenom ändå är han kvar vilket jag faktiskt tycker är lite fel. Jag hade gärna sett att nattduellen hade varierat lite, till exempel att det finns tre olika tävlingsmoment som de kunde välja mellan.

Jag tycker även det är fel att den som kommer sist får välja sin motståndare till nattduellen. Jag tycker att vinnaren skulle få välja.
Citera
2010-03-02, 22:54
Medlem
Scrapers avatar
Jo men det var ett förbannat modigt val av Johansson. Killen spelar med stort hjärta
Citera
2010-03-02, 23:10
Medlem
tomaspirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Sjöberg har varit urusel i alla tävlingar rakt igenom ändå är han kvar vilket jag faktiskt tycker är lite fel. Jag hade gärna sett att nattduellen hade varierat lite, till exempel att det finns tre olika tävlingsmoment som de kunde välja mellan.

Jag tycker även det är fel att den som kommer sist får välja sin motståndare till nattduellen. Jag tycker att vinnaren skulle få välja.
utmärkt förslag, som det är nu har ju patrik lyckats ta svaga motståndare varje gång, blir ju dessutome en anledning till för att vinna
Citera
2010-03-02, 23:17
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupusX
Ett klipp visades, och det kändes som om det var dags nu. Även om det var en av personerna jag hoppades på, var han inte riktigt tight med någon.

För övrigt kändes matchen idag lite halvt obalanserad. 75% och 35% av sin kroppsvikt känns inte direkt proportionellt mot styrka och uthållighet, särskilt inte för stackars Johansson som fick dryga 100 kilo att rulla upp.

Var det inte så att killarna fick ta 35% av sin vikt och tjejerna 30%? Så om Johansson väger 100 kilo fick han en ryggsäck med 30 kilo i.

Håller med er som säger att Holm var dum som inte höll uppe armarna. Han antog nog att han det missgynnar eftersom man håller så länge och inte har kraft att explodera när svärdet faller. Dock är Johansson verkligen vass. Han var närmast varje gång och är väldigt reaktionssnabb.

Tråkigt att varje gång någons klipp har visats så har denne åkt hem. Nästan så att man kan gissa. Men jag antar att det varit en ren slump varje gång. För de visar filmen innan sista tävlingen är avgjord. Så det kan ju inte vara planerat i alla fall.

Nej nu hoppas jag att Kranjc tar hem det här.
Citera
2010-03-02, 23:19
Medlem
Nu närmar det sig......
Visst vet ni vem som avslöjade vinnarna först???
Om inte så klicka upp
Louise var grym idag...
"Tjockisen" Johansson inte lika imponerande han verkar lite konstig med sina uttalanden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in