2011-05-19, 17:14
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja..Konceptet måste nog SVT följa...Dock går det inte att jämföra med Superstars då deltagarna bor och lever tillsammans under dokusåpaförhållanden samtidigt. Så är det inte i Superstars. Där är det bara tävlingarna som är i fokus.

Däremot så kunde ju vinst i nattduellen innebära att vinnaren får med sig några bonuspoäng till finalen, medan förloraren får någon form av nackdel. Låter det genomförbart?
Citera
2011-05-19, 20:15
Medlem
Klart att nattduellen ska vara kvar. Det ger ju bara extra spänning till programmet.
Citera
2011-05-19, 21:05
Medlem
eternussermos avatar
Den utmanade borde få välja mellan ett par tre grejer, problem solved?
Citera
2011-05-19, 22:52
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
4 grenar i varje program, den sämsta efter dom 4 åker ut.

Så skulle det varit, önskar själv jag var där och kunde krossa bradin i nattduellen.
Citera
2011-05-19, 23:18
Moderator
manamanahs avatar
Är det bara jag som gillar Brandin? Tycker det är krut i henne.
Citera
2011-05-20, 01:58
Medlem
Funkydudes avatar
Håller med angående nattduellen Det borde finnas alternativ att välja mellan.

Blir dock alltmer tveksam till en nattduell i någon form. Önskar nog att alla deltagare skulle få vara kvar hela programtiden och att tävlingen avgörs som i en tabell. Vinnaren av "medaljligan" vinner hela skiten helt enkelt. Alternativt går de som ligger topp-tre inför sista avsnittet till en stor final. Den som kommer sist i varje avsnitt kan givetvis få något sorts "straff" i nästa tävling.

I mina ögon är MM mer ett program där man lär känna gamla idrottsprofiler än en ren tävling. Underhållning helt enkelt. Någon ska givetvis vinna hela skiten i slutet men det kan ju genomföras utan att någon måste åka ut varje avsnitt. Tvivlar på att det är en kostnadsfråga (att SVT inte har råd att ha kvar alla i huset så länge) och gäller det några sorters programrättigheter så borde man ändå kunna komma runt dem

Imo så väger det tyngre att få lära känna gamla nationalidoler på bästa sändningstid än att få några minuters spänning då någon ska elimineras. Ta t.ex. Geroge Scott och Robert Prytz. Man fick inte se nästan någonting av dem (av förklarliga skäl). Scott var "dålig på allt" och väldigt sympatisk, Prytz en alkoholiserad, snäll gubbe som bara ville äta och dricka gott. Dessa bilder stämmer naturligtvis inte Jämför med Bräck och Limpar, två idrottare som jag fått en helt annan bild av, just för att de fortfarande är kvar i programmet.

Naturligtvis så få var och en av deltagarna midre TV-tid om ingen får åka hem. SVT lär ju dock sitta på hur mycket material som helst, förläng säsongen eller utöka programtiden

Fan, det här är väl Sveriges populäraste program? Tror ingen skulle gnälla om vi tittare fick se mer, både vad gäller tävlingar som från tiden de spenderar i huset. Gärna någon utflykt inklämd däremellan också, som då de körde gokart.
Citera
2011-05-21, 22:39
Bannlyst
Hon den där stora blonda tjejen, är hon lesbisk eller?
Citera
2011-05-22, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Är det bara jag som gillar Brandin? Tycker det är krut i henne.

Du måste skoja någon mer osympatisk och falsk mänska får man nog leta efter. Hon blir ju ovän med alla och har varit så under hela hennes karriär. Undrar hur hennes man ser ut om hon har någon. Ser ut som en fet lesbisk odräglig jävel. Nä tacka vet ja Billan liten ödmjuk varm trevlig och söt tjej.
Senast redigerad av svengp 2011-05-22 kl. 17:30.
Citera
2011-05-22, 17:43
Medlem
YONIs avatar
Maria Brandin har en make som heter Fredrik Ludl.. länken går till hans hemsida.

Näst sista avsnittet ikväll.. Sedan är det finaldags. Bänkad framför tv:n prick klockan 8. Håller tummarna för killarna.

http://www.ludl.st/
Citera
2011-05-22, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YONI
Maria Brandin har en make som heter Fredrik Ludl.. länken går till hans hemsida.

http://www.ludl.st/

Tittar man på bilden på hans hemsida där han förklarar sin kärlek till modelltåg. Så liknar han en kvinna som opererat sig till man.
Citera
2011-05-22, 18:49
Medlem
Knotknets avatar
Låt oss tippa nu 1,5 timme innan sändning hur det kommer gå i dagens avsnitt.

Första grenen är hinderbana med elstötar där tippar jag Limpar som vinnare.

Andra grenen skulle vara idioten, springa en sträcka fram och tillbaka flest gånger
under 5 minuter. Där tror jag Stenmark är vinnare.

Tredje grenen ska deltagarna hålla en tyngd skottkärra så länge som möjligt.
Här tror jag att Brandin kommer vinna.

Kenny Bräck hamnar sist i sammandraget och kommer välja Maria Brandin i nattduellen
då han tror att Limpar som kommer tvåa i sammandraget är en farligare motståndare i finalen.

Jag tror att Kenny Bräck vinner nattduellen då Limpars nerver brakar ihop. Vad tror ni?
Citera
2011-05-22, 18:55
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Låt oss tippa nu 1,5 timme innan sändning hur det kommer gå i dagens avsnitt.

Första grenen är hinderbana med elstötar där tippar jag Limpar som vinnare.

Andra grenen skulle vara idioten, springa en sträcka fram och tillbaka flest gånger
under 5 minuter. Där tror jag Stenmark är vinnare.

Tredje grenen ska deltagarna hålla en tyngd skottkärra så länge som möjligt.
Här tror jag att Brandin kommer vinna.

Kenny Bräck hamnar sist i sammandraget och kommer välja Maria Brandin i nattduellen
då han tror att Limpar som kommer tvåa i sammandraget är en farligare motståndare i finalen.

Jag tror att Kenny Bräck vinner nattduellen då Limpars nerver brakar ihop. Vad tror ni?
Hur ska du ha det?

Jag tror Bräck åker ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in