2016-05-08, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Vad var det för en konstig artikel?
Den stämde ju inte alls med vad som egentligen hände i finalen.

Det var Göteborgs Posten artikel, dom spoilade vinnaren idag vid 15 tiden...
Citera
2016-05-08, 22:07
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Vad var det för en konstig artikel?
Den stämde ju inte alls med vad som egentligen hände i finalen.
Vad stämmer inte?
Citera
2016-05-08, 22:13
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Anders var cool när det gäller att avsluta. En annan skulle haft tårar i ögonen. Hoppas vi får en kvinlig segrare för en gångs skull
Anders sa att han var rörd och tagen.
Magdalena Forsberg vann finalen över Anna Lindberg 2013. Förra året vann Danijela Rundqvist.
Senast redigerad av kinky_M 2016-05-08 kl. 22:20.
Citera
2016-05-08, 22:22
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Vad stämmer inte?
Jag trodde Caroline Ek hade vunnit alltihop redan när hon vann tävlingen före så jag stängde av play
för att läsa här.
Citera
2016-05-08, 22:33
Medlem
Citat:
Jag trodde Caroline Ek hade vunnit alltihop redan när hon vann tävlingen före så jag stängde av play
för att läsa här.
Extremt korkat. Vem gör ens det?
Citera
2016-05-08, 22:46
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Extremt korkat. Vem gör ens det?
Jag hade för mig att dom brukade vara tre i finalen så jag trodde att det var slut och Caroline Ek hade vunnit när hon vann sten staplingen.
Det var ju extra dumt att jag spoilade mig själv med artikeln när det sedan blev en så jämn och spännande final.
Senast redigerad av Centipede 2016-05-08 kl. 22:50.
Citera
2016-05-09, 00:01
Medlem
Det var inte överraskande att Anders skulle få problem med kluriga delmoment.
Han är en sådan där fotsoldat man behöver för lojalitet och styrka. Forsberg har en dimension till, en räv bakom örat :O)

Carro är en av de mer imponerande tjejer som varit med.

Varit en bra säsong, framförallt produktionen med stämning av musik, ljus, miljö och klippning. Dessutom flera sympatiska deltagare. Hoppas Inez har sett programserien och lärde sig lite om ödmjukhet och humor.
Citera
2016-05-09, 00:12
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Grattis Peter! Däremot var jag mest imponerad av Carolines jaktstart i dagens avsnitt. Måste vara bland de bättre som genomförts i programmet. Gjorde nästan lite fysiskt ont att se Anders kämpa med stenarna där på slutet..

Han höll väl på och byggde torn i mer än 40 minuter och kom ingenstans

Synd eftersom han var någon form av moralisk fysisk vinnare, men kan man inte förmå sig att tänka om när man kört fast så ska man inte vinna någon titel.

Kul när de man gillar, som Foppa, också visar sig vara ganska klipska.
Citera
2016-05-09, 01:48
Medlem
Foppas segervrål var helt jävla episkt

Synd om Anders. Måste känts förjävligt. Starkt hålla den fasaden utåt.

Carro var en grym tjej och hade inte gjort så ont om hon vunnit finalen. Se o lär Inez hur man tävlar och beter sig..

Kanske bästa säsongen någonsin med 91,66% härligt sympatiska idrottsmän/kvinnor (+rätt personer i finalen) och ett skönt feelgood-slut

Nån som höll räkningen förresten på hur många ggr Jörgen avslutade en mening med "asså". Måste varit 3-siffrigt
Citera
2016-05-09, 02:26
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jo det behöver sägas mer, som vilka muskelgrupper som ska behövas minimum för att bara kunna lyfta benet lite och brisera ut i tranan men hon är all-round av någon outgrundlig anledning
Ptja, förutom svaret du fått redan så är hon även brandman.
Citera
2016-05-09, 03:19
Medlem
Oddballs avatar
De tre i finalen kändes värdiga att vara där, för mig hade det varit okej oavsett vem som vann. Men sen är det ju det där med Peters vinnarskalle...

Egentligen fanns det bara en enda person i år som jag riktigt ogillade och det var hon den där jockeyn som bodde i USA. Hon var bitter och tjafsade nonstop om Björn och Heidi, såg dessutom väldigt sur och sammanbiten ut.
Citera
2016-05-09, 03:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Han höll väl på och byggde torn i mer än 40 minuter och kom ingenstans

Synd eftersom han var någon form av moralisk fysisk vinnare, men kan man inte förmå sig att tänka om när man kört fast så ska man inte vinna någon titel.

Kul när de man gillar, som Foppa, också visar sig vara ganska klipska.

Peter är ju inte helt blåst, han gick treårig ekonomisk linje på gymnasiet.
Vanligtvis brukar hockeykillar ( har inte koll på alla) gå enklare linjer/ program i gymnasiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in