2016-05-08, 20:43
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jag fattar inte varför de bygger en cirkulär grund några nivåer som är stadig och sen bygger sten för sten. Haha looser Anders!

Ja han är verkligen en förlorare sett till sin karriär. Däremot är du en riktig vinnare som nästan kan stava till loser när du ska håna någon.
Citera
2016-05-08, 20:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jag fattar inte varför de bygger en cirkulär grund några nivåer som är stadig och sen bygger sten för sten. Haha looser Anders!
Vad menar du med begreppet cirkulär? även om jag förstår vad som menas i praktiken
Senast redigerad av Enmansdemo 2016-05-08 kl. 20:49.
Citera
2016-05-08, 20:50
Medlem
Anders var cool när det gäller att avsluta. En annan skulle haft tårar i ögonen. Hoppas vi får en kvinlig segrare för en gångs skull
Citera
2016-05-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad menar du med begreppet cirkulär?

En rund grund med flera stenar på samma nivå, sen en rund nivå till. Tänk på hur pyramiderna är byggda, det är inte direkt en sten i markhöjd....
Fast reglerna säger kanske att varje nivå får bara innehålla en sten. Dont know. .... Men jag vet att Anders suger fett! 😈
Senast redigerad av bridge 2016-05-08 kl. 20:54.
Citera
2016-05-08, 20:59
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Anders var cool när det gäller att avsluta. En annan skulle haft tårar i ögonen. Hoppas vi får en kvinlig segrare för en gångs skull

Danijela Rundqvist vann förra året.
Citera
2016-05-08, 21:07
Medlem
Foppa ska ju två av allt så är tid för en säsong med alla vinnarna nu. ;-) Skulle vilja se Foppas min när "gamlingen" Stenmark äger alla på Stenmarkvis.
Citera
2016-05-08, 21:07
Medlem
Äsch, jag höll faktiskt på Caroline. Tycker hon varit bra på i princip allt (precis som de andra två i finaltrion). Bra bollkänsla dessutom, när det såg ut som att hon bara behövde 4 kast för att få 3 stenar(?) i pottan(?) (Foppa såg iofs ut att bara behöva 3 kast.) Bra även i sista tävlingen, där det var rätt mycket flyt som avgjorde.
Väldigt nervöst att kolla på finalen, förresten.

Bra insats som sagt av Caroline. Verkar dessutom sympatisk (precis som de andra två).

Nervöst även med risken för att snubbla över oönskad info här kring vinnare, så jag höll mig borta härifrån innan det var klart. Håller med om att det var enormt klantigt gjort av tidningen att avslöja vinnaren i förväg.
Citera
2016-05-08, 21:17
Medlem
Grattis Peter! Däremot var jag mest imponerad av Carolines jaktstart i dagens avsnitt. Måste vara bland de bättre som genomförts i programmet. Gjorde nästan lite fysiskt ont att se Anders kämpa med stenarna där på slutet..
Citera
2016-05-08, 21:29
Medlem
Älskar Foppas grymtande vinnarljud. Han är en sån fruktansvärd vinnarskalle! Höll givetvis på honom hela tiden.

Till nästa säsong ser jag gärna Olof Mellberg! Han har väl iofs inte vunnit så mkt men han vann ju SM-guld med AIK.
Citera
2016-05-08, 21:43
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Till nästa säsong ser jag gärna Olof Mellberg! Han har väl iofs inte vunnit så mkt men han vann ju SM-guld med AIK.

Mycket bra finalpar. Carro är som ett muskelpaket, helt grym. Foppas vinnarskalle är enorm.

Till nästa säsong kanske man borde se över det interna regelverket. Vad krävs för medverkan? Finns det fler äkta par som man borde separera innan man bjuder in dom? Finns det andra medverkande som sannolikt är smygaktiva?
Citera
2016-05-08, 21:57
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorbjorn-Fred
Artikeln i text här...

Vad var det för en konstig artikel?
Den stämde ju inte alls med vad som egentligen hände i finalen.
Citera
2016-05-08, 22:04
Medlem
Fantastisk TV! Vilken idrottsstjärna är bäst på att bygga stentorn och memorera sifferkombinationer till dramatisk filmmusik? Spänningen är olidlig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in