2016-04-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vad får jockeys, har hört det är 10%, men kan vara fel?

de jobbar ju inte på egen hand utan sen har de agenter och assistenter som ska ha sitt. och så skatt.
Citera
2016-04-17, 23:27
Medlem
InnesIs avatar
Vad var det för märke och modell på solglasögonen Kenneth Andersson bar på stranden i kvällens avsnitt?
Citera
2016-04-17, 23:39
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
såg du tiden för jag såg aldrig någon klocka.
de klipper väl ihop det och vill inte ha en hoppande klocka så jag antar att det är därför som man aldrig får se klockan. hörde dock micke säga att de stod ovanligt kort.

Om det är så att dom ståt längre än som visas så brukar det ju komma en klocka i slutet så man skall veta hur länge dom ståt.

Mycket konsigt att dom inte har något eftersnack program i år annars kunde man ju frågat där om dom verkligen stog så kort på ett ben.
Citera
2016-04-18, 00:41
Medlem
Ursäkta språket men vilken jävla fitta hon är Inez. Hennes "jag kunde ej fokusera, tänkte på min dotter" efter åkt ur var oerhört patetiskt.

WAR HEIDI!!!
Citera
2016-04-18, 00:44
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Om det är så att dom ståt längre än som visas så brukar det ju komma en klocka i slutet så man skall veta hur länge dom ståt.

Mycket konsigt att dom inte har något eftersnack program i år annars kunde man ju frågat där om dom verkligen stog så kort på ett ben.

tror det brukar vara eftersnack på facebook i en livechatt.
Citera
2016-04-18, 01:17
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Inez är riktigt bra. Bra att någon sätter trash talkern Ferry på plats med hans egna medel. Man kan inte undgå att anta att vissas kritik mot henne har att göra med hennes kön. En kille som hade agerat på hennes sätt hade hyllats av alla i tråden medan vissa blir skrämda av en tjej som vågar ta för sig.
Vad har han sagt? Han verkar inte alls vara typen som snackar skit om folk.

Inez skyller sin förlust på att hon tänkte på sin dotter. Ha, pinsamt - ta det som en man, erkänn att du var sämre.

Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
En minut är väl inte särskild kort tid?
Citera
2016-04-18, 02:25
Medlem
Inez är en tuff tjej som har haft ett ganska hårt liv. Tablettmissbrukande farsa och föräldrar som skiljde sig, depression och självmordstankar, sjukdom som pajade hennes jockeykarriär m.m. Hon verkar vara en riktig outsider som går sina egna vägar.

http://magasinetfilter.se/magasin/2011/17/det-som-inte-dodar
Citera
2016-04-18, 02:28
Medlem
Bajsfacistens avatar
Skönt att Inez åkte ute. Nu är hon ju antagligen inte något hemskt monster men jovisst verkar hon en sur tråkig person en det. Blir ju alltid lite komisk när en subba ska bortförklara att de blir kallade för subba bara för att det är framgång och att folk inte tål en framgångsrik kvinna etc. Fast nu är det väl kanske helt enkelt så att ingen gillar en subba oavsett framgång osv. En subba är en subba.

Heidi kan ju också kallas för en framgångsrik kvinna med skinn på näsan, men ingen kallar henne för subba vilket då ovanstående logik då skulle borde ha skett. Kan ju helt enkelt vara så att Heide inte är en subba, men Inez är det.
Citera
2016-04-18, 04:21
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Skönt att Inez åkte ute. Nu är hon ju antagligen inte något hemskt monster men jovisst verkar hon en sur tråkig person en det. Blir ju alltid lite komisk när en subba ska bortförklara att de blir kallade för subba bara för att det är framgång och att folk inte tål en framgångsrik kvinna etc. Fast nu är det väl kanske helt enkelt så att ingen gillar en subba oavsett framgång osv. En subba är en subba.

Heidi kan ju också kallas för en framgångsrik kvinna med skinn på näsan, men ingen kallar henne för subba vilket då ovanstående logik då skulle borde ha skett. Kan ju helt enkelt vara så att Heide inte är en subba, men Inez är det.
Precis. Heidi verkar vara både tuff och snäll och trevlig. Det går ju liksom att kombinera.

Herregud vilken upphämtning man fick se i Heidis film. Vände något som såg ut att bli en garanterad förlust till vinst. Väldigt bra gjort.
Citera
2016-04-18, 06:13
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Haha roligt avsnitt. Björn Ferry på jakt efter korv och Kennet i OS i pistolskytte var lite kul.

Lite trist att Inez åkte även om jag gillar Heidi också. Inez var lite irriterande i pikandet mot Björn och Heidi men det var ändå lite underhållande.
Citera
2016-04-18, 09:31
Medlem
kinky_Ms avatar
Inez hade tydligen en stressfraktur i foten

Hur ser du på din insats?

– Njae. det hade kunnat vara bättre. Jag hade ju en stressfraktur i min fot. Så, när jag kom dit så visste jag att jag inte var helt hundra, säger Inez till SVT.
– Jag gjorde så gott jag kunde. Jag tror att jag hade kunnat göra bättre om jag inte haft det.

http://www.svt.se/mastarnas-mastare/skadan-som-satte-stopp-for-inez-karlsson
Citera
2016-04-18, 09:34
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djimmie
Ursäkta språket men vilken jävla fitta hon är Inez. Hennes "jag kunde ej fokusera, tänkte på min dotter" efter åkt ur var oerhört patetiskt.

WAR HEIDI!!!

sa hon inte innan nattduellen att hon skulle fokusera och ha sin dotter som motivation, men helgarderade sig och lade till att OM hon åkte ut så var det ett plus för då skulle hon kunna åka hem till ungen.
Inez var en vidrig människa och programmet blir mer sevärt när hon är borta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in