2013-04-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampan.
La han sig inte i nattduellen? Uppenbart att han inte ville vinna. Stod och stirra på den slocknade staven i 2 sekunder

Man såg att han blinkade precis, vilket han också konstaterade.
Citera
2013-04-21, 22:57
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakaph8s

Jag tyckte det såg ut som han tappade fokus och koncentration på grund av trötthet.
Citera
2013-04-21, 23:02
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampan.
La han sig inte i nattduellen? Uppenbart att han inte ville vinna. Stod och stirra på den slocknade staven i 2 sekunder

Tyckte snarare han verkade märkbart besviken efter att han blivit utslagen. I slow-mon såg det ut som att han tittade bort till vänster/blinkade, missade nog helt att det tändes i mitten.
Citera
2013-04-21, 23:15
Medlem
ColaKexs avatar
Fan vad jag garvade när Anna Lindberg sa att hon och Äpplet "funnit" varandra synd men rättvist att han åkte ut iaf..
Citera
2013-04-22, 08:04
Medlem
VLKs avatar
Rapport-Marianne: - Vem vinner Mästarnas Mästare? Äpplet: - Jag tippar på Bernt Johansson *blink*
Citera
2013-04-22, 08:10
Medlem
VLKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Sverige , vad är det för jävla U - Land

HAHA garvade så jag satte ölen i halsen

- Va är det för jävla as som inte sett mer av mitt land? /Idi
Citera
2013-04-22, 08:35
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakaph8s

Försökte själv se vilken påverkan en blinkning har. Det var omöjligt, för det kändes som att det inte spelade någon roll. Nej, det är en lurig grej. Tyckte som sagt att det var kul hur Äpplet fick två (fel) stavar, hur Christine ryckte ut i tomma intet ("vad hände?") och så sista omgången med blackouten.
Citera
2013-04-22, 13:37
Medlem
Filmen om äpplet var lite för kort. Inga bilder från VM-gulden i lag 1991 och 1993 exempelvis. SVT brukar ju ha massor med bordtennis-matrial
Citera
2013-04-22, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Sverige , vad är det för jävla U - Land

HAHA garvade så jag satte ölen i halsen

Visar väl vilka invandrare det är som kommer till Sverige, de allra rikaste.
Citera
2013-04-22, 15:17
Medlem
Blomqvist hade flyt med lagen igår. Först parad med en till bollspelare i treboll, sen med en simmare i dykgrenen. Sen hade han själv naturlig fördel i treboll och brottningen från sin sport. Värdig vinnare dock, inget snack.

Tycker det är intressant hur många deltagare som väljer att ta grenarna som de kommer. Lite enkel taktik och mycket skulle vara vunnet. Känns verkligen som mer lek än allvar när vissa bara kör på utan att tänka först. Värsta exemplet på det är väl Limpar i backlöpningen häromåret, han hade ställt in sig på att vinna 12 heat i rad. Stenmark och Brolin däremot, de fattade snabbt vad bästa strategin var i de grenar som det fanns något att vinna med att ha en.
Citera
2013-04-22, 15:57
Medlem
jag tycker äpplet var helskön, sådana killar som han behövs i sådana här program, en kille med glimten i ögat .
Undrar om Anna och han busade?
Citera
2013-04-22, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oden4444
jag tycker äpplet var helskön, sådana killar som han behövs i sådana här program, en kille med glimten i ögat .
Undrar om Anna och han busade?

Jag håller med, jag tycker också att han hade behövts vara kvar, han är väldigt charmig. Men den här gruppen känns starkare överlag, jag gillar alla. Det kommer bli tufft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in