2013-04-14, 20:08
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Varför syns en neger i rutan, är hon väskbärerska åt de andra?
Det måste vara jobbigt att ständigt behöva kommentera människors hudfärg och inte kunna se människan bakom, och nej, hon heter Christine Gandrup och är en av våra bästa badmintonspelare genom tiderna.
Citera
Bannlyst
Jaha, Kammerling har anorexia eller?
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Skall bli kul med ett nytt gäng. När det gäller Jesper Blomqvist hoppas jag att man visar hans klassiska fint där han grundlurande Sven Andersson genom att själv springa på ena sidan och låta bollen gå förbi på den andra.

En fint som verkligen gav uttrycket "att gå och köpa korv" ett ansikte.

Japp, tog bara 7 minuter innan de visade det men endast lite kort så hoppas det blir lite längre när Jeppes video visas.
Citera
2013-04-14, 20:10
Medlem
SituationStockholms avatar
Härligt gäng nu
Citera
2013-04-14, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det måste vara jobbigt att ständigt behöva kommentera människors hudfärg och inte kunna se människan bakom, och nej, hon heter Christine Gandrup och är en av våra bästa badmintonspelare genom tiderna.

Jag tittar på MM för att se svenska idrottare av bästa klass. Svenska idrottare, inte inkvoterade negrer.

Kammerling är inte lika ful som vanligt, rätt het faktiskt. Undrar vad som har hänt med henne.
Citera
2013-04-14, 20:14
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Jag tittar på MM för att se svenska idrottare av bästa klass. Svenska idrottare, inte inkvoterade negrer.

Kammerling är inte lika ful som vanligt, rätt het faktiskt. Undrar vad som har hänt med henne.
Stäng av TV'n då, eller byt kanal. Hon är med i programmet för sina idrottsliga prestationer för Sverige, vare sig du vill, eller inte.
Citera
2013-04-14, 20:14
Bannlyst
Citat:

Stackars dig.
Citera
2013-04-14, 20:16
Avslutad
Jesper är ju sjukt vältränad fortfarande trots att han inte spelat fotboll på typ 10 år.
Citera
2013-04-14, 20:19
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Jesper är ju sjukt vältränad fortfarande trots att han inte spelat fotboll på typ 10 år.
Spelade en match i Superettan för ett par år sen.
Citera
2013-04-14, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Spelade en match i Superettan för ett par år sen.

Fan det måste jag ha missat.
Citera
2013-04-14, 20:24
Moderator
Dr Kings avatar
Mats Näslund är lika stor mästare som övriga i denna grupp tillsammans. VM, OS och Stanley Cup när de andra har några EM-titlar och liknande. Jeppe har ju Champions Leaguesegern och det är ju OK. Äpplet lag-VM-guldet 1989 som var mycket starkt gjort.
Citera
2013-04-14, 20:24
Medlem
SituationStockholms avatar
Patrick Roys tal måste värmas för Mats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in