2009-02-13, 21:11
Medlem
Elfrides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Festerday
Ludmila Engquist måste ju vara en given kandidat om det blir en till säsong. Vad gör hon nu för tiden egentligen?

Du glömde bort att hon fuskade sig genom karriären misstänker jag?
Citera
2009-02-14, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Festerday
Ludmila Engquist måste ju vara en given kandidat om det blir en till säsong. Vad gör hon nu för tiden egentligen?
Jobbar hon inte som massör.
Citera
2009-02-16, 15:47
Medlem
mtkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elfride
Du glömde bort att hon fuskade sig genom karriären misstänker jag?

Just därför skulle det ju bli bra tv. Tänk dig de andra deltagarnas syn på henne under programmets gång

Hade hon inte lite käbbel med Stefan Holm? Han skulle ju också kunna vara en kandidat den säsongen. Skulle vara kul att spica upp det lite...
Citera
2009-02-16, 15:51
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtkor
Just därför skulle det ju bli bra tv. Tänk dig de andra deltagarnas syn på henne under programmets gång

Hade hon inte lite käbbel med Stefan Holm? Han skulle ju också kunna vara en kandidat den säsongen. Skulle vara kul att spica upp det lite...

...tillsammans med Patrik Sjöberg. Fyrtornet och släpvagnet. Vilken klockren kombination det skulle bli. Patrik skulle mosa den lille slyngeln
Citera
2009-02-17, 20:16
Medlem
olllies avatar
Nytt avsnitt idag. Spanska Trappan är i min omgivning mer känt som en sexposition än en lek, men intressant koncept likväl på första tävlingen
Citera
2009-02-17, 20:50
Medlem
Trumpeters avatar
Då får man hoppas att Susanne förlorar duellen mot Thomas.
Citera
2009-02-17, 20:56
Medlem
mtkors avatar
Synd att Susanne åkte ut, hon hade en skön stil. Men härligt att Wassberg är kvar ändå
Citera
2009-02-17, 21:01
Medlem
torstenhingstens avatar
HAha fan vad jag skrattade åt Wassberg när han skulle räkna

Skönt att säcken är kvar
Citera
2009-02-17, 21:13
Medlem
pingvinens avatar
Trodde inte att Fosshaug skulle greja att få multipla blind-instruktioner utan att bli totalt nojig. Men så gick han o vann tävlingen . Oj så fel vi fick!
Citera
2009-02-17, 21:14
Medlem
olllies avatar
Fan vad synd det var om Elofsson ändå.. Jävla Myhleg alltså.. Bra avsnitt idag, men tävlingarna var inte så spännande. Verkar bli mycket bättre tävlingar nästa gång (mindre random utslag)
Citera
2009-02-17, 21:15
Medlem
M.BlueEyess avatar
per Fosshaug är stört skön!
hoppas han kammar hem det hela!
Citera
2009-02-17, 21:34
Medlem
cjeris avatar
Det har nämnts förut i tråden men det måste fan tas upp igen. Klocka för fan SVT!!!

Med ganska små enkla medel skulle man kunna få den här produktionen bättre. Bl a nattduellerna känns ju ganska värdelösa utan klocka. Se på era egna Robinson-produktioner, hur kul hade plankan varit utan klocka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in