Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-24, 20:45
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Betalade med SMS-lånade pengar...

Haha! Kronan på verket.
2008-12-24, 21:05
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem263525
Just nu sitter nog familjen Diagnosson och avnjuter sina Findus Jultallrikar medan de ser på Kalle..

och den första dunken är uppburen från "jenkebilens koffert" och står så fint på diskbänken. Första plastmuggarna är fyllda och det är jul igen
2008-12-24, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
och den första dunken är uppburen från "jenkebilens koffert" och står så fint på diskbänken. Första plastmuggarna är fyllda och det är jul igen
Och om ett par timmar är de så dragna att de blir nostalgiska och pratar minnen från bröllopsresan till Power Meet då de använde plastmuggarna första gången..

Hoppas de äter upp bägge körsbären ur den snattade alladinasken och att de inte skickar iväg Jimmi att slänga dem i någon brevlåda..
2008-12-24, 23:42
Medlem
Troians avatar
Sorry om det här varit uppe, men så här skriver hon:

"Min 6 ( snart 7år )åring har en utvecklingsstörning han ligger nu på en nivå som en 3 åring "

Och ja, ska vara innanför citationstecknet .

http://www.familjeliv.se/hem/johansson79/presentation.php
2008-12-24, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem263525
Och om ett par timmar är de så dragna att de blir nostalgiska och pratar minnen från bröllopsresan till Power Meet då de använde plastmuggarna första gången..

Hoppas de äter upp bägge körsbären ur den snattade alladinasken och att de inte skickar iväg Jimmi att slänga dem i någon brevlåda..

Haha, detta är stor humor!
2008-12-24, 23:48
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Sorry om det här varit uppe, men så här skriver hon:

"Min 6 ( snart 7år )åring har en utvecklingsstörning han ligger nu på en nivå som en 3 åring "

Och ja, ska vara innanför citationstecknet .

http://www.familjeliv.se/hem/johansson79/presentation.php

Hehe, jo. Reagerade lite på det jag med. Just att hon dragit till med en smilie precis där. Liksom... vad ska den symbolisera?
2008-12-25, 00:30
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Hehe, jo. Reagerade lite på det jag med. Just att hon dragit till med en smilie precis där. Liksom... vad ska den symbolisera?

Kanske kan vara så att han tidigare låg på säg en tvåårings nivå, och att hon nu är glad att han utvecklats? Vilket jag i och för sig kan förstå.

Men det låter ju lite som "hahaha han är sex år men lika smart som en treåring".
2008-12-25, 00:45
Medlem
Jag tycker det verkar som om alftabetsmamman inte är mest upprörd över sönderskurna däck, hot mm.

Det som stör henne så in i bomben tycks vara att Kertsin har blivit en omtyckt liten dam. Som både slipper betala böter genom insamnlingar samt alla dessa julkort innehållande pengar, marmeldkulor, saffran, lotter, och icke att förglömma en gran.

Tycker hon ska lägga all sin energi på att försöka få sina ungar att bete sig normalt, istället för att reta upp sig på Kerstin och hennes vänner så till den milda grad att hon riskerar högt blodtryck och stroke.

Är ytterst tveksam om en flytt för familjen kommer att hjälpa. Problemen i familjen finns kvar och det kommer att uppstå lika situationer vart än hon flyttar med sin barnkull.
2008-12-25, 01:28
Medlem
mymy85s avatar
Någon mer som ser ett framtida löp från AB efter att ha läst denna tråd?

"Knarkande nazister våldtar småbarnfamilj på internet. Familjeliv rasar!"

men visst känns risken ganska stor att det är det här de kommer skriva om, så kommer det fina som gjordes för Kerstin hamna i skymundan?
2008-12-25, 02:30
Medlem
Nu ska jag göra en mullenö, om jag inte minns fel om denne. Tycker att ni är lite väl taskiga mot modern, tänk på moralen. Visst hon är kanske lite WT och hon har en helt derailed ståndpunkt i hela den här historien men vafan nu när man först har gjort det riktigt juligt och trivsamt med julkorten till Kerstin men sedan så blir man så där lite småelak igen, det förtar insatsen och julstämningen som har gjorts lite tycker jag just nu, kan ni förstå mig på den punken?
2008-12-25, 03:02
Medlem
KeLLingHs avatar
eew saxat från profilen

Citat:
Tjej 29 år med diagnosen ADHD och asberger, jag är gift med Anders och har 6 barn varav 2 av dom har funktionshinder min 9 åring har ADHD diagnos.
Min 6 ( snart 7år )åring har en utvecklingsstörning han ligger nu på en nivå som en 3 åring
Hon avlar fram sossar
2008-12-25, 12:19
Medlem
WzupYos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeLLingH
eew saxat från profilen

Hon avlar fram sossar

Hur vet du det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto