Det använder iaf fortfarande en gammal version av lady och lufsen, det finns en remastered dvd av den men den de visar på jul ser ut som ett gammalt VHS-band i kvalitet.
Det använder iaf fortfarande en gammal version av lady och lufsen, det finns en remastered dvd av den men den de visar på jul ser ut som ett gammalt VHS-band i kvalitet.
Det skulle säkerligen kosta multum för SVT att köpa loss sekvenserna från den uppfräschade utgåvan. Men samtidigt tycker man att Disney vill sälja sina koncept, och en väg kan ju vara att presentera sitt material i bästa format.
Det står i tv-bilagan att ett av de nya filmerna som ska visas är "Bolt" (inte Usain, utan en superhjältehund). Och så ska det typ vara nåt Pinocchio-special.
Det finns så mycket att klaga på varje gång man ser skiten och man svär att det är lika bra att skippa det nästa år. Men tro fan att man sitter där sen och skrattar åt allt som är ologiskt.
Kul att de kommer visa Bolt. Det är mestadels därför jag tittar på Kalle, för att se en glimt av den nya Disney-filmen som kommer då jag inte sitter och söker allt för ofta vid internet efter filmtrailers. Varit lite småsur då de inte visat någon ny film under några år.
Kul att de kommer visa Bolt. Det är mestadels därför jag tittar på Kalle, för att se en glimt av den nya Disney-filmen som kommer då jag inte sitter och söker allt för ofta vid internet efter filmtrailers. Varit lite småsur då de inte visat någon ny film under några år.
De visade väl en del från Cars för något år sedan?
De visade väl en del från Cars för något år sedan?
Jag ha ett minne av att jag blivit sur två år i rad då de visade filmer som redan var på bio eller redan kommit ut på DVD. Tror att Cars var det den gången.
Vet ni om det finns någonstans man kan streama Kalle när det sänds? Tror väl kanske inte att det kommer sändas på SVT Play och Piratebay är tyvärr spärrat här på jobbet så jag kan inte ladda ner det därifrån.