2009-04-01, 19:00
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Wilton går för 15 miljoner svenska + sign on, känns ändå som att det är värt pengarna.

Det står 8 miljoner överallt + sign-on och lön.
Citera
2009-04-01, 19:20
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
FAIL! Kommer in med pekpinnen i högsta hugg och så slutar det så här.

Tar på dumstruten och drar sig tillbaka till 2000-klubbens sällskapsrum...

Hur fan kan man läsa Wiland när det står Alvbåge?
Citera
2009-04-01, 19:38
Medlem
selusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Mellanår kan ju vara bra för klubben, men det är otroligt tråkigt som supporter, känns nästan som det är mer intressant med en stenhård bottenstrid än helt ointressanta matcher om mittenträsket... Förra säsongen var iad väldigt tråkig som MFF-supporter, man orkade ju knappt bry sig.

ja det är sant. ungefär så halmstad känner år efter år.
Citera
2009-04-01, 20:10
Medlem
Me.rawrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selust
ja det är sant. ungefär så halmstad känner år efter år.

Mjo, är ju nästan samma sak med AIK. det var väll sässongen efter vi drog upp från Superettan när vi kom 2:a p.ga ett självmål som det var kul att vara uppe i toppen, annars är det 5:e plats osv.

fast iof alltid kul att följa laget!
Citera
2009-04-01, 21:27
Medlem
Ergnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Combikortet höjdes till 169 SEK i dagarna. Men det är ändå värt det.
På gamla dar är burken ett bra alternativ framför att flänga Sverige runt.
Med combikortet får man alltså både Elitserien och Allsvenskan? För 169? Känns betydligt hetare än bara AS för 200.

Förstår inte hur folk tänker när de säger att Hammarby kommer kriga i botten. Seriens kanske bästa målvaktspar, kanske topp 5~ försvar (inte sett allt för mycket av Armas men enligt rapporterna ska han vara något särskilt). Mittfältet känns lite tunt men jag räknar kallt men med lite flyt utvecklas antingen Helg eller Castro-Tello till en riktigt stabil mitt. Davies - tror han kommer fortsätta utvecklas, en av de bästa målsprutorna.

Om vi däremot skulle få någon långtidsskada på Chanko eller Davies skulle det inte se bra ut. En åttonde plats gissar jag på.
Citera
2009-04-01, 22:21
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Det står 8 miljoner överallt + sign-on och lön.
Kan jämföras med Djurgårdens värvning av Oremo, även om han inte fått till det helt tar jag hellre Johan än Wilton. Känns inte så bra andrahandsvärde på honom.
Citera
2009-04-01, 22:23
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Kan jämföras med Djurgårdens värvning av Oremo, även om han inte fått till det helt tar jag hellre Johan än Wilton. Känns inte så bra andrahandsvärde på honom.

?

Förövrigt är inte Wilton köpt för att säljas vidare utan för sportsliga framgångar.
Citera
2009-04-01, 23:03
Medlem
bravehs avatar
Nån som vet hur mycket AIK fick för Wilton när de sålde honom?
Citera
2009-04-01, 23:14
Medlem
adzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Dubbel-LOL din fåne.

LollarN. Nej drev, rätt cleant att se wilton i MFF Undrar hur mycket det kommer uppskattas av råttorna
Citera
2009-04-01, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adzz
LollarN. Nej drev, rätt cleant att se wilton i MFF Undrar hur mycket det kommer uppskattas av råttorna

http://aik.pi.se/guestbook/
Citera
2009-04-01, 23:27
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Nån som vet hur mycket AIK fick för Wilton när de sålde honom?

Aik fick själva ut ungefär 15 miljoner, så lägg till Gais del och ev. Agent03 så blir det väl 25 miljoner kanske?
Citera
2009-04-01, 23:30
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Aik fick själva ut ungefär 15 miljoner, så lägg till Gais del och ev. Agent03 så blir det väl 25 miljoner kanske?
Vill minnas att det snackades om så mycket som 35 tom. Men som du nämner så var det ju ett par som skulle ha sin del av de där pengarna.

Själv skiter jag fullkomligt i om Wilton går till miffiff. Gillade honom aldrig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in