2009-09-24, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Idag räcker det med 0-0 för att gå om Bajen, det ska vi väl ändå klara av. :/

Sen vore det ultimata avslutet för denna säsong vara att vinna mot sorkarna på råttsunda och förstöra deras guldchanser.
En sådan sak skulle rädda hela den här säsongen! Inte för att jag tror det kommer hända, men fyfan vad det skulle sitta fint.

Arenan heter Råsunda och inget annat! Pajas!
Välkomna till Råsunda och Solna förresten för ännu en förlust! Hoppas ni ställer valhänte Pa Dembo i kassen igen.
Senast redigerad av Klevis 2009-09-24 kl. 12:44.
Citera
2009-09-24, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dieter_K
Tror aldrig tidigare jag tappat så mycket respekt för en motståndarsupporter som jag tidigare sett som kunnig och underhållande (visserligen på gränsen till fanatisk) som efter att ha läst de senaste 10 sidorna av den här tråden. Snacka om bebisbeteende.

Nåja, till ämnet då. Brukar alltid se bortamatcher hos en polare eller på plats - nu är han dock bortrest och jag kan inte vara borta från jobbet. Tänkte gå och kika på AIK-Helsingborg med en annan polare på någon sportbar här i Stockholm. Någon som har några tips på en som är bra, där man kan sitta med matchtröja och sjunga lite sånger utan att bli utslängd?

Tack på förhand!

O Learys brukar inte ha några problem om man kommer dit med matchtröja och sjunger lite. Jag var på O Learys i Malmö en gång när det var AIK-Elfsborg och vi - ett 30 tal gnagare ordnade en ljudnivå som gjorde att taket nästan lyftes på stället... i ett hörn satt 4 Elfsborgsanhängare och duckade och vågade inte säga ett pip under hela matchen.
Citera
2009-09-24, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Klevis, både aik IF hockey och fotboll verkar ju ha problem med ekonomi. Nedflyttning till Superettan nästa säsong?

Men antar att SvFF gör som man gjort tidigare, ÖSK kunde man straffa, men aik lär komma undan.

Söderstadion fick 20 inlägg, stolparna fick 10 sidor...

Pajas!
AIK stavas med versaler (stora bokstäver betyder det för dig som inte verkar ha gå ut grundskolan)

För det andra är ju det som hände på Söderstadion vardagsmat. Bajarna är ju erkänt patetiska och kan inte förluster som män och att hela Sverige skrattar åt dem. Ingen skulle sörja om de åkte ner. Men det som är mest graverande är ju hur fotbollförbundet kryper för dem ständigt. Ge dem ett kännbart straff så att de kanske lär sig något. Få avsluta säsongen med att spela inför tomma läktare. Då kanske deras pöbel lär sig något. Rätt kul att se hur många av dem klättrade på pöbelnätet och lekte att de var apor
Citera
2009-09-24, 12:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
O Learys brukar inte ha några problem om man kommer dit med matchtröja och sjunger lite. Jag var på O Learys i Malmö en gång när det var AIK-Elfsborg och vi - ett 30 tal gnagare ordnade en ljudnivå som gjorde att taket nästan lyftes på stället... i ett hörn satt 4 Elfsborgsanhängare och duckade och vågade inte säga ett pip under hela matchen.
Jaha, var det Hinseberg's AIK supportrar på permission?
Citera
2009-09-24, 13:20
Medlem
Salorms avatar
Angående allt tjaffs om att trycka ihop buren, om man trycker båda stolparna inåt så kommer väl ribban i mitten av målet att lyftas en del? Ribban kommer alltså att bötrja bågna, eller?

Klevis, du är faktiskt den mest patetiska varelsen som har huserat på det här forumet, någonsin. Det finns en hel del tomtar, men du tar fan i mig priset..
Senast redigerad av Salorm 2009-09-24 kl. 13:24.
Citera
2009-09-24, 13:37
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
http://www.svenskafans.com/fotboll/aik/artikel.asp?id=316687

En intressant/bra artikel om Christensen/IFKs fusk.

På vilket sätt var den bra/intressant? Inget nytt, bara massa upprepningar och klyschor.
Citera
2009-09-24, 13:41
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Angående allt tjaffs om att trycka ihop buren, om man trycker båda stolparna inåt så kommer väl ribban i mitten av målet att lyftas en del? Ribban kommer alltså att bötrja bågna, eller?

Klevis, du är faktiskt den mest patetiska varelsen som har huserat på det här forumet, någonsin. Det finns en hel del tomtar, men du tar fan i mig priset..

Om man sparkar in stolparna nedtill borde de vinklas utåt upptill, många insläppta i krysset?
Citera
2009-09-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
På vilket sätt var den bra/intressant? Inget nytt, bara massa upprepningar och klyschor.

Den var bra för då slapp jag skriva det
Citera
2009-09-24, 13:46
Moderator
vfs avatar
Citat:
http://www.svenskafans.com/fotboll/aik/artikel.asp?id=316687

En intressant/bra artikel om Christensen/IFKs fusk.

AIK fuskar med obehöriga i tekniska zonen enligt mitt tidigare inlägg
i denna tråd. Ska det också beivras? Eller är det skillnad på fusk och fusk?

Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Källa på det? http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=316564

Att AIK-fotboll ligger risigt till?

http://www.allabolag.se/5565201190
Citera
2009-09-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Hört talas om Sture Bergwall?
Vad gör Thomas Quick i en fotbollstråd?

Stäng av Christensen, det verkar ligga i IFK Göteborgs kultur att fuska på ett eller annat vis.
Citera
2009-09-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
AIK fuskar med obehöriga i tekniska zonen enligt mitt tidigare inlägg
i denna tråd. Ska det också beivras? Eller är det skillnad på fusk och fusk?

Självklart är det skillnad på att låta AIKmedia gå ner i den tekniska zonen för att tolka (han har även suttit med på bänken i vissa matcher just för att tolka) och att göra målburen mindre.
Citera
2009-09-24, 13:51
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Självklart är det skillnad på att låta AIKmedia gå ner i den tekniska zonen för att tolka (han har även suttit med på bänken i vissa matcher just för att tolka) och att göra målburen mindre.

Jag fattar fortfarande inte hur målburen kan bli mindre? Dimensionen måste ju vara lika stor, eller?
Sen att han gör ett fel är jag helt med på och visst bör domare hålla ögonen öppna i framtiden för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in