2009-09-08, 11:55
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
OM..... AIK lyckas tura in allsvenskan samt vinner Cupen vilken är den tredje titeln?
Supercupen...
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Den tredje är ifall djif lyckas åka ur. Det räknas som en titel.
Du verkar ha skön koll...
Citera
2009-09-08, 11:57
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Du verkar ha skön koll...

Har inte sett en enda AIKare nämna supercupen, och jag själv har ingen koll på den heller. Det enda jag har sett är AIKare som räknat in att djif åker ur som en tredje titel. Varför skulle du, en gaisare, veta detta bättre än jag?

Edit: http://nyheter24.se/allsvenskan24/klubbloggar/aik/322939-med-aik-mot-trippeln

Här har du ett exempel.
Citera
2009-09-08, 12:00
Medlem
Citat:
Har inte sett en enda AIKare nämna supercupen, och jag själv har ingen koll på den heller. Det enda jag har sett är AIKare som räknat in att djif åker ur som en tredje titel. Varför skulle du, en gaisare, veta detta bättre än jag?

Edit: http://nyheter24.se/allsvenskan24/klubbloggar/aik/322939-med-aik-mot-trippeln

Här har du ett exempel.

Helt korrekt. Det skall kanske inte ses som en titel men det är helt klart en säsong värd att minnas om det nu skulle hända (vilket jag inte tror). En trippel är helt enkelt en helt perfekt säsong...
Citera
2009-09-08, 12:05
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Det säger väl mer om ert intellekt, att DIF åker ut må kännas som en vinst för er, det är fortfarande inte ni som står för bravaden och det är därav inte en 'titel'. Du kanske ska kolla upp vad ordet betyder. Att jag gom gaisare vet vad 'trippeln' innebär tyder väl snarare att jag har bättre koll än dig.

Citat:

Här har du ett exempel.
Ett exempel på att du inte är den enda aikaren med dålig koll? Ja.
Citera
2009-09-08, 12:06
Medlem
Keldons avatar
KFF vann supercupen i år!

Att en hybrisbloggare från gnaget betraktar det som en titel att DIF åker ur är ju bara pinsamt.
Citera
2009-09-08, 12:35
Medlem
Little Feats avatar
Men herregud, självklart räknas det inte som en riktig titel om dif åker ur. Om (Notera om..) nu AIK vinner Allsvenskan, cupen och dif åker ur så kallar vi det för "trippeln". Ni gör ju allt för att missförstå.
Citera
2009-09-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Det säger väl mer om ert intellekt, att DIF åker ut må kännas som en vinst för er, det är fortfarande inte ni som står för bravaden och det är därav inte en 'titel'. Du kanske ska kolla upp vad ordet betyder. Att jag gom gaisare vet vad 'trippeln' innebär tyder väl snarare att jag har bättre koll än dig.

men käre lille vän.... så du menar att AIK inte har bidragit till att djurgården kommer kanske åka ur allsvenskan?
Citera
2009-09-08, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
KFF vann supercupen i år!

Att en hybrisbloggare från gnaget betraktar det som en titel att DIF åker ur är ju bara pinsamt.

haha bete dig nu... vart är det pinsamma med det?? förklara tack!!
Citera
2009-09-08, 13:29
Medlem
Torshamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beffo
men käre lille vän.... så du menar att AIK inte har bidragit till att djurgården kommer kanske åka ur allsvenskan?

Borde inte AIK dela titeln med de flesta andra lagen också då?
Citera
2009-09-08, 13:31
Medlem
Torshamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beffo
haha bete dig nu... vart är det pinsamma med det?? förklara tack!!

Det är en smått sjuklig fixering som känns ganska typisk gnhiet. Pinsamt, minst sagt.
Citera
2009-09-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torshamn
Borde inte AIK dela titeln med de flesta andra lagen också då?

Det har jag inga problem med, men det är nog mest vi som kommer vara glada.
Citera
2009-09-08, 13:38
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshamn
Det är en smått sjuklig fixering som känns ganska typisk gnhiet. Pinsamt, minst sagt.

Förstår du verkligen inte att det inte är på allvar..? Desperationen lyser i genom.

Undra om Dembo har vaknat till efter segerölen i söndags...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in